تاریخ انتشار: ۲۰:۳۸ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

تخلیه کودکان زباله‌گرد در خیابان پاسداران!

محمدرضا یزدانپرست ویدئویی با عنوان «ثانیه‌هایی کثیف و هولناک از تخلیه گوسفندوار کودکان زباله‌گرد» منتشر کرد.

فیلم ثانیه‌هایی کثیف و هولناک از تخلیه گوسفندوار کودکان زباله‌گرد در خیابان پاسداران!

رویداد۲۴ یک مجری تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود ویدئویی از رفتار هولناک با کودکان زباله‌گرد منتشر کرد. محمدرضا یزدانپرست، مجری تلویزیون با انتشار این ویدئو نوشت: ثانیه‌هایی کثیف و هولناک از تخلیه گوسفندوارِ کودکانِ زباله‌گرد در خ. پاسداران تهران؛ گلستان چهارم. ساعت ۱۲:۴۰! اول فکر کردم ماشین پخش موادغذایی‌ست. ۲کارگر ژولیده پیاده شدند، درِ عقب را باز کردند و حدود ۵۰کودک زباله‌گرد را عینهو گوسفند از عقب ماشین تخلیه کردند. بچه‌ها هم خرم و خندان، ولو شدند در شهر با یک گونی بزرگ در دست!

پلاک را عمدا پاک نکردم، بلکه دستگاه‌های متولی (نیروی انتظامی، بهزیستی، شهرداری و...) اگر کَک‌ِشان گزید، کاری کنند. این صحنه‌ها جدید نیست، همه هم می‌دانند که این بچه‌ها تحت مافیایی خوفناک و زالوصفت به بیگاری کشیده شده‌اند، اما هر روز، زیادتر و گسترده‌تر می‌شوند! نمی‌خواهید کاری کنید؟! نمی‌توانید کاری کنید؟! اصلا اهمیتی دارد اوضاع وخیم کودکان زباله‌گرد یا کودکان سر چهارراه‌ها و...؟! این مافیا چقدر قدرت دارد؟! زورتان نمی‌رسد؟!


بیشتر بخوانید: آماری باورنکردنی از کودکان کار در تهران/ کف درآمدی ماهانه بیشتر از پزشکان متخصص


خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کودکان کار
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
0
3
عزیز دل! این کودکان وعده به بارنشسته ای هستند که براستی نفس گوینده اش صادق بود ! البته هنوز آغاز راه است ؛ فرمودند : تو (محمدرضا پهلوی )! میخواهی ما به ۱۴۰۰سال پیش برنگردیم؟ دوست گرامی از آن ۱۴۰۰سال پیش وعده داده شده شاید ما به اندازه ۵۰سال به عقب برگشته باشیم بنابراین ۱۳۵۰سال دیگر هنوز مانده است که با همت دستندرکاران ...مقدس محقق خواهد شد تا اینکه برسیم به شعب ابی طالب! فیلم این وعده ها هم هست ما از خودمان نمی گوییم بروید ببینید هست یا نه!
Amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
0
4
زورشون که به مافیا میرسه ولی چه سودی واسه شون داره که بخوان همچین کاری بکنن ؟
اگه مافیا رو دستگیر کنن کلی بچه رو دستشون می مونه که باید هم خورد و خوراکشون رو تامین کنن هم محلی برای زندگی کردنشون لازمه هم نیاز به تحصیل و تربیت دارن که خرجش خیلی زیاد میشه .
حالا باز اگه بچه های سوری و یمنی بودن یه چیزی . اینطوری کلی بودجه یهویی از آسمون میومد .
ولی چون بچه های خودمونن اهمیتی ندارن .
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان