تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

فیلم واکنش تند پرویز پرستویی به سانسور اسمش در دورهمی؛ مدیری را خوب می‌شناسم!

پرویز پرستویی با انتشار عکس نوشته ای در اینستاگرام به سانسور اسمش در برنامه دورهمی مهران مدیری واکنش تندی نشان داد.

فیلم واکنش تند پرویز پرستویی به سانسور اسمش در دورهمی؛ مدیری را خوب می‌شناسم!

رویداد۲۴ پرستویی پس از افشاگری شکیب شجریه در مصاحبه با تی وی پلاس درباره سانسور نام او در برنامه دورهمی نوشت: آقای شکیب شجره، بازیگر خوب و دوست داشتنی، مصاحبه شما رو با عنوان اسم بنده که در دورهمی سانسور شد را دیدم، اصلا شاخ در نیاوردم، چون مجری دورهمی را خوب می شناسم، چندین بار از بنده دعوت شد و تمایلی به شرکت در این برنامه نداشتم؛ خب این سانسور اسم، خیلی غیرعادی نیست.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
2
7
حالا من چی کار کنم که هر دوتای شما بازیگران محبوبم هستید. ولی کار مهران مدیری درست نبوده و کار شجره هم که این موضوع را برملا کرد، زشت بود. هیچ دلیلی برای بازگوی این موضوع پیدا نکردم. می تونست اصلا پاسخ نده.
موضوع دلگیری استاد پرستویی از جناب مدیری برمی گرده به دعوت یکی از بازیگران محبوب زمان شاه در برنامه دورهمی که همه مشتاق پخش آن قسمت بودیم اما زمان پخش، صدا و سیما مانع شد و پخش نشد. بعد از فوت آن بازیگر محبوب، استاد پرستویی از جناب مدیری گلایه کرد که چرا به اعتراض به صداوسیما و به احترام آن پیشکسوت، برنامه دورهمی را در آن قسمت ترک نکرده که البته من هم منتظر یک واکنش تند از طرف جناب مدیری بودم که اتفاق نیفتاد.
پاسخ ها
مهدی از بالامحل علیا جنب گذر مرادبیگ و حسام بیگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
آخ آخ آخ .... واقعا شما چکار باید بکنی ؟؟؟؟ مشکل بسیار حادی برای شما حادث شد که واقعا حل کردنش از دست با کفایت شیخ بهایی هم خارج است ..... چه کنیم حالا ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
0
0
مهران مدیری، مردی برای تمام فصول!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان