تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۰۹ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشستگانی که در ۴ سال اخیر ازدواج کرده‌اند

سامانه ثبت‌نام اینترنتی دریافت وام ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان به نشانی https://eservices.cspf.ir/govsso/sb-marriage-loan در طول سال بدون هیچ محدودیت و ظرفیتی، فعال است.

پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشستگانی که در ۴ سال اخیر ازدواج کرده‌اند
رویداد۲۴ درحالیکه هشتمین دوره ثبت‌نام اینترنتی وام ازدواج ۱۴۰۲ فرزندان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری از اوایل تیرماه آغازشده است به تازگی این صندوق اعلام کرده امکان ثبت تقاضای تسهیلات وام ازدواج برای آن دسته از فرزندان بازنشستگان کشوری که تاریخ عقدشان از اول فروردین ۱۳۹۸ به این سو باشد نیز فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، در حالیکه پیش از این مسعود خواست خدایی- سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفته بود بازه زمانی تاریخ عقد فرزند بازنشستگان از ۲۱مردادماه ۱۴۰۰ به بعد تعیین شده و تنها افرادی امکان ثبت درخواست و دریافت این تسهیلات را خواهند داشت که تاریخ عقدشان در این بازه زمانی باشد؛ پیرو تماس‌های بازنشستگان تحت پوشش و با نظر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، امکان ثبت تقاضای تسهیلات وام ازدواج برای آن دسته از فرزندان بازنشستگان کشوری که تاریخ عقدشان از اول فروردین ۱۳۹۸ به این سو باشد، فراهم شده است.

براین اساس، سامانه ثبت‌نام اینترنتی دریافت وام ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان به نشانی https://eservices.cspf.ir/govsso/sb-marriage-loan در طول سال بدون هیچ محدودیت و ظرفیتی، فعال است.

دوره ثبت‌نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری با مبلغ ۳۵میلیون تومان با اقساط ۳۶ماهه و کارمزد سالانه ۴درصد تعیین شده است و فقط به حساب متقاضی در بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی/ وظیفه دریافت می‌کند، واریز خواهد شد.

متقاضیان با توجه به فعال بودن سایت ثبت‌نام اینترنتی، می‌توانند بدون نگرانی و در زمان ممکن، به صورت مستمر نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کرده و در صورت احراز شرایط اعلام شده، از آن بهره‌مند شوند.

بازنشستگان در زمان ثبت‌نام علاوه بر مطالعه دقیق شرایط درج شده در سامانه مذکور، در صورت هرگونه مشکل می‌توانند با مرکز پاسخگویی صندوق در ساعات اداری با شماره ۲۵۰۰-۰۲۱ تماس گیرند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وام بازنشستگان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
احمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
0
0
همه اش دروغ هست
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان