تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

بسته‌های ویژه مکالمه و اینترنت همراه اول به مناسبت روز خرم‌آباد

همراه اول با ارائه طرح‌های ویژه مکالمه رایگان و اینترنت و همچنین تخفیف‌های جذاب خرید نت‌باکس و بیمه گوشی به استقبال و نکوداشت روز خرم‌آباد رفت.

بسته‌های ویژه مکالمه و اینترنت همراه اول به مناسبت روز خرم‌آباد

رویداد۲۴ به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول همزمان با «روز خرم آباد» هدایای جذابی را برای مشترکان استان لرستان و شهر خرم آباد در نظر گرفته است.

خرم آباد به واسطه چشمه ها و سراب های زیبا، به شهر هزار چشمه شهرت یافته است و دارای جاذبه های گردشگری فراوانی از جمله قلعه فلک الافلاک، پارک جنگلی مخمل کوه، پل شکسته، دریافچه کیو، آبشار نوژیان، آبشار افرینه و... است.

به واسطه همین جاذبه های گردشگری، تاریخی و طبیعی روز 20 اردیبهشت به نام روز خرم آباد نامگذاری شده است.

همراه اول به همین مناسبت ضمن ارائه مکالمه رایگان در روز جاری (20 اردیبهشت 1402) که با شماره گیری کددستوری «ستاره 10 ستاره 4 ستاره 2 مربع» قابل فعالسازی است، تخفیف حداکثری در خرید بسته های اینترنت و مکالمه مدار فیروزه ای نیز برای مشترکان خرم آبادی در نظر گرفته است.

فعالسازی این بسته ها با شماره گیری کددستوری «ستاره 121 مربع» امکانپذیر است.

همراه اول یک میلیون ریال اعتبار هدیه برای خرید بیمه گوشی از طریق «آی بیمه» در نظر گرفته که از طریق لینک https://yun.ir/rb2edg و با کد تخفیف phone-KHORAMABAD تا 30 اردیبهشت ماه قابل استفاده است.

همچنین اعتبار هدیه 1.5 میلیون ریالی خرید «نت باکس» که دستگاهی هوشمند برای تماشای آنلاین فیلم و سریال است، برای خرم آبادی ها در نظر گرفته شده که خرم آبادی ها می توانند تا 30 اردیبهشت با مراجعه به لینک www.netbox.info/shop و کد تخفیف Khoramabad اقدام به استفاده از آن کنند.

نظرات شما
پیشخوان