تاریخ انتشار: ۲۰:۲۷ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۲

نوسان خودرو‌های اقتصادی در کف کانال ۴۰۰ میلیون تومانی + جدول قیمت

رصد بازار از تداوم کاهش قیمت خودرو حکایت دارد، بطوریکه خودرو‌های اقتصادی امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ در بازار عقب‌نشینی کردند و دو پله از کانال ۴۰۰ میلیون تومانی پایین آمدند.

نوسان خودرو‌های اقتصادی در کف کانال ۴۰۰ میلیون تومانی + جدول قیمت

رویداد۲۴ براساس ارزیابی بازار واکنش بهارستان نشین‌ها نسبت به آشفتگی در بازار خودرو که استیضاح وزیر صمت را به همراه داشت یکی از دلایلی است که طی روز‌های اخیر قیمت خودرو کمی در بازار عقب نشینی کند. اما عمده عاملی که در این خصوص اثرگذار بوده است به ثبات نرخ دلار باز می‌گردد. طی روز‌های اخیر نرخ دلار شکل ثبات به خود گرفته و این امر موجب شده تا بازار خودرو هم کمی عقب‌نشینی کند و شکل کاهشی به خود گیرد.

با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز در میان پرطرفدار‌های سایپا «ساینا» با افت ۱۶ میلیونی قیمت بیشترین کاهش قیمت را داشت و پشت مرز کانال ۴۰۰ میلیون نششت. از سوی دیگر «کوییک R» و «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار افت ۸ میلیون را تجربه کردند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودرو‌های «شاهین»، «کوییک R»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا ۲ معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند. قیمت «شاهین» امروز در بازار ۶۹۵ میلیون تومان شد و افت ۵ میلیونی قیمت داشت. «ساینا» هم در بازار ۳۹۹ میلیون تومان قیمت خورد و بدون تغییر راهی بازار شد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار ۴۰۴ میلیون تومانی شد و افتی ۸ میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار ۳۹۸ میلیون تومان قیمت خورد و کاهش ۳ میلیونی قیمت را تجربه کرد.


بیشتر بخوانید: مهلت ۳ روزه سایپا به متقاضیان خرید خودرو برای تکمیل وجه


اما خانواده تیبا هم امروز کاهش قیمت داشتند. براساس ارزیابی بازار امروز «تیبا صندوقدار» در بازار ۳۹۸ میلیونی شد و افتی ۴ میلیونی داشت و «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۴۰۲ میلیون تومان دست به دست شد و کاهشی ۸ میلیونی را ثبت کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «۲۰۷ پاناراما اتومات»، «هایما S۵ پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار ۷۲۴ میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت ۲ میلیون تومانی داشت. «هایما S۵ پلاس» هم در بازار امروز ۲ میلیون کاهش قیمت داشت و یک میلیارد و ۵۴۸ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

اما «رانا پلاس» هم در بازار ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خورد و افتی یک میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر «دناپلاس» در بازار ۷۷۸ میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی ۲ میلیونی را ثبت کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان قیمت خورد و افتی ۱۰ میلیونی را در بازار تجربه کرد. اما در میان پرطرفدار‌های ایران خودرو امروز «۲۰۷ پاناراما اتومات» هم در بازار یک میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان قیمت گذاری شد و افت ۳ میلیونی را ثبت کرد.

نوسان خودرو‌های اقتصادی در کف کانال ۴۰۰ میلیون تومانی + جدول قیمت

نوسان خودرو‌های اقتصادی در کف کانال ۴۰۰ میلیون تومانی + جدول قیمت

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت خودرو
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان