تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۷ نظر

رئیسی بر پیگیری مسمومیت دانش‌آموزان و اطلاع‌رسانی دقیق تاکید کرد

رئیس جمهوری در جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات از بررسی و پیگیری مسئله مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی شهرها، بر لزوم پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع دستگاه‌های مربوطه برای رفع نگرانی‌های مردم تاکید کرد.

رئیسی بر پیگیری مسمومیت دانش‌آموزان و اطلاع‌رسانی دقیق تاکید کرد

رویداد۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز _یکشنبه چهاردهم اسفندماه_ هیئت دولت، با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات از بررسی و پیگیری مسئله مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی شهرها، اظهار کرد: توطئه جدید دشمن برای ایجاد دلهره در دل دانش‌آموزان، فرزندان عزیز و والدین آن‌ها جنایت و اقدامی ضد بشری است.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع دستگاه‌های مربوطه برای رفع نگرانی‌های مردم، ادامه داد: این اقدام حلقه‌ای دیگر از زنجیره توطئه‌های دشمن است که برای التهاب‌آفرینی در جامعه و تشویش اذهان عمومی و هراس‌افکنی در میان فرزندان این مرز و بوم انجام گرفته و باید ریشه‌یابی و با آن برخورد جدی شود.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر اخیرش به استان بوشهر و اهمیت نقش دریا در توسعه اقتصادی و ظرفیت‌های کشور در این زمینه، درآمد فعلی کشور از اقتصاد دریا را غیرقابل قبول دانست.


بیشتر بخوانید: مسمومیت سریالی دانش آموزان انکار کردنی نیست/ قبلا هم‌ مشابه این اتفاق رخ داده بود


او همچنین بر لزوم تشکیل کارگروهی برای رصد و هماهنگی فعالیت دستگاه‌ها در اجرای سیاست‌های مربوط به فعال کردن اقتصاد دریا زیر نظر معاون اول تاکید کرد. اهتمام جدی برای تحقق وعده‌های دولت و تسریع در ارائه لایحه قانون برنامه هفتم توسعه به منظور ارسال به مجلس شورای اسلامی از دیگر تاکیدات آیت‌الله رئیسی در جلسه امروز هیئت وزیران بود.

رئیس جمهور در ابتدای این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، به تبیین جایگاه موعود در ادیان و مذاهب توحیدی پرداخت و خاطرنشان کرد: ماه شعبان بهترین فرصت برای درک وجود حضرت، ولی عصر (عج) و توسل و توجه به امام حی و هدایت‌گر بشریت است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
0
0
پارسال که دستور داد فقر مطلق ریشه کن بشه امسال هم دستورات اینچنینی.
افروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
0
0
چقد پاقدمت نحس بود
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
0
0
جناب رئیس دوستان وهمفکران شما بخوبی وظایف محوله رو انجام دادند نگران نباشید فقط چند تا تانکر جا گذاشته بودند که موضوع اونا هم جمع و جورشد.
برقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
0
0
رئیس استعفا بده تمام.مزه قدرت چشیدی دیدی زهره ولش کن دیگه.
آریو برزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
بيانيه احتمالى دولتِ رييسى : "مسموم كردنِ دخترا كارِ سلمان رشديه ... عطاءلله مهاجرانى رو بفرستين اون يكى چشمشم کور کنه شايد بعدِ ديپورت شدن ببریمش مجلس یه گیلاس شوکران بدیم بخوره ... یه بار اومد مجلس باباشو آوردیم جلوش ... عبدالله نورى ام يه كتابى نوشته اسمش شوكرانِ اصلاحه ... متنِ دفاعياتش تو دادگاه ویژه روحانیته . " !!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
1
0
مسمومیت دانش‌آموزان یک جنایت بزرگ است/ انگلیس، آلمان و مزدورانشان در حادثه مسمومیت دانش‌آموزان، «اقدام تروریستی» نقش دارند.
Gaber
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
راست میگه؟ آلمان و انگلیس و آمریکا و مزدوران و همه دنیا رفتند سمپاشی ! یاللعجب .بهتره روحانی بیاد دیگه سمپاشی را نمیشه گردن دولت فعلی انداخت.سمپاشی روحانی بهتره اصلا کار دولت قبله.خدا لعنت کنه روحانی را چقدر سم خریده بود .حتما با ظریف دستشون در یک سمپاش بود .حالا شروع کردند به سمپاشی علیرضا پورمسعود کجاست .سم خورده
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان