تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

استقلال یا پرسپولیس؛ کدام تیم حکومتی است؟

انتشار اخباری مبنی بر پرداخت طلب استراماچونی واکنش هایی را به دنبال داشت.

استقلال یا پرسپولیس؛ کدام تیم حکومتی است؟

رویداد۲۴ در چند روز اخیر بحث پرداخت طلب آندرا استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق استقلال بسیار داغ شده و مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا با تهیه مبلغ طلب استراماچونی با او تسویه حساب کنند. در این بین صحبت‌های زیادی هم مبنی بر دریافت کمک‌های دولتی و پرداخت پول از طریق یکی از اپراتور‌های تلفن همراه مطرح شده که البته هنوز رسمی نیست، ولی باشگاه استقلال در تلاش بوده تا از این طریق طلب سنگین سرمربی ایتالیایی را تامین کند.


بیشتر بخوانید: فیفا استقلال را تهدید کرد


چهارشنبه شب یکی از منابع خبری مدعی شد که استقلال با این اپراتور برای پرداخت طلب استراماچونی به توافق رسیده است. یکی از نکات جالب، اما جایی بود که تعداد زیادی از طرفداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تیم رقیب را به برخورداری از کمک‌های دولتی متهم کرده و به هم لقب حکومتی می‌دادند. این درحالی است که طی سال‌های اخیر و در مواقع لزوم دولت به هر دو باشگاه کمک‌هایی کرده است.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
asd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
0
4
هر تیمی که ارتزاقش از دولت باشد و هر وقت نیاز به پول داشت دولت همکاری و بذل و بخشش کند دولتی است خواه استقلال باشد یا پرسپولیس . قسمتی از سهام استقلال و پرسپولیس را با قیمت بالا در بورس عرضه کردند و مقداری پول مردم را بدست اوردند . الان هم پول سهامدارانشان نصف شده و هم بدهی هاشون تسویه نشده. ورزشگاه درست و حسابی هم که ندارند! این پولها را چکار می کنند ؟
داود منصوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
2
1
هردوتیم همیشه از کمک‌های دولتی استفاده کرده اند دراین بین خود استقلالی‌ها هم ميدونند استقلال کمک بیشتری گرفته وهمیشه در هزینه هم گوی سبقت را از تیم‌های صنعتی هم ربوده است اما در این میان استقلال آورده خاصی،نداشته ولی پرسپولیس حداقل دوبار به فینال آسیا راه یافته در صورتی که کمتر هزینه کرده وطلب برانکو وبازیکنان داخلی وخارجی را تسویه کرده اما استقلال بجای تسویه طلب استرا با اینکه پول داشته جای دیگه ای هزینه کرده وبازیکنان را با دو-سه برابر قیمت قرارداد بسته اینها همه ثمره کار مدیران نالایق بوده وربطی به حکومتی بودن نداشته واگه بخواهی حکومتی بودن را اثبات کنی استقلال بیشترین هزینه را داشته است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
1
2
اول تاج حکومتی بوده وپرسپولیس مردمی ،الان چند ده ساله پرسپولیس نور چشمی بابا مسعود وبابا وزیر ورزش هستندواستقلال بچه ناتنی وزیره
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان