تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

لیست قیمت خانه در نقاط مختلف تهران

جهت تغییرات قیمت‌های پیشنهادی فروش آپارتمان مسکونی در اغلب محله‌های تهران رو به پایین است. هر چند شیب این تغییرات اندک است، اما عمدتا مالکان در مواجهه با رکود فراگیر معاملات مسکن ترجیح می‌دهند به جای خروج از بازار، گزینه انعطاف در قیمت اعلامی را انتخاب کنند.

لیست قیمت خانه در نقاط مختلف تهران
رویداد۲۴ جهت تغییرات قیمت‌های پیشنهادی فروش آپارتمان مسکونی در اغلب محله‌های تهران رو به پایین است. هر چند شیب این تغییرات اندک است، اما عمدتا مالکان در مواجهه با رکود فراگیر معاملات مسکن ترجیح می‌دهند به جای خروج از بازار، گزینه انعطاف در قیمت اعلامی را انتخاب کنند.

به گزارش «دنیای‌اقتصاد»، شرایط بازار مسکن این روز‌ها به نحوی است که می‌توان ادعا کرد دست برتر به خریداران تعلق دارد. مقصود از داشتن دست برتر این است که آن‌ها می‌توانند تا حدودی روی تخفیف پای معامله حساب کنند؛ شرایط پرداختی که در مبایعه نامه تنظیم می‌شود را با استطاعت خود تا حدودی هماهنگ کنند و به طور کلی می‌توانند راحت‌تر از زمانی که بازار در شرایط رونق معاملات است، خرید خود را در این بازار انجام دهند. تحقیق میدانی «دنیای‌اقتصاد» از واسطه‌های ملکی حاکی است این روز‌ها تعداد خریداران مسکن که انگیزه و قصد جدی برای معامله دارند بسیار کم است، اما تعداد فروشنده‌ها در بازار روز به‌روز افزایش پیدا می‌کند.

به این ترتیب تنوع فایل‌ها به تدریج در حال افزایش بوده و در مجموع بازار مسکن مهیای ورود خریداران به بازار است. با این حال از آنجا که انتظارات تورمی در بازار مسکن قدری مهار شده است، متقاضیان مسکن با این تصور که نخریدن آن‌ها می‌تواند به تخلیه هر چه بیشتر حباب قیمت‌های پیشنهادی بینجامد، از حضور در بازار خودداری می‌کنند. بررسی آخرین قیمت‌های پیشنهادی فروش آپارتمان‌های مسکونی در تهران نیز حکایت از آن دارد که اگرچه تغییرات قیمتی در برخی نقاط شهر ایست کرده است، اما در بسیاری از محله‌ها نیز کاهش قیمت نسبت به فصل بهار با شیب خیلی ملایم ادامه دارد.

لیست قیمت خانه در نقاط مختلف تهران

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت مسکن
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان