تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

فهرست قیمت جدید خودروهای داخلی

جزئیات قیمت جدید خودروهای دو شرکت ایران خودرو و سایپا اعلام شد؛ بر این اساس حداکثر افزایش قیمتی ۴۲ درصد و کمترین آن ۱۰ درصد است.جزئیات قیمت جدید خودروهای دو شرکت ایران خودرو و سایپا اعلام شد؛ بر این اساس حداکثر افزایش قیمتی ۴۲ درصد و کمترین آن ۱۰ درصد است.

فهرست قیمت جدید خودروهای داخلی

رویداد۲۴ جزئیات قیمت جدید خودرو‌های دو شرکت ایران خودرو و سایپا اعلام شد؛ بر این اساس حداکثر افزایش قیمتی ۴۲ درصد و کمترین آن ۱۰ درصد است. مطابق با دستورالعمل ابلاغی شورای رقابت، علاوه بر بررسی کارشناسی صورت‌های مالی خودروسازان داخلی، معیار شاخص رقابت پذیری با بررسی خودرو‌های هم رده داخلی با همکاری تنها دانشکده تخصصی صنعت خودروی کشور (دانشکده و پژوهشکده خودروی دانشگاه علم و صنعت) انجام شد و در این کارگروه از سازمان حمایت مصرف‌کننده و سایر ارکان صنعتی کشور نیز بهره گرفته شد.


بیشتر بخوانید: قیمت روز خودرو‌های داخلی ۲۰ فروردین ۱۴۰۲


بر اساس این گزارش، به طور میانگین افزایش قیمت محصولات دو خودروساز اصلی کشور ۲۹ درصد است و همچنان برخی از محصولات تا ۳۰۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار هستند. باید اشاره شود که در طرح جدید تخصیص یکپارچه خودرو امکان تخصیص خودرو بدون قرعه‌کشی فراهم آمده است و اکنون همه واجدان شرایط می‌توانند بدون قرعه‌کشی در خصوص دریافت خودرو‌های مدنظر با قیمت جدید بر اساس فهرست انتظار اقدام کنند.

در جدول زیر تغییرات قیمتی تولیدات ایران‌خودرو و سایپا و تفاوت قیمتی این محصولات با نرخ‌های بازاری آمده است. لازم به ذکر است که میانگین افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا نسبت به قیمت قبلی ۲۹ درصد است.

فهرست قیمت جدید خودروهای داخلی

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت خودرو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
0
0
کاملا از تغییر قیمتها میتوان به تاثیر دستور معاون اول رییس جمهور برای کاهش قیمت راملاحظه کرد
این خودرو سازها مثل گربه... میمانند که هر جور بندازیشون چهار چنگولی بر سر مردم آوار میشوند
تحقق شعار سال و مهار تورم را هم فهمیدیم یعنی چه؟!!!
نظرات شما
پیشخوان