تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
رئیس‌جمهور:

بخشودگی چهره‌هایی که در اغتشاشات دست به اقدامات غیرقانونی زدند/ به‌زودی؛ اعلام جزئیات بسته دولت

 رئیس‌جمهور حضور و اتحاد ملی را مهمترین راهبرد برای مقابله با راهبرد اختلاف‌افکنی دشمن خواند و گفت: در امتداد نگاه پدرانه رهبر انقلاب اسلامی و عفو قضایی تعداد زیادی از متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر، دانشجویان و چهره‌های فرهنگی، ورزشی، رسانه‌ای نیز که در اثر اقدامات غیرقانونی مشمول محدودیت‌هایی شده‌اند، مورد عفو و بخشودگی قرار خواهند گرفت.

بخشودگی چهره‌هایی که در اغتشاشات دست به اقدامات غیرقانونی زدند/ به‌زودی؛ اعلام جزئیات بسته دولت

رویداد۲۴ رئیس‌جمهور حضور و اتحاد ملی را مهمترین راهبرد برای مقابله با راهبرد اختلاف‌افکنی دشمن خواند و گفت: در امتداد نگاه پدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و عفو قضایی تعداد زیادی از متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر، دانشجویان و چهره‌های فرهنگی، ورزشی، رسانه‌ای نیز که در اثر اقدامات غیرقانونی مشمول محدودیت‌هایی شده‌اند، مورد عفو و بخشودگی قرار خواهند گرفت.

سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز شنبه در حاشیه راهپیمایی عظیم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه حضور و اتحاد ملی مهمترین راهبرد برای مقابله با راهبرد اختلاف‌افکنی دشمن است، اظهار داشت: در راستای نگاه پدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و عفو قضایی تعداد زیادی از متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر، دولت به منظور امتداد این رویکرد حکیمانه در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی از ایشان کسب اجازه کرد و با موافقت معظم‌له، دانشجویان و چهره‌های فرهنگی، ورزشی، رسانه‌ای نیز که در اثر اقدامات غیرقانونی مشمول محدودیت‌هایی شده‌اند، مورد عفو و بخشودگی قرار خواهند گرفت.

رئیس جمهور افزود: یکی دیگر از محورهای بسته وحدت‌آفرین دولت، ایجاد تسهیلات بی‌سابقه برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور و رفع محدودیت حتی برای آن دسته از ایرانیانی است که در مقاطعی مرتکب اقدامات خلاف قانون شده‌اند.

رئیسی خاطرنشان کرد: جزئیات بسته دولت به زودی ضمن ابلاغ به وزرا و دستگاه‌های مربوطه به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iraq
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
14
0
این جماعت بخشش نمی فهمند آقای رئیسی بزنید له شون کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
زبونت لال و له بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
1
11
ببند دهنت رو این مردمند که باید ببخشند شما در جایگاه متهم وسرکوبگر ! ار کجا چنین حقی پیداکردی ملت رو به خاکسیاه نشوندید باز شما پرو روها باید مردم روببخشین ! خیلی باد داره دماغت ! بادش خالی میشه نگران نباش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
1
1
خیط شدید، از مردم امضای ندامت خواستید که مطلقا موفق نشدید.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان