تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
روزنامه اطلاعات:

بی‌تفاوتی و سکوت عمومی، نشانگر قدرت حکومت نیست، نشانه فروپاشیدگی است

روزنامه اطلاعات نوشت: بی‌تفاوتی و سکوت عمومی، خفتگی صداها و خاموشی رسانه‌ها، تباهی نشاط سیاسی و فقدان رقابت و خلاقیت، نشانگر آرامش جامعه و قدرت حکومت نیست، بلکه نشانگان دقیق پوسیدگی، پریشیدگی و فروپاشیدگی است.

بی‌تفاوتی و سکوت عمومی، نشانگر قدرت حکومت نیست، نشانه فروپاشیدگی است
رویداد۲۴ روزنامه اطلاعات هشدار خاموشی رسانه‌ها و سکوت عمومی را نشانه فروپاشی دانسته است.

به گزارش اطلاعات، اژد‌های فساد کجاست؟ نشان لانه و لغزش آن را چه کسانی بیان، و دام و دانة آن را چگونه عیان کنند؟ خاصه در شرایط دشوار کنونی که چنبرة تورم و رکود در اقتصاد و اشتغال بر زندگی مردم زخم می‌زند و نه تنها زیست و معیشت اکثر مرم را تهدید می‌کند، بلکه پول رادر برابر هر کالایی بی ارزش کرده و این مخاطره ممکن است آرامش و برتری طبیعی ما را فرسوده سازد و امنیت ملی را نیز در معرض آسیب قرار دهد!

روزنامه اطلاعات هشدا داده است: اگر در برابر فرایند‌های مخاطره‌آمیز و مفسده خیز سد نسازیم و با گزارش و افشای آن، آگاهی ایجاد نکنیم و سرانجام به صورت قانونمند و درست، شرایط مقابله و مبارزه جدی با فساد و فاسدان را فراهم ننماییم، مقهور و مطیع خواهیم شد و زیان‌های اقتصادی و آلودگی‌های سیاسی، همراه با مفسده‌های اخلاقی و فرهنگی بر ما چیرگی خواهد یافت و عادت به بزه و فساد، مردم را بی تفاوت خواهد کرد. یک جامعة خفته و بی تفاوت هرگز قادر به صیانت از حقوق خصوصی و عمومی نیست و فرد و جامعه و دولت و حکومت و تمام ارکان آن بیمار خواهد بود. بی‌تفاوتی و سکوت عمومی، خفتگی صدا‌ها و خاموشی رسانه‌ها، تباهی نشاط سیاسی و فقدان رقابت و خلاقیت، نشانگر آرامش جامعه و قدرت حکومت نیست، بلکه نشانگان دقیق پوسیدگی، پریشیدگی و فروپاشیدگی است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اعتراضات مردمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
حسین اراکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
0
1
حرف حساب واقع بینانه
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
0
0
درمیان مسئولان اراده محکمی برای مبارزه با فساد نیست و درمانده هستند . مردم برای مبارزه با فساد تنها هستند. نمونه اش همین جوانمرد با غیرت الداغی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
0
0
حرف شما درست. لطفا پریشیدگی را برای بنده معنا کنید.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان