تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

واکنش تند نماینده مجلس به پیشنهاد فروش کیش و خوزستان

سعیدی: از یک طرف می‌گویند منابع فروش نفت افزایش پیدا کرده از سوی دیگر با طرح فروش بخشی از ایران، دل مردم را خالی می‌کنند

واکنش تند نماینده مجلس به پیشنهاد فروش کیش و خوزستان

رویداد۲۴ یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از یک طرف آقایان می‌گویند در بحث فروش نفت به چنین دستاورد‌هایی رسیده‌ایم، ما تحریم‌ها را دور زده‌ایم ما منابع فروش نفت‌مان افزایش پیدا کرده است، از سوی دیگر این‌گونه دل مردم را خالی می‌کنند که با این روند مجبوریم برای مطالبات جامعه بازنشستگان قشم، کیش و خوزستان را بفروشیم و مثال می‌زنند یونان ۱۰۰ جزیره خودش را فروخت.

معین‌الدین سعیدی در گفتگو با ایلنا، درباره اظهارنظر یکی از مدیران سازمان تامین‌اجتماعی مبنی بر این‌که «به زودی مجبوریم کیش، قشم و خوزستان را بفروشیم تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را بدهیم»، گفت: باید در دهان چنین مدیری زد، من تعجب می‌کنم دولت چگونه به خودش اجازه می‌دهد این‌گونه با احساسات میلیون‌ها ایرانی بازی کند؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چرا یک مدیر نامدیر به خودش اجازه می‌دهد این‌گونه مام میهن را دچار چالش کند؟ من از دولت آقای رئیسی تعجب می‌کنم چرا اجازه می‌دهند مدیران این‌گونه مقدسات مردم را زیر سوال ببرند اگر در این شرایط نمی‌توانند مرهمی بر درد‌های مردم باشند اقلاً نمک روی درد‌های مردم نپاشند.


بیشتر بخوانید: به زودی مجبوریم کیش، قشم و خوزستان را بفروشیم تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را بدهیم!


وی ادامه داد: اگر مسئولین واقعا حرف زدن بلد نیستند، حرف نزدن را که می‌توانند انجام دهند. اولاً چه ضرورتی دارد که مسئولان تا این حد صحبت کنند؟ در کجای دنیا مسئولان اجرایی این همه سخنرانی، مصاحبه و صحبت انجام می‌دهند؟ شما کارتان اجرا است و کارتان این است که دردی از مشکلات بی‌پایان مردم را درمان کنید، این چه سبک و سیاقی است؟ باید در اولین جلسه مجلس در این خصوص صحبت کنیم.

سعیدی درباره این‌که این سخنان در تضاد با صحبت‌های دولت در خصوص رشد اقتصادی و سایر دستاورد‌هایی است که مطرح می‌کند، عنوان کرد: این سخنان پارادوکس محض است، از یک طرف آقایان می‌گویند در بحث فروش نفت به چنین دستاورد‌هایی رسیده‌ایم، ما تحریم‌ها را دور زده‌ایم ما منابع فروش نفت‌مان افزایش پیدا کرده است، از سوی دیگر این‌گونه دل مردم را خالی می‌کنند که با این روند مجبوریم برای مطالبات جامعه بازنشستگان قشم، کیش و خوزستان را بفروشیم و مثال می‌زنند یونان ۱۰۰ جزیره خودش را فروخت.

وی افزود: استعفای این مدیر نامدیر کمترین کاری است که اتفاق می‌افتد، صبر انقلابی مردم نباید باعث شود مدیران دولت این‌گونه اصول لایتغیر ایران و ایرانی را زیر سوال ببرند.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
0
تو خودتم کم تهت باد نمیده
سخنان ریاکارانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
1
0
نمایندگان به جای این حرکات و سخنان ریاکارانه و پوپولیستی نسبت به ادغام صندوقهای بازنشستگی و اصلاح قیمت مجانی انرزی در ایران اقدام کنند .
نظرات شما
پیشخوان