تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

انتخاب درست رنگ لاک ناخن

هر یک از ما رنگ پوست خاص خود را داریم که باید براساس آن رنگ لباس و یا حتی لاک ناخن‌هایمان را انتخاب کنیم تا جلوه و زیبایی بیش‌تر و بهتری داشته باشد.

انتخاب درست رنگ لاک ناخن

رویداد۲۴ نازآفرین جمشیدی: هر یک از ما رنگ پوست خاص خود را داریم که باید براساس آن رنگ لباس و یا حتی لاک ناخن‌هایمان را انتخاب کنیم تا جلوه و زیبایی بیش‌تر و بهتری داشته باشد.

حتما برای شما هم پیش آمده که لباسی پوشیده‌اید که دیگران مدام از شما تعریف می‌کنند و می‌گویند چقدر به شما می‌آید یا شما از دیدن دوستی با رنگی خاص ناگهان به وجد آمده و می‌گویید این رنگ تا چه اندازه با رنگ پوست شما تناسب دارد.

هر رنگ پوستی ویژگی‌های خود را دارد و با رنگ‌های خاصی هماهنگی بیش‌تری دارد بنابراین زیباتر به نظر می‌رسد درست مانند رنگ مبلی که گزینش می‌کنید که باید با رنگ پرده یا کوسن‌هایش تناسب و هارمونی داشته باشد چراکه با این شیوه همه چیز بسیار زیباتر جلوه می‌کند.

به گزارش رویداد۲۴ بسیاری از افراد در دنیا دوست دارند لاک بزنند و از این کار لذت می‌برند چراکه دست‌هایشان زیباتر می‌شود و انسان همواره به‌دنبال زیباییست. لاک ناخن هم می‌تواند زیبایی دستان شما را چند برابر کند و البته درست وارونه آن اگر انتخابتان نادرست باشد زیبایی را از شما می‌گیرد.

در این‌جا هدفمان این است که رنگ لاکی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید متناسب با رنگ پوستتان از آن استفاده کنید و زیبایی دستان و البته پاهایتان را صدچندان کنید.

رنگ لاک مناسب پوست تیره

اگر شما جزو کسانی هستید که رنگ پوستتان تیره است باید بدانید شاید برخلاف چیزی که تصور می‌کنید رنگ‌های تیره بهترین انتخاب برای شماست چراکه روی پوست تیره شما حالت بسیار شیکی به‌وجود می‌آورد.

این در آرایش هم کار می‌کند برای نمونه برای رنگ پوست تیره، سایه‌های تیره مثل موکا، مارون، قرمز تیره یا سبز تیره مناسب است.

لاکی که می‌توانید روی پوستتان امتحان کنید و روی پوست شما بسیار زیبا خواهد شد رنگ لاک قهوه‌ای شکلاتی روشن است که ظاهر ناخن و دستانتان را بسیار دیدنی می‌کند. هم‌چنین لاک صورتی نئونی پر رنگ می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

اگر پوستی تیره دارید، اما عاشق رنگ بنقش هستید بادمجانی بهترین گزینه از تناژ بنفش برای شماست. آبی کاربنی روشن هم انتخاب و گزینه مناسبی برای پوست‌های تیره محسوب می‌شود.

اگر می‌خواهید با لاک انگشتانتان را کشیده‌تر نشان دهید بهترین رنگ مات که نزدیک به رنگ پوستتان است لاک شنی است، ترکیب بژ و کرم و اگر عاشق و دلباخته قرمز هستید بهترین تناژ قرمز برای رنگ پوست شما لاک قرمز یاقوتی با رنگدانه‌های قوی براق است.

توجه داشته باشید که به‌هیچ‌ری از لاک‌های روشن مانند سفید، نقره‌ای، نارنجی و صورتی استفاده نکنید، چون این رنگ‌ها دستان شما را پیر و رنگ پوستتان را تیره‌تر نشان می‌دهند.

رنگ لاک ناخن

رنگ لاک مناسب پوست دست سبزه

بهترین رنگ برای پوست سبزه تناژ بژ و طلاییست، چون زردی رنگ بژ سبب درخشان‌تر دیده شدن پوست سبزه می‌شود.

استفاده از لاک‌های متالیک می‌تواند درخشش و جلوه دستتان را بیش‌تر کند.

پوست سبزه، تناژ گرم دارد و مطابقت خوبی با ته رنگ گرم و زرد و سایه‌های فلزی نقره‌ای و آبی ملایم خواهد داشت.

هلویی هم انتخاب خوبی برای کسانیست که رنگ پوست سبزه دارند. اگر پوست شما سبزه است باید بدانید لاک هلویی مات برای پوست شما در فصل تابستان یک رنگ رویایی خواهد بود.

رنگ‌های قرمز و نارنجی هم برای رنگ لاک و حتی رژ لب برایتان مناسب و زیباست.

اگر دنبال یک رنگ شیک و کلاسیکید بهترین گزینه برای شما رنگ بنفش تیره است.

رنگ لاک‌های مناسب پوست شما این رنگ‌هاست: ترکیب کرم و فیلی، طلایی و کرم، زرشکی و کرم، کرم و قهوهای، صورتی مرجانی و نقره‌ای، زرشکی، سبز، کرم، آبی پاستلی، نسکافه‌ای، نارنجی، خردلی، بنفش.

رنگ لاک مناسب پوست دست گندمی

اگر پوست گندمی دارید بهتر است کم‌تر از رنگ‌های کم‌رنگ استفاده کنید.

تقریبا تمام رنگ لاک‌ها به پوست گندمی می‌آید، ولی انتخاب لاک سرمه‌ای و بنفش تیره میتواند جذابیت بیش‌تری به انگشتان دست‌هایتان بدهد.
رنگ لاک سفید خالص هم جلوه و جذابیت زیادی به پوست شما می‌دهد.

به طور کلی لاک قرمز هماهنگی بی نظیری با رنگ پوست گندمی دارد، رنگ قرمز با ته رنگ نارنجی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

رنگ لاک‌های سرد مانند آبی کبالت برای پوست گندمی فوق العاده است.

رنگ‌های تیره لاک مانند بادمجانی و سورم‌های زیبایی دستتان را بیش‌تر می‌کند.

سایر رنگ لاک‌های مناسب پوست گندمی عبارتند از: مشکی، ارغوانی، شکلاتی، زرشکی، آبی نفتیست.


بیشتر بخوانید:  اگر عاشق لاک زدن هستید باید این چیزها را بدانید


رنگ لاک مناسب پوست روشن

رنگ پوست روشن اغلب تن سردی دارد و به لاک‌هایی نیاز دارند که جلوه بیش‌تری به آن بدهند، رنگ‌های پاستلی صورتی و آبی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.
به سراغ رنگ‌هایی بروید که پوستتان را درخشان‌تر نشان بدهد، رنگ لاک باید با روشنی رنگ پوستتان هماهنگ باشد.

رنگ‌های تیره از آنجا که تضاد زیادی با پوست شما دارد، انتخاب مناسبی نیست.

برای پوست شما، رنگ‌های پاستلی و نود بسیار مناسب است.

رنگ لاک کرم پودری که رنگ ناخن را به رنگ پوستتان نزدیک می‌کند برای شما فوق العاده است البته باید بیش‌تر تناژ صورتی داشته باشد تا بژ، تناژ بژ روی پوست روشن، به زردی می‌زند و جلوه خوبی ندارد.

انتخاب درست رنگ لاک ناخن

رنگ لاک خاکستری هم که جزو رنگ‌های خنثی است بنابراین برای رنگ پوستی مناسب است.

رنگ قرمز به تنهایی گرم است و با پوست شما تضاد دارد، اگر می‌خواهید لاک قرمز بزنید، قرمزی را انتخاب کنید که ته رنگ مایل به آبی داشته باشد.

رنگ لاک صورتی خیلی روشن تا صورتی جیغ برای شما مناسب است، اگر هم فکرمی‌کنید که صورتی رنگ شما نیست می‌توانید در طرح لاک از آن استفاده کنید.
رنگ لاک یاسی به شرطی که خیلی روشن نباشد برایتان مناسب است، یاسی خیلی روشن پوست شما را یخ‌زده و بی‌روح نشان می‌دهد.

به جای آبی کاربنی از رنگ سورمه‌ای استفاده کنید.

رنگ لاک مناسب پوست دست سفید

رنگ‌های تیره و تند، روشنی دست شما را دو چندان می‌کند و تاثیر زیادی بر جلوه پوستتان خواهد داشت. رنگ پوست سفید برای انتخاب لاک مشکلی نخواهند داشت، لاک قرمز و صورتی، آبی روشن و دیگر رنگ‌هایی که تن زرد دارند، می‌تواند بهترین انتخاب برای رنگ پوست سفید باشد.

رنگ لاک مناسب شما عبارت است از: قرم، گلبهی، صورتی، سرخابی، لاک‌های رنگی براق، صورتی جیغ تا کم رنگ، کرم، فیلی، نارنجی، سورمه‌ای، سبز تیره، ارغوانی، سرخابی، سفید مشکی، آبی نفتی، شکلاتی، فیروزه‌ای، طلایی، لیمویی، مسی، خاکستری و یاسی.

لاک‌های سبز تند و نارنجی معمولا با رنگ پوست شما هم‌خوانی ندارد.

رنگ لاک‌هایی که برای همه مناسبند

اگر هر رنگ پوستی دارید باید بدانید که رنگ‌هایی هستند که برای تمامی رنگ‌های پوست مناسبند. در این‌جا به چند نمونه از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

لاک صورتی: یکی از رنگ‌هایی که معمولا به همه رنگ پوست‌ها می‌آید رنگ صورتیست منتها باید تناژ آن را با رنگ پوستتان هماهنگ کنید.

لاک آبی: رنگ آبی هم تقریبا با همه نوع پوستی هماهنگی دارد بنابراین تناژ‌های گوناگون آن را پیدا کنید که با رنگ پوست شما هماهنگی بیش‌تری داشته باشد.

لاک قرمز: لاک قرمز روشن و کلاسیک برای پوست‌های روشن و سفید، قرمز با سایه نارنجی برای پوست‌های متوسط و لاک قرمز تیره برای پوست‌های تیره‌تر مناسب است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سبک زندگی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان