تاریخ انتشار: ۲۲:۴۸ - ۱۶ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

وزیر راه: ۷۰ هزار قطعه زمین رایگان به خانواده‌های دارای ۳ فرزند تا پایان امسال اهدا می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان سال ۷۰ هزار قطعه زمین به هموطنان اهدا خواهد شد. وی افزود: دو تا سه ماه است که به صورت جدی اجرای قانون جوانی جمعیت را آغاز کرده‌ایم و در این مدت بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ قطعه در سراسر کشور به خانواده‌های بالای سه فرزند اهدا شده است.

وزیر راه: ۷۰ هزار قطعه زمین رایگان به خانواده‌های دارای ۳ فرزند تا پایان امسال اهدا می‌شود

رویداد۲۴ مهرداد بذرپاش امروز ۱۶ تیرماه، در آئین اهداء ۱۲۱۰ قطعه زمین رایگان به خانواده‌های بیش از سه فرزند در خراسان رضوی که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این اتفاق مبارک در قانون جوانی جمعیت به آن اشاره شد، تاکید مقام معظم رهبری را همراه داشت و مجلس آن را تصویب کرد.

وی افزود: ما در دولت اگر رئیس‌جمهور به نکته‌ای اشاره کند تمام تلاش خود را برای تحقق آن به کار خواهیم گرفت، اگر نتوانیم آن کار را انجام دهیم به مردم اعلام خواهیم کرد. به عنوان مثال موضوع مقدسی مانند طرح جوانی جمعیت، نه تنها اگر قانون هم تکلیف نمی‌کرد باید تمام ظرفیت‌ها را برای اجرای آن به کار می‌گرفتیم.

بذرپاش گفت: اگر سرنوشت آیندگان برایمان مهم است برای اجرای آن باید از هر ظرفیتی استفاده کرد تا بتوانیم این موضوع بزرگ دینی، ارزشی، ملی و راهبردی را دنبال کنیم.

وی اضافه کرد: هر فردی که مثل ما فکر نمی‌کند کافی است به فکر کشورش باشد تا در راستای اجرای این موضوع گام بردارد و از انتشار و تبلیغ آن ابایی نداشته باشد. از پدر و پدربزرگ یک خانواده گرفته تا صاحبان اهل قلم و افرادی که دارای تریبون هستند باید در مورد موضوع و جوانی جمعیت صحبت کرده و آن را تبلیغ کنند.


بیشتر بخوانید: شرایط جدید دریافت تسهیلات مسکن متقاضیان دارای فرزند سوم


وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: هنگامی که رهبر انقلاب مکررا برای اجرای این قانون هشدار داده‌اند، یعنی این موضوع را مهم دانسته‌اند؛ از همین رو تصمیم‌سازان کشور باید برای آن چاره‌اندیشی‌کنند چراکه در اجرای آن هیچ بهانه‌ای وجود ندارد.

بذرپاش اظهار کرد: اجرای این قانون در وزارتخانه راه و شهرسازی مقدوراتی دارد. موضوع تامین زمین به این سادگی‌ها نیست و تامین سایر خدمات آن نیز مراحل پیچیده‌ای دارد. آماده کردن هر قطعه زمین عدد قابل توجهی دارد و برای خدمات زیربنایی هر قطعه زمین ۲۰۰ میلیون تومان بودجه لازم است.

وی گفت: دو تا سه ماه است که به صورت جدی اجرای قانون جوانی جمعیت را آغاز کرده‌ایم و در این مدت بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ قطعه در سراسر کشور به خانواده‌های بالای سه فرزند اهدا شده است.

بذرپاش با اشاره به اجرای ۱۰ درصد طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی افزود: هدف‌گذاری که برای خراسان رضوی صورت گرفته اهداء ۷۰۰۰ قطعه زمین به خانواده‌های بالای ۳ فرزند تا پایان سال جاری است.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ان‌شاءالله تا پایان سال ۷۰ هزار قطعه زمین به هموطنان اهدا خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
0
0
وقتی خود خواهی عده اى برای جامعه ای به صورت قانون درآمد، فانوس بردارید و روز روشن به دنبال عدالت و انسانیت بگردید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
0
0
مساله درست بودن یا نبودن نیست در اظهار مطیع بودن از یکدیگر سبقت می گیرند.
احسنت! برای مشکل جوانی جمعیت در بیست و چند سال بعد فکر بکری کردی! واسه بحران فوری آب برای امروز چه فکر و رهنمودی داری؟ بگو! تو که خیلی می فهمی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
0
0
ارزشی ها از امشب شروع میکنند که حداقل سه تا رو درست کنند و به صغیر و کبیر هم رحم نمی کنند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان