تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

بورس دوباره قرمز شد

بورس در معاملات ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با ریزش ۳۴۲۲ واحدی به کار خود خاتمه داد. شاخص کل در پایان معاملات امروز روی کانال ۲ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۲۸۸ واحدی قرار گرفت.

بورس دوباره قرمز شد

رویداد۲۴ ‌بورس  بهار سال جدید را با پتانسیل رو به رشد آغاز کرد و به سهامداران نوید روزهایی صعودی را داده است. فروردین ماه اما روند بازار و شاخص کل صعودی شد و سهامداران را به روند بازار امیدوار کرد. هر چند خبرهای حاشیه ای هم در زمینه سیاست و هم موصبات دولت همچنان اثربخش و تاثیرگذار بر روند معاملات است.

برخی از مردم بر این باورند، سرمایه وارد شده به بورس باید سودآور باشد اما این انتظار کاملا دور از منطق است. بر همین اساس به افراد توصیه می‌شود، قبل از ورود به بازارهای مالی نسبت به ضرر و زیان احتمالی در بازار اطلاعات لازم را کسب نمایند و بعد با نگاهی باز و دور اندیش وارد بورس شوند.

بورس معاملات سومین روز معاملاتی هفته را با ریزش آغاز کرد در ادامه این حجم از ریزش افزایش یافت، طوریکه در میانه بازار به کاهش بالای ۲ هزار واحدی رسید. نمادهای بورسی نوری، فملی، خودرو، وغدیر، فخوز، وبملت و میدکو با تاثیرات مثبت و منفی موجب ریزش نسبی شاخص کل شدند. براساس نظر کارشناسان روند بازار خنثی و متعادل است و تک سهم‌هایی از هر گروه امکان رشد را دارند.

نمای پایانی نقشه بازار بورس ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

بورس دوباره قرمز شد

شاخص هم وزن بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با رشد نسبی روبه‌رو شد در ادامه نیز  روند  رشد افزایشی شد تا با رشد ۵۰۵۸ واحدی به ۷۸۶ هزار و ۴۹۵ واحدی رضایت دهد.

بورس دوباره قرمز شد

در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل در نهایت با ریزش بیش از ۳ هزار واحد به کار خود پایان داد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز ۸۷,۱۸۲,۶۵۵.۹۷۵ میلیارد ریال، ارزش معاملات ۱۴۱,۰۵۵.۱۹۵ میلیارد ریال و حجم معاملات ۲۰.۰۹۲ میلیارد سهم است.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل فرابورس در معاملات امروز مارون، انتخاب، شگویا، هرمز، ارفع، فجهان و دی هستند.

بورس دوباره قرمز شد

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بازار بورس
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان