تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

تصمیمی عجیب برای بازار خودرو/ کاکایی: این اتفاق احتمالا برای خودرو‌های پیش‌فروش خواهد افتاد

یک کارشناس بازار خودرو گفت: در سال آینده دست دولت برای عرضه بیشتر و اضافه خودرو خالی است و در صورتی که بازار هیجانی شود، دولت نخواهد توانست هیچ اقدامی کند.

قیمت خودرو

رویداد۲۴ امیرحسین کاکایی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین و با اشاره به اینکه سال آینده برای بازار و صنعت خودرو بسیار عجیب و غریب خواهد بود؛ گفت در پیش فروشی که برای خودروهای داخلی در اواخر سال گذشته صورت گرفت نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر شرکت کردند و به طور تقریبی تمام تولید سال آینده پیش‌فروش شد.

وی افزود: به این معنا که در سال آینده دست دولت برای عرضه بیشتر و اضافه خودرو خالی است و در صورتی که بازار هیجانی شود، دولت نخواهد توانست هیچ اقدامی کند.

استاد دانشگاه علم و صنعت و کارشناس صنعت خودرو تصریح کرد: از طرفی ۵۰ درصد تولید داخل نیز به طرح جوانی جمعیت تخصیص پیدا کرده‌است و در نهایت هیچی در دست دولت نخواهد ماند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت خودرو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
0
هیچ جای دنیا در هبچ برهه تاریخی کالایی را اینگونه نفروختند. حتی اقتصاد دولتی هم به این قباحت و وقاحت نیست.
فوزیه صفائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
6
1
میتونن به جانبازان از یه درصد تا ۹۹ درصد اجازه بدن از خارج ماشین بیارند اونهایی که تا بحال ماشین وارد نکردند جانباز جانبازی یه درصد بالای ۵۰ درصد نداره به وقتش رفتن سلامتی‌شان فدای کشور کردند تبعیض قائل نشین اینهمه ثروت بدست آوردند در سایه رشادت این جانبازان بوده آنوقت دولت هم دستش باز میشه
نظرات شما
پیشخوان