تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱

چگونه روی یک دستگاه چند اکانت تلگرام داشته باشیم؟

در این گزارش نحوه ایجاد چند اکانت تلگرام روی یک دستگاه آموزش داده شده است.

چگونه در یک دستگاه چند اکانت تلگرام داشته باشیم؟

رویداد۲۴  حسین فلاحی: اگر شماره موبایل جدیدی خریداری می‌کنید و می‌خواهید یک حساب کاربری جدید در تلگرام ایجاد کنید، نیازی به حذف اکانت قدیمی خود یا نصب اپلیکیشن تلگرام دیگری روی گوشی هوشمند خود ندارید. ممکن است بخواهید برای امور شخصی و کاری خود اکانت تلگرام جداگانه داشته باشید. در این صورت بهتر است بدانید چگونه می‌توانید چندین اکانت تلگرام در یک اپلیکیشن تلگرام داشته باشید. در این مقاله با ما همراه باشید تا ببینید چگونه می‌توانید از چند اکانت تلگرام به طور همزمان استفاده کنید.

چگونه از چندین اکانت تلگرام در یک برنامه استفاده کنید؟

استفاده همزمان از چندین اکانت در نرم افزار اصلی  تلگرام آسان است. در واقع، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تعدادی شماره موبایل داشته  باشید. برای این کار باید شماره‌های مختلفی برای ثبت نام در تلگرام داشته باشید و چند مرحله ساده را برای ساخت اکانت و جابجایی بین آن‌ها دنبال کنید.

مرحله ۱) ورود به تلگرام

وارد اپلیکیشن تلگرام خود شوید. (اگر اولین بار است که تلگرام را راه اندازی می‌کنید، اولین حساب کاربری خود را با یکی از شماره‌های خود ایجاد کنید و سپس ادامه دهید. اگر قبلاً در تلگرام خود حساب دارید، ادامه دهید)

چگونه روی یک دستگاه، چند اکانت تلگرام داشته باشیم؟


مرحله ۲) ورود به تنظیمات تلگرام

سه خط افقی در گوشه بالای صفحه اصلی تلگرام خود را لمس کنید. (برای انجام این کار می‌توانید به سادگی صفحه را به سمت راست بکشید).

چگونه روی یک دستگاه، چند اکانت تلگرام داشته باشیم؟


مرحله ۳) اضافه کردن اکانت به تلگرام

در این قسمت باید Add Account را انتخاب کنید. اگر این گزینه را مشاهده نکردید به مرحله بعدی این آموزش مراجعه کنید.

مرحله ۴) تیک انتخاب اکانت

برای مشاهده افزودن حساب، باید نماد فلش مانندی را که در پایین است انتخاب کنید. این آیکون همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است در پایین قسمت آبی رنگ سمت راست نام و شماره موبایل شما قرار دارد. حالا گزینه مورد نظر یعنی Add Account برای شما ظاهر می‌شود. آن را انتخاب کنید تا یک پنجره جدید باز شود.

چگونه روی یک دستگاه، چند اکانت تلگرام داشته باشیم؟

مرحله ۵) انتخاب کشور

در کادر بالای این صفحه احتمالاً عنوان USA را خواهید دید. لیست نام کشور‌ها را باز کنید. در این قسمت باید کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

چگونه روی یک دستگاه، چند اکانت تلگرام داشته باشیم؟

مرحله ۶) ورود شماره تلفن در تلگرام

سپس به طور خودکار به صفحه قبل بازگردانده می‌شوید. در کادر دوم این صفحه جایی برای وارد کردن شماره موبایل وجود دارد. بعد از وارد کردن شماره موبایل نوبت به انتخاب فلش سفید رنگ وسط دایره آبی می‌رسد.

چگونه روی یک دستگاه، چند اکانت تلگرام داشته باشیم؟

مرحله ۷) پیامک تایید تلگرام

پس از اتمام مرحله ۶، پیامکی از تلگرام برای تایید شماره جدید خود دریافت خواهید کرد.

چگونه روی یک دستگاه، چند اکانت تلگرام داشته باشیم؟

مرحله ۸) اضافه کردن نام جدید در تلگرام

پس از تایید شماره، نام خود را در کادر ارائه شده وارد کنید. سپس فلش (تیک تایید و انتخاب) را بزنید.

چگونه روی یک دستگاه، چند اکانت تلگرام داشته باشیم؟

مرحله ۹) استفاده از تلگرام

آخرین مرحله استفاده همزمان از چند اکانت تلگرام را با موفقیت انجام دادید. اکنون می‌توانید عناوین هر دو اکانت خود را مشاهده کرده و از طریق اکانت تلگرام جدید خود با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید.

چگونه روی یک دستگاه، چند اکانت تلگرام داشته باشیم؟

چگونه بین چند اکانت تلگرام جابجا شوید

برخی از کاربران فکر می‌کنند اکنون که چندین اکانت تلگرام دارند باید از هر کدام خارج شوند تا بتوانند از اکانت‌های دیگر استفاده کنند. اما این چنین نیست! با استفاده از همان برنامه تلگرام روی گوشی یا دسکتاپ خود به راحتی می‌توانید بین حساب‌های خود جابه جا شوید.

مرحله ۱)

تنها کاری که باید انجام دهید این است که نماد سه خط افقی را انتخاب کنید.

چگونه روی یک دستگاه، چند اکانت تلگرام داشته باشیم؟

مرحله ۲

اکنون می‌توانید حساب‌های خود را مشاهده کرده و با انتخاب هر یک از آن‌ها بین آن‌ها جابه جا شوید؛ بنابراین اگر به عنوان مثال، یک حساب کاربری برای کسب و کار و یک حساب دیگر برای ارتباط با دوستان خود دارید، محدود به استفاده از یکی در یک زمان نخواهید بود.

چگونه روی یک دستگاه، چند اکانت تلگرام داشته باشیم؟

نوتیفیکیشن‌ها یا اعلان‌های چند اکانت تلگرام

اگر چندین اکانت به تلگرام خود اضافه کنید، اعلان‌های همه آن‌ها را در اپلیکیشن تلگرام خود دریافت خواهید کرد. هنگامی که از تلگرام اعلان دریافت می‌کنید، همچنین به شما اطلاع داده می‌شود که هر نوتیفیکیشن مربوط به کدام یک از حساب‌های شما است.

نحوه افزودن اکانت سوم تلگرام

به گزارش رویداد۲۴ قانون کلی تلگرام در مورد ساخت اکانت جدید این است که برای استفاده از هر اکانت جدید باید یک شماره موبایل جدید معرفی کنید. بنابراین، به عنوان مثال، اگر از یک حساب برای تجارت و یک حساب دیگر برای امور شخصی خود استفاده می‌کنید و گوشی هوشمند شما دارای دو سیم کارت است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراحل بالا را دنبال کنید.

اما اگر به اکانت سومی نیاز دارید و تلفن همراه شما دارای دو سیم‌کارت است، می‌توانید یکی از سیم کارت‌ها را از گوشی خود جدا کنید تا سیم کارت جدید را در گوشی قرار دهید. همچنین می‌توانید سیم کارت سوم را در گوشی دیگری روشن کنید. اکنون مراحل افزودن اکانت جدید به اپلیکیشن تلگرام و معرفی سیم کارت را طبق توضیحات بالا دنبال کنید.

نکته مهم این است که برای استفاده از اکانت تلگرام سیم کارت آن شماره فقط در زمان معرفی شماره موبایل باید فعال باشد. این بدان معناست که پس از راه اندازی حساب خود، دیگر نیازی به فعال بودن آن سیم کارت و استفاده از حساب خود ندارید؛ بنابراین می‌توانید هر شماره‌ای را که برای مقاصد دیگر نیاز دارید در تلفن همراه خود قرار دهید.

آیا می‌توانیم چند حساب همزمان در تلگرام داشته باشم؟

امکان استفاده همزمان از ۳ اکانت تلگرام وجود دارد.

آیا می‌توانم همزمان از چندین حساب در سیستم عامل‌های مختلف استفاده کنم؟

همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، تنها با چند مرحله ساده در اپلیکیشن تلگرام می‌توانید تا ۳ اکانت تلگرام داشته باشید و همزمان از آن‌ها استفاده کنید. با استفاده از این قابلیت برای داشتن چندین اکانت تلگرام در یک اپلیکیشن تلگرام نیازی به برنامه یا نرم افزار خاصی نخواهید داشت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان