تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۶ نظر

اسامی اولین خودرو‌های وارداتی سامانه فروش اعلام شد

در حال حاضر صاحب نظران حوزه خودرو، از واژه‌ای تحت عنوان «خالی فروشی» در حوزه خودرو‌های وارداتی نام می‌برند؛ به طوری که ۵۰۰ میلیون تومان از ۱۰۰ هزار نفر گرفته می‌شود؛ بدون این که به آن‌ها گفته شود چه خودرویی را چه زمانی به آن‌ها تحویل می‌دهند و قیمت نهایی آن نیز مشخص نیست.

اسامی اولین خودرو‌های وارداتی سامانه فروش اعلام شد

رویداد۲۴ مریم فکری در خبرآنلاین نوشت: در حالی ثبت نام برای فروش خودرو‌های وارداتی از دیروز آغاز شده که مشخص نبودن نوع خودرو و زمان تحویل، محل انتقاد صاحب نظران خودرویی است. این در شرایطی است که تعداد خودرو‌هایی که عرضه خواهد شد، گفته شده براساس تعداد ثبت‌نام‌هایی که صورت خواهد گرفت، تصمیم‌گیری می‌شود، اما بنا به گفته مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت، حداقل فروش ۱۰۰ هزار خودرو در یک بازه شش ماهه دیده شده است.

بر همین اساس، براساس اطلاعیه وزارت صمت، در این مرحله از فروش که تا پایان هفته ادامه دارد، متقاضیان بایستی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی خود مسدود کنند تا زمانی که حق تقدم مشخص شود و طبق نوبت تعیین شده، براساس خودرو‌هایی که عرضه و ثبت‌نام می‌شود، مبلغ اولیه را تکمیل وجه و واریز کنند.

با این حال، در حال حاضر کارشناسان و صاحب نظران حوزه خودرو، از واژه‌ای تحت عنوان «خالی فروشی» در رابطه با خودرو‌های وارداتی نام می‌برند؛ به طوری که ۵۰۰ میلیون تومان از ۱۰۰ هزار نفر گرفته می‌شود؛ بدون این که به آن‌ها گفته شود چه خودرویی را چه زمانی به آن‌ها تحویل می‌دهند و قیمت نهایی آن نیز مشخص نیست. اگرچه سخنگوی وزارت صنعت وعده داده که این خودرو‌ها سه ماهه تحویل داده می‌شود.


بیشتر بخوانید: شرایط قرعه کشی خودروهای وارداتی چگونه است و چه رانت عظیمی پشت آن نهفته است؟


در این فضا، سخنگوی وزارت صنعت امروز از عرضه دو مدل چانگان در اولین نوبت فروش خودرو‌های وارداتی خبر داد. به گفته امید قالیباف، عرضه چانگان مدل CS ۳۵ PLUS و CS ۵۵ در اولین نوبت فروش خودرو‌های وارداتی قطعی شد که بلافاصله پس از قرعه کشی جهت فروش عرضه می‌شود.

سخنگوی وزارت صنعت گفت: اسامی سایر خودرو‌های وارداتی که تمامی مجوز‌ها را دریافت کرده اند، بلافاصله به اطلاع مردم خواهند رسید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: واردات خودرو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
0
6
واقعا بایدبه حال ملت خون گریست دلار۶۲هزارتومان سکه ۳۷ملیون ودولت هم از۴ملیون نفر۵۰۰ملیون بگیردوعده سرخرمن برای ماشین ویک کارگروبازنشسته باماهی ۶ملیون تومان گوشت کیلویی نیم ملیون همه اینها راکنارهمه قراربدهید باید گفت یک کشوراخوندهاساختن که شده تیمارستان وملت فقط درفکرفرارازاین چهنم هستند وانفچاری اگردرکشورانچام گیردنه هزتاک می ماند نه ازهیچ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
چرت میگی اگر ندارند چرا تمام ظرفیتها پر می شود تعطیلی پیش می اد تمام جاده های شمال و جنوب و پروازهای داخلی خارجی قفل می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
1
5
خخخخخخخخه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
1
6
من چانگان سی ۵۵ میخام ۸۰ م دارم به من پس نمیدن؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
0
2
کلاه برداری از نوع اسلامی ! با خودروی کمونیستی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
0
0
از هر نظر توهین آمیزه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان