تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۳ تير ۱۴۰۲

پیمان آدیداس بلاگر اینستاگرامی کیست؟

پیمان آدیداس بلاگر اینستاگرامی است که این روزها خبر درگذشت او در فضای مجازی منتشر شده است.

پیمان آدیداس بلاگر اینستاگرامی کیست؟

رویداد۲۴ شیوا سپهری: پیمان آدیداس یکی از چهره‌های بلاگر اینستاگرامی معروف بود که روز ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ به دلیل ایست قلبی و در جوانی درگذشت. فعالیت او در فضای مجازی عملاً زندگی‌اش را دگرگون کرد؛ به نحویکه زندگی او که پیشتر یک آشپز بود، تغییرات زیادی کرد. او عمدتاً کلیپ‌های طنز می‌ساخت و از این طریق به شهرتی دست یافته بود. 

زندگینامه پیمان آدیداس

پیمان آدیداس متولد ۱۳ خردادماه سال ۱۳۷۵ اهل همدان بود. او در یک خانواده فقیر در شهر کبود راه‌آهن همدان متولد شد اما چندی بعد از طریق برخی توانایی‌های خود در بلاگری توانست زندگی‌اش را متحول کند. او در دوران کودکی به همراه خانواده‌اش به ساوه نقل مکان کرد و دوران ابتدایی خود را در همین شهر سپری کرد. او خودش گفته بود که از کودکی چیزی نفهمیده چراکه از کودکی مجبور به کار بوده تا مخارج خانواده‌اش را تامین کند. همین مساله روزگار تلخی در کودکی‌اش رقم زده بود.


بیشتر بخوانید: بیوگرافی آناشید حسینی


 پیمان آدیداس بلاگر اینستاگرامی دوران راهنمایی را هم در همان شهر گذراند. اما پس از دوران راهنمایی از خانواده‌اش جدا شد و به شهرک ولیعصر تهران نقل مکان کرد. ورودش به تهران یکی از مهم‌ترین تحولات زندگی‌اش بود. وقتی که بالاخره توانست از خانواده‌اش جدا شود. پیمان آدیداس اگرچه تحصیلات دبیرستان خود را آغاز کرد اما در میان راه تحصیل را رها کرد.

پیمان آدیداس بلاگر اینستاگرامی کیست؟

سربازی پیمان آدیداس

به گزارش رویداد۲۴ بعد از ترک تحصیل در اواسط دوران دبیرستان پیمان آدیداس مجبور به رفتن به خدمت سربازی شد. او در سال ۹۳ به سربازی رفت. در نیرو هوایی اصفهان دوره آموزشی دید و بعد به دزفول خوزستان رفت و حدود ۲۹ ماه در دزفول سرباز پمپ بنزین شد. پیمان آدیداس  به سختی خدمت را تمام کرد.

کار در تهران

پیمان آدیداس قبل از اینکه مسیر درآمدزایی از طریق اینستاگرام را پیدا کند، در قهوه خانه کار می‌کرد. در واقع بعد از اتمام سربازی به نظام‌آباد تهران بازگشت و در یک قهوه‌خانه به مدت دو سال مشغول به کار شد. آدیداس دوباره به مدت ۶ ماه به شهر ساوه رفت و در شرکتی آشپز شد و انجا هم نماند و به تهران برگشت و در سی متری جی به زندگی ادامه داد.

پیمان آدیداس در زمینه ساخت کلیپ های طنز در شبکه های اجتماعی فعالیت داشت و فالورهای زیادی را جذب کرده بود.

او به شهرت رسید و از بلاگری توانست درآمد زیادی کسب کند .

همسر پیمان آدیداس

پیمان آدیداس با یک خواننده رپ به نام ویدا ازدواج کرده و همسرش را بانی موفقیت هایش می‌داند.

پیمان آدیداس بلاگر اینستاگرامی کیست؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فضای مجازی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان