تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

راه‌حل شهرداری تهران برای حل معضل فقر: تمام متکدیان جمع‌آوری می‌شوند

احمد احمدی‌صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه امسال جمع‌آوری متکدیان بیش از سال قبل دنبال خواهد شد، خاطرنشان کرد: بنای ما بر این است که تمام متکدیان سطح شهر در سال جاری جمع‌آوری و ساماندهی شوند.

راه‌حل شهرداری تهران برای حل معضل فقر: تمام متکدیان جمع‌آوری می‌شوند

رویداد۲۴ احمد احمدی صدر با اعلام اینکه تا پایان سال گذشته نزدیک به هزار نفر از متکدیان جمع آوری شدند، اظهار کرد: این متکدیان در سال گذشته ساماندهی و به نهادهای مسئول و مراکز نگهداری تحویل داده شدند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه امسال جمع‌آوری متکدیان بیش از سال قبل دنبال خواهد شد، خاطرنشان کرد: بنای ما بر این است که تمام متکدیان سطح شهر در سال جاری جمع‌آوری و ساماندهی شوند.

احمدی صدر با اشاره به موانع ساماندهی متکدیان، یادآور شد: متأسفانه دروازه‌های تهران باز است و با این وضعیت اقتصادی و مشکلات ناشی از آن، هرچه جمع‌آوری متکدیان را دنبال کنیم باز هم وارد شهر خواهند شد و باید هم‌افزایی جدی صورت بگیرد تا مشکل به صورت اساسی برطرف شود.

وی تأکید کرد: جمع‌آوری متکدیان توسط شهرداری به تنهایی جوابگو نیست. به طوری‌که تعدادی از متکدیان پس از ساماندهی به وضعیت سابق بازگشته‌اند و از سویی تعدادی افراد جدید از شهرستان‌ها وارد شده و از سویی دیگر اتباع بیگانه به این جمع اضافه شدند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه جمع‌آوری کامل متکدیان از سطح شهر به یک اقدام گروهی نیاز دارد، اعلام کرد: ۲۵ درصد از متکدیانی که در سال قبل جمع‌آوری شدند، اتباع بیگانه بوده‌اند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان