تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲

جایزه رهبر جوان و نوآور در حوزه حسابرسی داخلی به دکتر محمد غواصی تعلق گرفت

همایش تخصصی حسابداری و دنیای پر شتاب تغییرات از سوی مجموعه مالی سرا در تاریخ ۲۵ خردادماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما، با حضور برترین اساتید دانشگاه و حرفه برگزار شد.

جایزه رهبر جوان و نوآور در حوزه حسابرسی داخلی به محمد غواصی تعلق گرفت

رویداد۲۴ همایش تخصصی حسابداری و دنیای پر شتاب تغییرات از سوی مجموعه مالی سرا در تاریخ 25 خردادماه 1402در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما، با حضور برترین اساتید دانشگاه و حرفه برگزار شد.

در این همایش به جناب آقای دکتر محمد غواصی، جایزه رهبر جوان و نوآور در حوزه حسابرسی داخلی ایران تعلق گرفت.

جایزه رهبر جوان و نوآور در حوزه حسابرسی داخلی به محمد غواصی تعلق گرفت

این جایزه بر اساس پروتکل‌هایی شامل: سن زیر ۴۰ سال، دارای تالیفات علمی و پژوهشی برجسته در حوزه مورد نظر، عضویت در انجمن‌های حرفه ای، سوابق کاری مرتبط با حوزه مدنظر، اشتهار پژوهش و عملی در حوزه مورد نظر و  می‌باشد.

جایزه رهبر جوان و نوآور در حوزه حسابرسی داخلی به محمد غواصی تعلق گرفت

از سوابق برجسته ایشان می‌توان به دکتری حسابداری دانشگاه تهران، محقق و پژوهشگر در حوزه حسابرسی داخلی، مدیریت ریسک و راهبری شرکتی، عضو هیات مدیره و کمیته حسابرسی شرکت‌های بورسی و غیر بورسی، تالیف و ترجمه هفت کتاب در حوزه حسابرسی داخلی، سردبیر نشریه حسابرسات داخلی ایران، بنیان گذار و مدیرعامل آکامدی راهبر، تالیف بیش از ۴۵ مقاله داخلی و خارجی و برنده جایزه کتاب سال در سال ۱۴۰۰ در حوزه حسابرسی داخلی میتوان اشاره کرد.

جایزه رهبر جوان و نوآور در حوزه حسابرسی داخلی به محمد غواصی تعلق گرفت

در پنل آخرین تغییرات در قوانین و مقررات مالیاتی، مباحثی در رابطه با سامانه مودیان مولیاتی و پایانه های فروشگاهی، آخرین تغییرات در قانون و بخشنامه های مالیات مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده، توسط سرکار خانم دکتر فاطمه هادلوند، جناب آقای دکتر حمید خادم و استاد احمد غفارزاده بیان گردید.

در پنل آخرین تغییرات در استاندارد‌های حسابداری، جناب آقای دکتر سید محمد باقرآبادی و جناب آقای دکتر علی هدایتی، آخرین تغییرات در استاندارد‌های حسابداری، و موارد و میزان مطابقت آن ها با استاندارد‌های بین المللی حسابداری را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

همچنین، در پنل مربوط به آخرین تغییرات در استاندارد‌های حسابرسی، جناب آقای دکتر کیهان مهام، سرکار خانم دکتر حلیمه رحمانی و جناب آقای دکتر مرتضی اسدی در رابطه با تغییرات استاندارد حسابرسی ۷۰۱ و آخرین تغییرات در استاندارد‌ها و حرفه حسابداری، اطلاعات مفیدی را برای حاضرین در همایش بیان نمودند..

مجموعه «مالی سرا» با در پیش گرفتن رویکردی نوآورانه در زمینه آموزش‌های تخصصی آفلاین و حضوری در حوزه‌های مالی، حسابداری و سواد مالی عمومی سعی در رفع خلاء کنونی موجود در رابطه با آموزش‌های با کیفیت در حوزه مالی و حسابداری، برطرف ساختن نیاز‌های روز جامعه حسابداری و مالی، دارد. این مجموعه دارای تفاهم‌نامه همکاری با مرکز خدمات تخصصی دانشگاه تهران (شعبه دانشکدگان فارابی) می‌باشد و دوره‌هایی را به صورت مشترک و با گواهینامه رسمی دانشگاه تهران برگزار می‌نماید. مالی سرا به دنبال راه‌اندازی یک دایره‌المعارف جامع آموزشی در حوزه‌های مالی، حسابداری و سواد مالی عمومی می‌باشد.

برچسب ها: حسابرسی
نظرات شما