تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲

معرفی هتل باشکوه قصر طلایی مشهد

هتل‌های مشهد اکثرا نزدیک به حرم ساخته شده‌اند. نمونه‌ای از آن‌ها هتل قصر طلایی مشهد است. این هتل مجلل و زیبا دارای حیرت‌انگیزترین معماری و دکوراسیون است.

نمای بیرون هتل قصر طلایی مشهد در شب

رویداد۲۴ مشهد دومین شهر بزرگ در ایران و یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری کشورمان است. این شهر در واقع پایتخت معنوی ایران نیز شناخته می‌شود؛ چراکه بارگاه ملکوتی امام هشتم را در خود جای داده است. شاید باورتان نشود؛ اما این شهر بزرگ و زیبا هر ساله میزبان میلیون‌ها نفر زائر و مسافر است. پس به راحتی می‌توان حدس زد، مشهد دارای بهترین و لوکس‌ترین اقامتگاه‌ها است. هتل های مشهد اکثرا نزدیک به حرم ساخته شده‌اند. نمونه‌ای از آنها هتل قصر طلایی مشهد است. این هتل مجلل و زیبا دارای حیرت‌انگیزترین معماری و دکوراسیون است.

هتلی باشکوه در شان میهمانان امام هشتم. هتلی با موقعیت مکانی عالی در خیابان امام رضا که نزدیک به فرودگاه، راه آهن، مترو و خطوط اتوبوسرانی است. حتی جالب است بدانید که گردشگران و مسافران خارجی بسیاری در هتل قصر طلایی اقامت داشته‌اند. هتلی پنج ستاره در مرکز شهر که از امکانات و خدمات خوبی برخوردار است. در اتاق‌های هتل قصر طلایی انواع امکانات رفاهی به چشم می‌خورد. همچنین هتل قصر طلایی دارای بهترین امکانات مانند رستوران، کافی شاپ، مجموعه آبی و... برای رفاه و تفریح شما عزیزان است. علاوه بر همه این‌ها هتل قصر طلایی دارای بهترین سالن‌ها برای برگزاری جلسات کاری، سمینار، کنفرانس و همایش است.

رزرو هتل های مشهد در کدام خیابان بهتر است؟

مشهد در تابستان و برخی ماه های سال به شدت شلوغ می شود و محل اقامت و رزرو هتل در مشهد یک دغدغه برای گردشگران است. مسافرانی که برای سفرهای زیارتی می آیند عموما اطراف حرم مطهر را برای رزرو هتل در مشهد انتخاب می کنند. در خیابان های نزدیک حرم مثل خیابان امام رضا، خیابان طبرسی، خیابان شیرازی و خیابان نواب صفوی هتل و هتل آپارتمان های زیادی ساخته شده است که برای سفر کاری و رزرو هتل در شهر مقدس مشهد هم مناسب هستند.

معرفی هتل قصر طلایی مشهد

لابی هتل قصر طلایی مشهد

هتل لوکس قصر طلایی مشهد با مساحتی قریب به ۵۰۰۰ مترمربع در ۱۶ طبقه، سال ۱۳۸۹  بنا گردید. امروزه این هتل مجلل دارای ۳۵۷ واحد اقامتی آماده پذیرایی از مهمانان گرامی است. از جمله واحدهای اقامتی هتل قصر طلایی مشهد می‌توان به اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل لند اسکیپ، دبل لاکچری، دبل لاکچری تراس دار، دبل پانوراما، دبل پانوراما تراس دار و دبل آتریوم اشاره کرد. البته این هتل دارای زیباترین سوئیت‌ها با نام سوئیت‌ پرنسس رویال دو تخته، سینیور دو تخته،  جونیور دو تخته، پرنسس دو تخته، وسترن دو تخته، کانکت چهار تخته، سوئیت امپریال چهار تخته، پرزیدنت چهار تخته و سوئیت قاجاری چهار تخته است.

در همه اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل قصر طلایی مشهد امکاناتی مانند کمد لباس، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع مرکزی، تلویزیون، شبکه فیلم داخلی، دی‌وی‌دی پلیر،  یخچال، مینی‌بار، کتری برقی، اتو و میز اتو، صندوق امانات، کارت هوشمند و قفل الکترونیکی درب اتاق، سشوار، سرویس بهداشتی، وسایل بهداشتی، حمام اختصاصی و وان وجود دارد.

اتاق 3 تخته هتل قصر طلایی مشهد

بسیاری از مسافران هر ساله رزرو هتل قصر طلایی مشهد را انجام می‌دهند؛ چراکه دارای بهترین امکانات عمومی و خدمات رفاهی است. از جمله آنها مینی بار، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، خانه‌داری ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، یخچال، سالن‌های سمینار، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، محل بازی کودکان، گیم نت، سالن زیبایی آقایان و بانوان، آژانس مسافرتی، صرافی، بانک، کتابخانه، بیزینس سنتر، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، پزشک مقیم هتل، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، راه آهن و ترانسفر به حرم است.

علاوه بر تمامی این امکانات، هتل قصر طلایی مشهد با در اختیار داشتن چندین سالن باشکوه و زیبا آماده پذیرایی از شما برای صرف غذا و نوشیدنی است. از جمله رستوران‌های هتل قصر طلایی، رستوران ضیافت است. این رستوران بزرگترین سالن پذیرایی صبحانه در مشهد بوده که انواع خوراکی‌های لذیذ را پیشکش شما عزیزان می‌کند. در رستوران ایرانی ترنم میهمانان مقیم و غیر مقیم هتل می‌توانند انواع غذاهای ایرانی خوشمزه را سفارش داده و از فضای زیبای این رستوران نهایت لذت را ببرند.

در رستوران سنتی ترمه هتل قصر طلایی مشهد می‌توانید شاهد تلفیقی از معماری سنتی ایرانی و شاهکارهای طرح‌های اسلیمی باشید. رستوران پنج قاره زوشا مکانی دنج و زیبا برای ساختن لحظات تکرارنشدنی در کنار خانواده و دوستان است. کافه رستوران فرانسیسکو هتل قصر طلایی مشهد نیز با منویی از انواع غذاهای ایتالیایی منتظر شماست. رستوران تابستانه بارگاه با ویو رو به حرم در طبقه دوم هتل قصر طلایی قرار گرفته و محیطی دلنشین برای صرف انواع غذاهای سنتی و فرنگی است.

امکانات هتل قصر طلایی مشهد شامل چه مواردی است؟

رستوران هتل قصر طلایی مشهد

هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد دارای امکانات و خدمات متنوعی است که ازجمله آن‌ها می‌توان به رستوران، کافی شاپ، رستوران بوفه، رستوران فضای باز، رستوران تابستانی، رستوران فرنگی، رستوران ايرانی، سالن آمفی تئاتر، سالن تشریفات، سالن همایش و کنفرانس، اتاق میهمانی و جلسات کاری، سالن چند منظوره، سالن بدنسازی، استخر، حمام ترکی، سونا بخار و خشک، سالن بيليارد، صندلی ماساژ، اتاق نمک، انواع ماساژ، اتاق برای سیگاری‌ها، خدمات ویژه معلولین، چشم انداز رو به حرم و شهر، پرسونل مسلط به زبان‌های عربی و انگلیسی و ترکی، اتاق بازی، گیم نت، خشکشویی، خدمات پزشكي، امکان سرو صبحانه و نهار در اتاق، خدمات عروس، اجاره ماشين با راننده، خدمات تهيه بليط، آژانس مسافرتي، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهي رايگان، سرويس به حرم رايگان و غیره اشاره نمود. این هتل که در سال 1389 فعالیت خود را آغاز نمود 357 واحد اقامتی دارد که در 16 طبقه پراکنده شده‌اند.

از طرفی باید بدانید هتل قصر طلایی نزدیک به جاذبه‌هایی همچون آرامگاه نادر، گنبد خشتی، آرامگاه شیخ بهایی، بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی، مراکز خرید و مسجد گوهرشاد است. همچنین فاصله این هتل مجلل تا موزه نان ۵ دقیقه، تا ورودی باب الرضا ۱۰ دقیقه، تا ورودی باب الجواد ۸ دقیقه، تا مسجد هفتاد و دو تن  ۸ دقیقه، تا موزه آستان قدس رضوی ۸ دقیقه، تا آرامگاه شیخ بهایی ۸ دقیقه، تا مجتمع تجاری آرمان ۸ دقیقه، تا باغ گیاه شناسی مشهد ۹ دقیقه، تا مصلی تاریخی مشهد ۱۲ دقیقه و تا آرامگاه نادرشاه افشار ۱۱ دقیقه با خودرو است.

همچنین هتل قصر طلایی مشهد تا ورزشگاه تختی ۱۲ دقیقه، تا مرکز خرید قسطنطنیه ۱۵ دقیقه، تا موزه بزرگ خراسان ۱۵ دقیقه، تا ایستگاه راه آهن ۱۶ دقیقه، تا بازار فردوسی ۱۵ دقیقه، تا پارک کوه سنگی ۱۴ دقیقه، تا فرودگاه بین المللی ۱۵ دقیقه، تا باغ پرندگان ۲۶ دقیقه، تا مرکز خرید الماس شرق ۲۴ دقیقه، تا شهربازی و پارک ملت ۲۲ دقیقه، تا پارک طبیعی هفت حوض ۲۷ دقیقه، تا باغ گل‌ها ۲۶ دقیقه، تا نمایشگاه بین المللی ۳۲ دقیقه، تا کوهستان پارک شادی ۳۳ دقیقه، تا پارک جنگلی وکیل آباد ۳۵ دقیقه، تا آرامگاه فردوسی ۴۲ دقیقه و تا سد چالیدره ۴۷ دقیقه با خودرو فاصله دارد. اگر می‌خواهید به مشهد سفر کنید، از لینک زیر هتل قصر طلایی مشهد را با بیشترین تخفیف رزرو کنید.

https://www.iranhotelonline.com/mashhad-hotels/هتل-قصر-طلایی/

برای اطلاع از قیمت هتل قصر طلایی مشهد باید به وبسایت ایران هتل آنلاین (https://www.iranhotelonline.com) مراجعه کنید. در این وبسایت می‌توانید به صورت آنلاین انواع هتل های مشهد از 1 ستاره گرفته تا هتل های لوکس ۵ ستاره را رزرو نمایید. از طرفی وبسایت ایران هتل آنلاین تضمین کمترین قیمت را به شما ارائه می‌دهد و دارای آفرهای ویژه برای اعضای وبسایتش است.

برچسب ها: صنعت گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان