تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی در سال ۲۰۲۳

در این گزارش لیستی از بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی در سال ۲۰۲۳ را گردآوری کرده‌ایم.

بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی

رویداد۲۴  حسین فلاحی: بسیاری از کاربران تلفن‌های همراه، عاشق بازی هستند. گوشی‌های شیائومی در حال حاضر شگفت انگیزترین تلفن بازی موجود در بازار هستند. نه تنها از فناوری روز برخوردار هستند، بلکه بسیار مقرون به صرفه نیز خواهند بود. در واقع، شیائومی مدت‌ها است که فناوری‌های ممتاز را با قیمت‌های مقرون به صرفه به مشتریان ارائه می‌دهد. شیائومی به دلیل قابلیت اطمینان، ارزش و مجموعه‌ای عالی از ویژگی‌ها، یک تولید کننده پیشرو تلفن همراه است.

در این مقاله می‌خواهم روی جنبه بازی گوشی‌ها تمرکز کنیم و بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی را که می‌توانید در حال حاضر بخرید، فهرست کنیم. این لیستی از بهترین گوشی های برتر بازی است که می توانید از شیائومی خریداری کنید.

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی شیائومی 12 اس اولترا است. این مدل پرچمدار مجهز به اسنپدراگون 8+ Gen 1 است که به طور موثر قدرت را تخصیص می‌دهد و وظایف را به راحتی انجام می‌دهد. همچنین مجهز به GPU قدرتمند و صفحه نمایش AMOLED است که تجربه بصری فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد. همچنین یکی از بالاترین نرخ‌های تازه‌سازی 120 هرتز را دارد. این گوشی تضمین می‌کند که بازی بدون هیچ‌گونه لکنت یا تاخیر انجام می‌شود.


Xiaomi 12S Ultra؛ بهترین گوشی شیائومی در رده پرچمدار

بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی ۲۰۲۳

Xiaomi 12S Ultra بهترین گوشی شیائومی برای بازی است. این گوشی با سریع‌ترین پردازنده، بهترین صفحه نمایش و عمر باتری طولانی برای ساعت‌ها سرگرمی عالی در بازی ارائه می‌شود. با داشتن صفحه نمایش شگفت انگیز LTPO2 AMOLED روشن، واضح، صاف و زیبا برای مصرف محتوا است.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان


به گزارش رویداد۲۴ شیائومی 12 اس اولترا دارای پردازنده‌ای کارآمد است که عمر باتری را تضمین می‌کند. همچنین دارای ساختاری بادوام است و مقاوم در برابر خراش و IP68 مقاومت در برابر آب یکی از قالبلیت‌هایی است که بسیاری به دنبال آن هستند.

 

Xiaomi 11T Pro؛ بهترین گوشی گیمینگ شیائومی با بودجه کم

بهترین گوشی‌های گیمینگ

Xiaomi 11T Pro بهترین گوشی شیائومی است که می‌توانید در حال حاضر بدون نگرانی خریداری کنید. این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED زیبا و دوربین‌های مناسب نسبت به قیمت است. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 888 و یک CPU فوق‌العاده سریع است. 11T Pro از 5G به همراه تمام باندهای (14 باند) مورد نیاز شما را پشتیبانی می‌کند. این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی است که می‌توانید در حال حاضر بخرید.

Poco X4 Pro 5G؛ بهترین گوشی میان‌رده گیمینگ شیائومی

بهترین گوشی‌های گیمینگ ۲۰۲۳

Poco X4 Pro 5G یک تجربه غیرمنتظره سطح بالا را با قیمت میان‌رده ارائه می‌دهد. این یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی است که می‌توانید در حال حاضر بخرید، به خصوص اگر بودجه شما زیاد نیست.

همچنین شما در این گوشی همچنین یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی علاوه بر اتصال 5G، یک سنسور ماکرو و زاویه فوق عریض و یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی دریافت خواهید کرد. علاوه بر گزینه‌های عکاسی اضافی از جمله 108 مگاپیکسل، ویدیوی کوتاه، پانوراما، سند، حرکت آهسته، تایم لپس، نوردهی طولانی و حالت‌های ویدیوی دوگانه، گزینه‌های عکاسی دیگری نیز وجود دارد.

صفحه نمایش 6.67 اینچی، که یک پنل AMOLED با کیفیت با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است، نسبت به قیمت قابل توجه است. علاوه بر این دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که به طور کلی یک گوشی با قیمت مناسب است.

 

Xiaomi 11T؛ گوشی پرفروش گیمینگ شیائومی

بهترین گوشی‌های گیمینگ

Xiaomi 11T یک محصول پرفروش است. به خاطر شارژ سریع 120 واتی خود در مدل Pro توجه‌ها را جلب کرده است. این گوشی همچنین با پردازنده قدرتمند، صفحه نمایش زیبا و باتری بزرگ  است. سخت افزار دوربین نیز با توجه به قیمت مناسب است.

به طور کلی، Xiaomi 11T یک گوشی بازی خوب برای خریدارانی است که نمی‌توانند بهترین‌ها را بخرند. از 12 باند 5G پشتیبانی می‌کند، اما از mmWave پشتیبانی نمی‌کند که خطرناک است.

 

Redmi Note 11 Pro 5G؛ بهترین گوشی هوشمند گیمینگ اقتصادی 2023

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی

شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5G، محصول جدید سری معروف گوشی‌های هوشمند ردمی نوت، ارتقاء یافته‌ای نسبت به نوت 10 پرو 5G سال گذشته است. همانطور که از نام آن پیداست، این یک گوشی 5G است و آنچه قابل توجه است این است که Redmi Note 11 Pro 5G از 13 باند 5G بر خلاف سایر باندهای رده قیمتی خود که فقط تعداد کمی دارند، پشتیبانی می کند.البته پشتیبانی از mmWave وجود ندارد.

Redmi Note 11 Pro 5G یک تلفن 5G چشمگیر است. این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED پیشرو در کلاس، طراحی عالی، عملکرد خوب و باتری بزرگ است. این گوشی به راحتی یکی از رقبای برتر برای بهترین گوشی هوشمند گیمینگ اقتصادی در سال 2023 است.

Xiaomi 12 Pro؛ جایگزین

بهترین گوشی شیائومی


Xiaomi 12 Pro جدیدترین گوشی پرچمدار شیائومی است که جایگزین Mi 11 Pro می‌شود. شیائومی 12 پرو دارای بهترین ویژگی‌هایی است که شیائومی می‌تواند ارائه دهد. سریع‌ترین تراشه اندروید، سخت‌افزار دوربین عالی، طراحی برتر و موارد دیگر.

این گوشی دارای پردازنده 8 نسل 1 جدید اسنپدراگون، بهترین تراشه برای گوشی‌های اندرویدی است.

دارای دوربین‌های همه کاره از جمله یک سنسور اصلی بزرگ و دوربین‌های ثانویه خوب است. همچنین پنل 10 بیتی LTPO AMOLED با پشتیبانی از حداکثر 1 میلیارد رنگ و نرخ تازه سازی تطبیقی ​​120 هرتز صاف، روشن و پر جنب و جوش است. از نظر طراحی یکی از زیباترین گوشی‌های هوشمند است با Corning Gorilla Glass Victus درجه یک در دو طرف برای محافظت.

Mi 11 Ultra؛ بهترین از لحاظ سخت‌افزار و ویژگی‌ها

بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی

مدل Ultra شیائومی از سال گذشته همچنان گزینه خوبی است؛ اگر از نظر سخت افزار و ویژگی‌ها به دنبال بهترین‌ها هستید. Mi 11 Ultra قدرتمند، بزرگ و همه کاره است. شما در این گوشی دو صفحه نمایش، یکی از بزرگترین حسگرهای دوربین گوشی هوشمند و یک باتری بزرگ با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی دریافت می‌کنید. این واقعاً یک گوشی هوشمند گیمینگ Ultra است. همچنین این یک گوشی Ultra 5G با پشتیبانی از 13 باند 5G و mmWave است.

Mi 11 Lite NE 5G؛ یک گوشی خوب برای بازی

بهترین گوشی‌های گیمینگ

یکی از گوشی‌های خوب برای بازی، گوشی شیائومی Mi 11 Lite NE 5G است. هر آنچه را که در یک گوشی هوشمند نیاز دارید، این گوشی دارا است. طراحی شیک و سبک، پردازنده قدرتمند، صفحه نمایش زیبای AMOLED 10 بیتی و برچسب قیمت لایت. Mi 11 Lite NE 5G همچنین یک گوشی هوشمند 5G عالی با پشتیبانی از 12 باند 5G است که البته پشتیبانی از mmWave ندارد، باید در نظر داشت با توجه به قیمت، نمی توان چنین انتظاری داشت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
با سلام و تشکر
برام عجیبه که poco F4 gt رو توی لیستتون ندیدم. این گوشی تریگر بازی داره، پردازنده کوالکام هشت نسل یک داره و شارژر صد و بیست وات که تو ربع ساعت گوشی رو فول شارژ میکنه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان