تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۲۱ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

بهترین مدل گوشی سامسونگ از نظر دوربین برای عکاسی

در این مقاله بهترین مدل گوشی سامسونگ از نظر دوربین برای عکاسی را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین مدل گوشی سامسونگ از نظر دوربین برای عکاسی

رویداد۲۴ هدی کاشانیان: هنگام خرید گوشی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین فاکتورهایی که خریداران به آن توجه می‌کنند؛ قدرت دوربین و ویژگی‌های خاص آن است. گوشی‌های سامسونگ به‌عنوان یکی از بهترین برندهای تولید گوشی در سراسر جهان، به‌خوبی این نیاز خریداران را درک کرده و روزبه‌روز کیفیت و قدرت دوربین محصولات خود را بالاتر می‌برند. اگر به دنبال بهترین گوشی سامسونگ که مناسب عکاسی است می‌گردید با ما همراه باشید:

بهترین گوشی سامسونگ گلکسی A23

بهترین مدل گوشی سامسونگ از نظر دوربین برای عکاسی

این گوشی به نسبت قیمتی که دارد، به‌خوبی نیاز عکاسی صاحبان خود را رفع خواهد کرد. طراحان و سازندگان شرکت سامسونگ برای گوشی گلکسی A23 سامسونگ دوربین چهارگانه واید ۴۸ مگاپیکسلی، اولتراواید ۵ مگاپیکسلی ماکرو به همراه تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی را برای این گوشی در نظر گرفته‌اند. از ویژگی‌های بسیار عالی این دوربین، پشتیبانی از HDR، فلش LED، پانوراما، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و کیفیت فیلم‌برداری p@30fps1080 می‌باشد. لازم به ذکر است که دوربین اصلی عکس‌های شارپی را در نور روز می‌گیرد؛ اما در نور شب باید انتظارات خود را مقداری پایین بیاورید.

 بهترین گوشی سامسونگ گلکسی A33

بهترین مدل گوشی سامسونگ از نظر دوربین برای عکاسی

این گوشی علاوه بر کیفیت بالای دوربین، از تراشه بسیار عالی Exynos 1280 این گوشی علاوه بر کیفیت بالای دوربین، از تراشه بسیار عالی Exynos 1280 برخوردار بوده که این امر قدرت بالای پردازش گوشی را به همراه خواهد داشت. صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۴ اینچ تجربه عکاسی با یک صفحه نسبتاً بزرگ را به شما انتقال خواهد داد. دوربین این گوشی شامل چهار لنز واید، اولتراواید، ماکرو و عمق‌سنج است. دوربین واید ۴۸ مگاپیکسل Galaxy A33، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسل و دوربین عمق‌سنج آن ۲ مگاپیکسلی است. پانوراما، پشتیبانی از HDR و فلش LED از جمله ویژگی‌های خاص این دوربین هستند که عکاسی را برای شما لذت‌بخش‌ می‌کند. دوربین سلفی این گوشی اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی است و علاوه بر فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰، فیلم‌برداری با کیفیت 4k را هم انجام خواهد داد.

بهترین گوشی سامسونگ گلکسی A34

بهترین مدل گوشی سامسونگ از نظر دوربین برای عکاسی

گوشی سامسونگ گلکسی A34 یکی دیگر از گوشی‌های سامسونگ است که کیفیت دوربین بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. دوربین سه‌گانه واید 48 مگاپیکسل، اولتراواید ۸ مگاپیکسل و ماکرو ۵ مگاپیکسل در کنار ابعاد نمایشگر ۶.۶ اینچ، لذت خاصی را از عکاسی به شما هدیه خواهد داد. دوربین گوشی A34 در کنار کیفیت بالا، ویژگی‌های بسیار خوبی دیگری هم دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، پوشش ۱۲۳ درجه، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K، پانوراما، HDR و... اشاره کرد.


بیشتر بخوانید:  بهترین مدل گوشی سامسونگ تا ۱۵ میلیون


 بهترین گوشی سامسونگ گلکسی A54

بهترین مدل گوشی سامسونگ از نظر دوربین برای عکاسی

این گوشی در مقایسه با گوشی A34 مقداری گران‌تر است، اما با بررسی دوربین آن می‌توان فهمید که کیفیت و قدرت آن بالاتر است. دوربین گوشی گلکسی A54 از سه لنز واید ۵۰ مگاپیکسل، اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل و ماکرو ۵ مگاپیکسل تشکیل شده است. ویژگی‌های بسیار عالی دوربین گلکسی A54 مانند فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K، پانوراما، HDR، پوشش ۱۲۳ درجه و… در کنار نمایشگری با ابعاد ۶.۴ اینچی، این امکان را به شما می‌دهد تا عکس‌های بسیار باکیفیتی بگیرید. این مدل از گوشی‌های سامسونگ مانند گوشی A34 در نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگاباتی به همراه رم ۶ و ۸ گیگ به بازار عرضه شده است. خرید نسخه ۲۵۶ گیگابایتی به همراه رم ۸ گیگ، با اینکه قیمت بیشتری دارد؛ اما یک حافظه بسیار قوی در اختیارتان قار می‌دهد تا انواع برنامه‌ها و نرم‌افزارهای قوی مربوط به عکاسی را نصب کنید.

 بهترین گوشی سامسونگ گلکسی A73

بهترین مدل گوشی سامسونگ از نظر دوربین برای عکاسی

به گزارش رویداد۲۴ وقتی این گوشی را بررسی می‌کنید؛ خواهید فهمید که ویژگی‌ها و امکانات آن از جمله پانوراما، پشتیبانی از HDR، فلش LED، کیفیت فیلم‌برداری و قدرت دوربین سلفی آن مشابه Galaxy A53 است. شباهت بسیار زیادی به گوشی Galaxy A53 دارد، اما دوربین اصلی آن به‌مراتب قدرت و کیفیت بالاتری دارد. شرکت سامسونگ برای گوشی‌های مدل Galaxy A73 دوربین چهارگانه واید، اولتراواید، ماکرو و عمق‌سنج را در نظر گرفته است. ازآنجایی‌که قدرت دوربین واید ۱۰۸ مگاپیکسل، اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل، ماکرو ۵ مگاپیکسل و عمق‌سنج آن ۵ مگاپیکسل است؛ می‌توان گفت که قدرت و کیفیت دوربین اصلی این گوشی برای عکاسی بسیار بیشتر است. پس اگر در این رنج قیمتی قصد خرید گوشی را دارید؛ Galaxy A73 بهترین گوشی سامسونگ مناسب عکاسی است.

 بهترین گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE

بهترین مدل گوشی سامسونگ از نظر دوربین برای عکاسی

دوربین این گوشی از سه لنز واید ۱۲ مگاپیکسلی، اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و تله فوتو ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است. کیفیت و قدرت بالای این دوربین به نسبت قیمتی که دارد؛ برای عکاسی بسیار مناسب است. از جمله ویژگی‌های این دوربین می‌توان به فوکوس خودکار دوال پیکسل تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، پوشش ۱۲۳ درجه، بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳ برابر و قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4k اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است که کیفیت دوربین سلفی این گوشی ۳۲ مگاپیکسل است که این امر به شما امکان گرفتن عکس‌های سلفی بسیار باکیفیت را خواهد داد.

 بهترین گوشی سامسونگ گلکسی S22

بهترین مدل گوشی سامسونگ از نظر دوربین برای عکاسی

این گوشی بسیار عالی با دوربین سه‌گانه تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی، اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و واید ۵۰ مگاپیکسلی عرضه شده که کیفیت بالای آن در عکاسی، قطعاً نظر شما را جلب خواهد کرد. تصویربرداری این دوربین در روز و حتی در شب کیفیت بالایی دارد و از این لحاظ خیال شما را تا حد زیادی آسوده خواهد کرد. عکس‌های دوربین اولتراواید اکسپوژ خوبی داشته و دوربین تله فوتو به زیبایی رنگ‌ها را بازتولید می‌کند. از جمله ویژگی‌های اصلی دوربین، می‌توان به دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، فوکوس خودکار، پانوراما، پشتیبانی از HDR، فلش LED و قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 8k اشاره کرد.

 بهترین گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا

بهترین مدل گوشی سامسونگ از نظر دوربین برای عکاسی

دوربین چهارگانه گوشی Samsung Galaxy S21 Ultra شامل واید ۱۰۸ مگاپیکسلی، اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور پریسکوپ و تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی می‌شود. این دوربین فوق‌العاده، انواع امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در سبک‌های مختلفی روی به عکاسی بیاورید. به ‌جرات می‌توان گفت که این دوربین بهترین گزینه ممکن برای عکاسی در نور روز و با بیشترین جزئیات است. نکته بسیار مهمی که درباره دوربین Galaxy S21 Ultra بدانید این است که سنسورهای دوگانه تله فوتوی آن، برتری خاصی به این گوشی داده است. یکی از این سنسورها توانایی زوم ۳ برابری اپتیکال و دیگری توانایی زوم ۱۰ برابری اپتیکال را دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: خرید گوشی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
Mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
5
5
بعدS22 ultra وS23
بوق هستن.۵۰میلیون گوشی دوربین خوبی ندارن
هرگوشی که بازار فروشش افتضاح هست لیست میکنین واسه قالب کردن.??
مردم دیگه دارن نون قُرصی1000تومن میخورن مغزشون کارمیکنه، پَخمه نیستن.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان