تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
با دستور مقام قضایی:

جلوگیری از فعالیت یکی از مجموعه‌های ناایمن در غرب پایتخت

با حکم قضایی از فعالیت یکی از مجموعه‌های ناایمن در غرب پایتخت با توجه به تخلفات متعدد، سازه‌های غیرمجاز و خطرآفرین و عدم توجه به اخطاریه‌های صادره خبر داد.

شهرداری منطقه نه

رویداد۲۴ به گزارش سایت دیده بان ایران؛  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ با حکم قضایی از فعالیت یکی از مجموعه‌های ناایمن در غرب پایتخت با توجه به تخلفات متعدد، سازه های غیرمجاز و خطرآفرین و عدم توجه به اخطاریه‌های صادره خبر داد.

یکی از ماموریتهای شهرداری نظارت بر ایمنی اماکن و تامین سلامت شهروندان است. در همین راستا فعالیت یکی از مجموعه‌های ناایمن در منطقه ۹ پس از طی مراحل قانونی و قضایی و برای حفظ جان شهروندان متوقف شد.


بیشتر بخوانید: روایت عضو شورای شهر از انتصابات خلاف قانون در شهرداری تهران


ملک مذکور متعلق به یکی از شرکت های دولتی بوده که طی قراردادی با بخش خصوصی در سنوات گذشته به صورت بازار گل و گیاه بهره برداری می شده است، اما به علت ساخت و ساز ناایمن و غیرمجاز و گسترش فضا به صورت غیر اصولی به دستور مقام قضایی از فعالیت این مجموعه جلوگیری بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹: علی رغم اخطارهای متعدد بابت رفع خطر ملک، متاسفانه اقدامی در این خصوص صورت نگرفت. با توجه به اینکه استمرار فعالیت این مجموعه برای غرفه‌داران و سایر شهروندان مخاطرات جانی و مالی به ‌دنبال داشته، طبق دستور قضایی و با همراهی ضابطین قضایی و عوامل اجرایی شهرداری منطقه۹ نسبت به جمع‌آوری سازه‌های ناایمن و جلوگیری از فعالیت این مجموعه اقدام شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: شهرداری تهران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
0
2
نقطه نقطه این آب و خاک را برای شماها نا ایمن می کنند چنان درسی بهتون بدهند که پدرسوخته بازی از یادتون بره
نظرات شما
پیشخوان