تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲

شرط درویش برای جذب بازیکن جدید

بنا بر اعلام رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، جذب بازیکن جدید منوط به این است که باشگاه یک بازیکن را از لیست خارج کند.

شرط درویش برای جذب بازیکن جدید

رویداد ۲۴؛ خبر ورزشی نوشت: در روز‌های اخیر توصیه به یحیی گل محمدی این بوده که یک مهاجم خارجی به ترکیب تیم اضافه کند. مهاجمی همانند لوکادیا که توپ‌ها را به راحتی تبدیل کند. در پی جدایی مهاجم خارجی و عیسی آل کثیر از ترکیب تیم سرخ‌ها تنها شهاب زاهدی را به خدمت گرفته اند. البته مهدی عبدی هم در ترکیب تیم باقی مانده است. مهاجمی که در یکی، دو سال اخیر جز مهره‌های ثابت یحیی گل محمدی نبوده است.

پرسپولیس یک دروازه بان جدید هم می‌خواهد که در تلاش است این مسئله را با یک گلر زیر ۲۳ سال حل کند، اما پر کردن خلاء در خط حمله با چنین بازیکنی امکان پذیر نیست و قطعا مهاجمانی که به تیم پیشنهاد شده اند، بزرگسال هستند.


بیشتر بخوانید: کنایه سنگین یک پرسپولیسی به تغییر ظاهر ابراهیم رئیسی


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید لیست تیم پر است و اگر قرار به جذب بازیکن جدید باشد، باید یک بازیکن از لیست خارج شود. اتفاقی که محتمل است. اگر چه به بازی‌ها نزدیک می‌شویم، اما نقل و انتقالات حتی بعد از شروع بازی‌ها ادامه پیدا می‌کند. مهاجمان خارجی زیادی به تیم پرسپولیس پیشنهاد شده اند و به نظر می‌رسد، یحیی امروز به جای اینکه فکر کند کدام یک از آن‌ها را به خدمت بگیرد، دنبال این است که کدام بازیکن را از اسکواد خارج کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تیم پرسپولیس
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان