تاریخ انتشار: ۲۳:۱۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

افت ۳۰۰ میلیونی قیمت این خودرو لاکچری در بازار!

خودرو‌های خارجی هم در بازار افت قیمت را تجربه کردند؛ به طور مثال بنز کلاس E۲۰۰، یک کلید مدل ۲۰۱۷ در بازار تهران با افت ۳۰۰ میلیونی به ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسید.

افت ۳۰۰ میلیونی قیمت این خودرو لاکچری در بازار!

رویداد۲۴ ریزش قیمت‌ها به خودرو‌های خارجی هم رسید، به طوری قیمت بنز تنها در یک روز ۱۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت. بر همین اساس، گزارش‌ها نشان می‌دهد که قیمت بنز کلاس E۲۰۰، یک کلید مدل ۲۰۱۷ در بازار تهران در یک روز گذشته ۱۰۰ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رود. این خودرو یک هفته قبل نیز ۳۰۰ میلیون تومان گران‌تر بود و در بازار ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت داشت.

بنز کلاس E۲۰۰ بدون کلید مدل ۲۰۱۷ نیز در بازار خودرو در یک روز گذشته ۱۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است. این خودرو یک هفته قبل ۳۰۰ میلیون تومان گران‌تر بود.


بیشتر بخوانید: فیلم امکانات ویژه یک بنز تولید ۲۷ سال قبل!


همچنین بنز کلاس E۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ در بازار تهران به قیمت ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان به فروش می‌رود که این خودرو در طول یک هفته گذشته ۱۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت خودرو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
0
0
باباریال پشکل شده بنز۱۶ملیاردچی است همین فردا اگردولت ماشین دست دوم با۵سال کارکردازادشود یک قطنامه۸ ۵۹ح دوباره تکرارخواهد شد
میرزا شمشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
0
0
من چقدر خوشحالم از این خبر !!!!!!! بالاخره یه چیزی ارزون شد ...... خدایاااااا شکرت
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان