تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

مرغ در آستانه نوروز از سفره‌ها پر کشید

مشاهدات میدانی افزایش قیمت مرغ در سطح شهر تهران حکایت دارد به طوری که مرغ در مغازه‌ها با قیمت‌های متفاوت از ۶۶ هزار تومان تا ۷۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

مرغ در آستانه نوروز از سفره‌ها پر کشید

در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان قیمت مرغ در میادین میوه و تره بار به قیمت مصوب رسیده و در سطح شهر با افزایش قیمت ان مواجه هستیم.

بر اساس مشاهدات میدانی از مغازه های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو مرغ گرم کامل ۶۶ تا ۷۰ هزار تومان است که البته در برخی مناطق با قیمت هر کیلو ۷۲ هزار تومان و در مناطقی دیگر نیز کمتر از ۶۶ هزار تومان هم عرضه می شود.

در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نیز بر اساس نرخنامه این سازمان با قیمت هر کیلو ۶۳ هزار تومان یعنی قیمت مصوب عرضه می شود؛ این در حالی است که چند هفته پیش قیمت ها در میادین میوه و تره بار بسیار کمتر بوده و روزهایی ۱۷هزار با قیمت مصوب فاصله داشته و کمتر بود.

متاسفانه قیمت مرغ نسبت به ابتدای اسفندماه با افزایش مواجه شده است؛ ایندر حالی است که در استانه سال نو و اغاز ماه مبارک رمضان هستیم و مصرف مرغ در خانواده ها افزایش پیدا می کند اما این افزایش قیمت با وجود وعده های مسیولین مبنی بر عدم گرانی مرغ با افزایش قیمت ان در سطح شهر تطابق ندارد.

این افزایش قیمت در حالیست که چندی پیش رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفته بود که مرغ باید با قیمت مصوب هر کیلو ۶۳ هزار تومان فروخته شود و فروش بیش از نرخ مصوب گرانفروشی است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گوشت و مرغ
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
1
2
گاو پر. گوساله پر. گوسفند پر. مرغ پر. ماهی پر. بادمجان، بادمجان هم پر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
1
2
واقعا دولتی که اساسی ترین موادعدایی ملت رادرتهیه وکنترل قیمت ان عاجزاست ایااین ملت حق ندارند خواهان کنارگیراش باشند ودرصمن ملت درتشکیل بوجوداوردنش نقشی نداشتن جواب این ملت تفنگ وگلوله وزندان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
0
1
مرغ نمیتواند پرواز کند رویداد جان، حتما یکی برده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
0
0
خب دیگه دوست ندارن مردم لب خندون برن پبش زنو بچشون ایرادی داره خب بایدوسایلوگرون کنن تاخاب راحتی کنن مسولین
نظرات شما
پیشخوان