تاریخ انتشار: ۰۱:۳۲ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

فروش آجیل قسطی!

در آستانه سال نو شرایط اقتصادی بد مردم را به جایی رسانده که آجیل شب عید را به صورت قسطی خریداری می کنند. گفتنی است که قیمت آجیل میلیونی شده است.

فروش آجیل قسطی!

رویداد۲۴ کاهش قدرت خرید مردم در بحرانی‌ترین شرایط اقتصادی کشور آنهم در نزدیکی شروع سال وضعیت را به گونه‌ای کرده است که مردم دیگر نه توان خرید آجیل را دارند و نه توان خرید بسیار از اقلام مورد نیاز شب عید را و متاسفانه با تبلیغ فروش قسطی آجیل زخمی دیگر بر غرور و عزت مردم خورده است.

برچسب ها: آجیل شب عید
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
0
0
دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند و سازمان تامین اجتماعی هم متاسفانه هر سال افزایش حقوق بازنستگان تامین اجتماعی را پایمال و ضایع می کند چرا؟
افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امسال ۳۸ درصد رسما افزایش یافته است ولی متاسفانه از فروردین تا بهمن ماه ۱۴۰۱ تاکنون فقط ۲۰ درصد عمل و اجرا شده است چرا؟
مواد غذایی، ۷۰ الی ۱۰۰ درصد گران تر از پارسال/ و این در حالی است که افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجنماعی رسما در رسانه های ۳۸ درصد اعلام کردند ولی متاسفانه از فروردین الی اسفند ماه سال ۱۴۰۱ فقط ۲۰ درصد عمل و اجرا کردند چرا؟
جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
0
همین خبر برای استعفای یک حکومت کافیست.(البته اگر پررو ووقیح نباشند)
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
1
دریغاست که ایران ویران شود !!!!!!!!
ای آقای روحانی اول بتو ودوم به تو اقای رئیسی شرم که ندارید والا بوالله با یک قرص عدس خودکشی میکردم . امسال روانیه افغانستان میشویم برای کار درمعدنهای افغانستان اگه ضعف ویتامین تا بهار ازپای نیاندازمون.اوف برکسیکه کاری ازش ساخته نیست ووارد آنکارمیشود.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
جای تاسف دارد برای ملت ایران کشوری که بیشترین درآمد از نفت وگاز ومعادن و هزاران آن وقت ملت گرسنه باشد حتی قدرت خرید مایحتاج ضروری راندارند چه برسد به خرید آجیل خدا رحمت کند بهشتی که کفت ............میترسم دیگر بنویسم تمام ثروت ایران را آقا زاده بردن کشور های خارج
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان