تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۲

معرفی جیلی بینروی کول

به تازگی، جیلی از نسخه Champion Edition سدان بینروی کول (Binrui Cool) رونمایی کرده است.

جیلی بینروی کول

رویداد۲۴ جیلی بینروی در واقع همان جیلی امگرند است که به تازگی زیر تغییراتی جراحی شده و با نام Champion Edition به بازار عرضه شده است. در این فیس لیفت، تغییراتی در نمای جلو و برخی جزییات بدنه اعمال شده است و رنگ‌های جدیدی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

در فیس لیفت جدید، تغییرات زیادی در سپر و جلوپنجره اعمال شده است. جلوپنجره اکنون باریکتر است و دارای خطوط کرومی عمودی است که ظاهری شیک و مدرن به خودرو می‌بخشد. همچنین، سپر با دو قاب C شکل در طرفین طراحی شده است که ظاهری جذاب و بارزتر به خودرو می‌بخشد. لوگوی خودرو نیز به رنگ خاکستری تغییر کرده است.

در نمای عقب، چراغ‌ها زمینه‌ی مشکی رنگ را به خود گرفته‌اند و دو خروجی بیضی اگزوز در دو طرف اضافه شده است که به طراحی اسپرتی خودرو افزوده می‌شود. همچنین، رنگ جدیدی به نام Shadow Blue نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است که به ظاهر جذاب و شیک آن اضافه می‌کند.

کابین و امکانات خودرو جیلی

معرفی جیلی بینروی کول

در بخش کابین، تغییرات چشمگیری نسبت به نسخه قبلی مشاهده نمی‌شود. تریم داخلی به رنگ مشکی و سفید است و عناصر داخل کابین شامل کلاستر و مانیتور یکپارچه، فرمان سه شاخه، کلید‌های پیانویی در میانه داشبورد و دسته دنده الکتریکی می‌باشند. کلاستر خودرو اندازه ۱۰.۲۵ اینچ و مانیتور ۱۲.۳ اینچ دارند.

امکانات جیلی بینروی کول عبارتند از سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کروز کنترل، سنسور نور و باران، رادار نقطه کور، سانروف، سیستم پایش فشار و دمای تایرها، تریم چرمی داخلی (در نسخه‌های فول از نوع چرم آلکانترا)، سیستم ورود و استارت بدون کلید و بسیاری از امکانات دیگر.

ابعاد و اندازه‌های جیلی بینروی 

معرفی جیلی بینروی کول

جیلی بینروی رینگ‌های ۱۷ اینچی دارد و بدنه خودرو دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۷۱۰، ۱۷۹۵ و ۱۴۵۵ میلی متر است و فاصله محوری آن هم ۲۶۷۰ میلی متر عنوان شده است.

مشخصات فنی جیلی بینروی

معرفی جیلی بینروی کول

جیلی Binrui Cool نسخه Champion Edition از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر استفاده می‌کند. این خودرو به وسیله‌ی یک جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه، قدرت تولید شده توسط موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. زمان شتاب‌دهی از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای این خودرو ۷.۱ ثانیه است و مصرف سوخت ترکیبی آن بر اساس مقادیر تست شده ۵.۹ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار خودرو
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان