تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۳۱ تير ۱۴۰۲

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها: اگر نتوانند در سالگرد «اغتشاشات» کاری کنند کاملا شکست می‌خورند

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دشمن منصرف نشده و اعلام کرده‌اند که دانشگاه اولین جایی است که باید «اغتشاشات» جدید از آنجا آغاز شود.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها: اگر نتوانند در سالگرد «اغتشاشات» کاری کنند کاملا شکست می‌خورند

رویداد۲۴ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: طراحی‌های زیادی برای حوادث سال گذشته اتفاق افتاده بود و این حجم از هماهنگی بین دشمنان خارجی و داخلی بی سابقه بود، ولی آنچه را که روی آن حساب نمی‌کردند باطل السحر نقشه هایشان شد.

مهم‌ترین بخش‌های سخنان حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نشست سراسری و کارگاه‌های آموزش تخصصی معاونین بسیج اساتید کشور را می‌خوانید:

مقاومت حزب الله مبتنی بر حضور در میدان است، آن‌ها رژیم صهیونیستی را اینقدر نا امید کرده اند که نتانیاهو در وعده انتخاباتی وعده می‌دهد اگر من بیایم اسرائیل صد سالگی را خواهد دید.

این‌ها برنامه داشتند بعد از درگیری با سوریه و جریان مقاومت وارد ایران شوند، ولی الحمدلله در نطفه خفه شد و تبدیل به نقطه اوج جریان مقاومت و زوال اسرائیل شد.

شما در جریانات سال گذشته در میدان دانشگاه بوده اید، اگر بگوییم دشمنان در سال گذشته پیچیده‌ترین جنگ ترکیبی تاریخ را علیه ایران راه انداختند گزاف نگفته ایم.

یکی از بزرگان می‌گفتند اگر دو سال سیستم آموزشی و تربیتی را تعطیل می‌کردیم به اندازه آموزش مجازی دوران کرونا ضرر نمی‌دیدیم.

رفتار نسل جدید دانشجویان بعد از کرونا با دوران قبل از کرونا بسیار متفاوت بود.

طراحی‌های زیادی برای حوادث سال گذشته اتفاق افتاده بود و این حجم از هماهنگی بین دشمنان خارجی و داخلی بی سابقه بود، ولی آنچه را که روی آن حساب نمی‌کردند باطل السحر نقشه هایشان شد.

دشمن منصرف نشده و اعلام کرده‌اند دانشگاه اولین جایی است که باید اغتشاشات جدید راه اندازی شود.

حزب الله را مثال زدیم تا بدانید آن‌ها در محدودیت این همه دستاورد داشتند، الحمدلله در کشور ما و دانشگاه‌ها امکانات زیادی برای فعالیت فرهنگی و تربیتی است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اعتراضات مردمی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان