تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۰۳ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

معاون وزیر راه: وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن در تهران ۱۰۰ میلیون تومان با ۲۳ درصد سود است

محمد آئینی معاون وزیر راه گفت: وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن با ۲۳ درصد سود به متقاضیان پرداخت می‌شود.

معاون وزیر راه: وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن در تهران ۱۰۰ میلیون تومان با ۲۳ درصد سود است

رویداد۲۴ معاون وزیر راه از پرداخت وام مرمت واحد‌های مسکونی در بافت‌های تاریخی با سود ۲۳درصدی خبر داد و گفت: وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به متقاضیان پرداخت می‌شود.

محمد آئینی با یادآوری تصویب وام خاص مرمت و مقاوم‌سازی واحد‌های مسکونی و ابنیه واقع در بافت‌های تاریخی در شورای پول و اعتبار و ابلاغ آن به بانک‌ها در ۲۴ خردادماه امسال، اظهار کرد: بر این اساس تسهیلات مرمت و مقاوم‌سازی واحد‌های مسکونی و ابنیه در بافت‌های تاریخی در سقف‌های ۳۶۰ میلیون، ۳۲۰، ۲۸۰، ۲۴۰ و ۲۰۰ میلیون تومان به‌ترتیب در شهر‌های تهران، شهر‌های بالای یک میلیون نفر جمعیت، مراکز استان‌ها، سایر شهر‌ها و روستا‌ها با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار و دوره بازپرداخت حداکثر ۵ ساله تعیین شده است.


بیشتر بخوانید: بازار سیاه وام؛ وام یک روزه با شرایط خاص


وی ادامه داد: متقاضیان در طول دوره مرمت می‌توانند از تسهیلات ودیعه مسکن برای اسکان موقت با سقف‌های ۱۰۰، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان به‌ترتیب در شهر‌های تهران، سایر کلان‌شهر‌ها و سایر شهر‌ها به‌شکل قرض‌الحسنه و بازپرداخت ۵ ساله استفاده کنند.

آیینی فرصت‌های ایجادشده را گام‌های دولت برای تشویق مردم به نوسازی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد و همچنین سکونتگاه‌هایی پیرامون بافت‌های تاریخی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با این اقدامات نوسازی بافت‌ها در سراسر کشور سرعت بگیرد.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وام قرض الحسنه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
رایش سوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
1
4
بانک های اسلامی
ربا خواری
دشمن مردم اون کشور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
0
0
اگر وام "قرض الحسنه" است پس در یافت سود 23 درصد یعنی چی؟ چرا معانی واژه ها را تغییر میدهید پس نزولخواری چیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
0
0
پرداخت 11 وام قرض‌الحسنه به کارمندان یک بانک ثابت کرد که 100 درصد فقط به خاطر بی قانونی در کشور بوده است
و این در حالی است که بنده بازنشسته تامین اجتماعی هستم از بهمن ماه سال 1400 تاکنون در مورد پرداخت نکردن وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن توسط بانک ها گلستان و نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه بیش از هزار بار اعتراض کردم ولی متأسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است.
و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم سکوت کرده اند چرا؟
كاربر محترم نظر شما دريافت شد و تا ساعتی دیگر قابل مشاهده خواهد بود.

پرداخت وام 50 الی 100 میلیونی بدون ضامن در بهمن ماه سال 1400 توسط دولت و هم بانک مرکزی به همه بانک‌ها ابلاغ شده است ولی متاسفانه مسئولین بانک ها بی رفاه کارگران و... انجام نمی دهند و پرداخت وام 50 الی 100 میلیونی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی خودداری کردند چرا؟
نظرات شما