تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

رییس هیات مدیره پرسپولیس: یحیی گل محمدی یک سال دیگر در پرسپولیس می‌ماند

رییس هیات مدیره پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی با ما قرارداد دارد و یک سال دیگر میهمان ما خواهد بود.

شهریاری: یحیی یک سال دیگر میهمان ما خواهد بود

رویداد۲۴ حسین شهریاری، رییس هیات مدیره پرسپولیس عصر یکشنبه در حاشیه تماشای دیدار فینال تنیس فیوچرز تهران، گفت: اولین‌بار است که به تماشای مسابقات تنیس می‌آیم. تاکنون در این سطح رقابت تنیس در ایران نبوده و واقعا کار‌های خوبی توسط فدراسیون تنیس انجام شده که جای تبریک دارد. این که بازیکنان خارجی زیادی به این مسابقات آمدند اتفاق خوبی برای تنیس ما بود و قطعا به رشد تنیس کمک خواهد کرد.

او درباره برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: درباره مباحث مربوط به آینده پرسپولیس در هیات مدیره بحث شد. بر اساس توافقی که بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی منعقد شده یک عضو مالی وارد هیات مدیره شد و باقی نفرات ابقا شدند. آقای درویش هم به کار خود به عنوان مدیر عامل ادامه خواهد داد.

شهریاری درباره این که آیا درخصوص ادامه کار یحیی گل‌محمدی بحث شد یا خیر؟ گفت: صحبتی در این‌باره نشد، اما او قرارداد با ما دارد و یک سال دیگر میهمان ما خواهد بود.

این درباره فعالیت باشگاه مرسپولیس در رشته‌های دیگر نیز اظهار کرد: قرار شد در بخش بانوان تیم‌داری کنیم و در دو رشته دیگر فعال که یکی رشته سوارکاری خواهد بود، وارد شویم.


بیشتر بخوانید: علی دایی جانشین گل‌محمدی در پرسپولیس می‌شود؟


رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، درباره نحوه توافق وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی، گفت: توافق در سطح وزیر انجام شده و ما در جریان ریز آن نیستیم. پرسپولیس سال گذشته موفقیت‌های خوبی به‌دست آورد که مرهون هماهنگی و دانش هیات مدیره و مدیریت خوب درویش بود. همه موفقیت‌های کشور توسط پرسپولیس به‌دست آمد و با اضافه شدن یک یار اقتصادی ان‌شالله حرکت باشگاه بهتر نیز خواهد شد.

وی درباره ممنوعیت عقد قرارداد دلاری با بازیکنان، گفت: این بخشنامه برای پرسپولیس و استقلال م تواند دردسر ایجاد کند. شاید باعث انضباط مالی در کشور شود و به نفع فوتبال باشد. اگر نظارت دقیقی بر این بخشنامه شود به نفع فوتبال خواهد بود، اما اگر فقط قرار باشد این دو باشگاه این بخشنامه را رعایت کنند مشکلات زیادی رخ خواهد داد.

شهریاری در پاسخ به این سوال که آیا لیستی از سوی گل‌محمدی برای جذب بازیکن ارایه شده یا خیر؟ گفت: خبر ندارم، اما تا امروز لیستی ارایه ندادند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان