تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

اشکان خطیبی کیست؟

اشکان خطیبی بازیگر، خواننده و کارگردان اهل ایران است، در این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین فیلم، سریال‌ها و بیوگرافی اشکان خطیبی بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی اشکان خطیبی

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: اشکان خطیبی متولد ۱۹ مهر ۱۳۵۸ در تهران، مجری و بازیگر است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است، در کنار بازیگری و اجرا، تهیه کننده، کارگردان، خواننده و نوازنده می‌باشد و تدریس هم می‌کند.

خانواده اشکان خطیبی

اشکان خطیبی، در یک خانواده هنری در سرآسیاب ملارد در استان البرز بدنیا آمده است، پدرش به شعر و ادبیات و مادرش به تمام کار‌های هنر علاقمند بود. تنها یک برادر بنام عرفان دارد که هر دو از کودکی در موسیقی تعلیم دیده اند.

شروع اشکان خطیبی با موسیقی

اشکان خطیبی کیست؟

اشکان خطیبی در دانشگاه با بابک سعیدی آشنا شد و در سال دوم دانشگاه در سال ۱۳۷۷ وقتی ۱۹ ساله بود یک بند موسیقی بنام باند آپولون را تشکیل دادند.

سپس کارشان را بعنوان آهنگساز در تئاتر‌ها ادامه دادند.

اشکان خطیبی از تئاتر تا اولین فیلم

اشکان خطیبی درخصوص بازیگر شدن خود اینگونه می‌گوید: «علاقه‌ای به بازیگری نداشتم و علت ورودم به این حرفه بخاطر پول بود.

از تئاتر دانشجویی به فیلم دفتری از آسمان در سال ۷۷ معرفی شدم در این فیلم بازی کردم که پخش نشد، بعد از آن تئاتر را حرفه‌ای پیگیری کردم».

اولین تجربه اشکان خطیبی در قاب تلویزیون 

اشکان خطیبی در نهایت یکسال بعد (۱۳۷۸) با سریال همسفر به کارگردان باقری جعفری وارد قاب تلویزیون شد و از سال ۸۳ هم با فیلم خیل دور، خیلی نزدیک در سینما روی پرده رفت.

ازدواج اول اشکان خطیبی

اشکان خطیبی کیست؟

اشکان خطیبی در سال ۹۱ در برنامه گپ رامبد جوان در شبکه‌ای فیلم در پاسخ به سوال نحوه ازدواج با همسرش گفت:

«با او سال‌ها دوست بودم که بعد تصمیم به ازدواج گرفتیم، در نهایت این رابطه بدون جنجال خبری در سال ۹۴ به جدایی و طلاق کشیده شد».

رستوران اشکان خطیبی

رستوران نعنا جایی است که اشکان خطیبی می‌گوید خشت خشت آن را با عشق ساخته و تمام طراحی آنا توسط خودش بوده است، رستوران نعنا به جانش بند است.

ازدواج دوم اشکان خطیبی

اشکان خطیبی کیست؟

اشکان خطیبی برای بار دوم در بهمن سال ۱۳۹۵ در ۳۷ سالگی خبر ازدواج خود با خانم آناهیتا درگاهی ۳۰ ساله را در برنامه خندوانه رسانه‌ای کرد.

آناهیتا درگاهی عروس سابق علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران است که دو سال قبل از ازدواج دومش از همسر اول خود محمد پروین طلاق گرفته بود.

اشکان خطیبی و زهرا امیر ابراهیمی

اشکان خطیبی کیست؟

اشکان خطیبی کیست؟

به تازگی در شهریورماه سال ۱۴۰۲ در فضای مجازی عکس‌هایی از دیدار زهرا امیرابراهیمی و اشکان خطیبی در فرش قرمز فیلم ونیز منتشر شده است.

حمایت اشکان خطیبی از اعتراضات 

اشکان خطیبی در پستی در صفحه شخصی خود نسبت به اعتراضات اخیر مردم واکنش نشان داد.

اشکان خطیبی همچنین به تازگی در حمایت از مهدی یراحی و در واکنش به دستگیری او با انتشار ویدیویی آهنگ روسریتو مهدی یراحی را بازخوانی کرد. وی همچنین در مهر ماه سال گذشته استوری و پست‌های متعددی درباره معترضان در صفحه‌های مجازی خود منتشر کرد.

خبرگزاری فارس درباره فعالیت‌هایی از این دست از سوی اشکان خطیبی خواستار پاسخگویی او درباره ناآرام کردن فضای جامعه نوشت:«اگر آن‌ها که نمک خورده و نمکدان شکسته‌اند بدون پاسخگویی و محاکمه دوباره فعالیت‌های کلان خود را از سر بگیرند، پس هزینه این ابهام آفرینی و القای تردید در افکار عمومی را چه کسی خواهد پرداخت؟بی‌شک مسؤولیت آلوده‌سازی فضای جامعه و این معضل آفرینی‌ها با افرادی چون خطیبی و رفقایش هست و به جای برنامه سازی، هرچه زودتر باید پاسخگوی افکار عمومی باشند.»

بهترین فیلم‌های اشکان خطیبی

از جمه فیلم و سریال‌هایی که اشکان خطیبی در آن‌ها هنرنمایی کرده است می‌توان به فیلم خیلی دور خیلی نزدیک، فیلم اسب حیوان نجیبی است، فیلم خانوم، سریال خاتون، سریال در مسیر زاینده رود، فیلم سینما نیمکت، فیلم نگار، فیلم قاعده تصادف و فیلم سوت پایان اشاره کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
17
9
رویداد آدم قحطه؟ کف گیرت ته دیگ خورده سوژه کم آوردی یا مایه گرفتی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
رویداد کارش معروف کردن افراد دوزاری با پرداخت وجهه به اقای حیدری می باشد شماهم پول دارید پولش را بدهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
البته به وطن فروشی این فردهیچ اشاره ای نکرد.بماند آه ونفرین دختران و پسران کم سن و سال که همگی باراهنمایی این آقا از ایران مهاجرت واواره شدن.به گفته خودش افتخار میکنم مشورت بدهم که از ایران مهاجرت کنید.البته با دریافت پول ناقابل
شیدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
7
8
بک شهروند سالق ایرانی و یک هنر پیشه محبوب مردم ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
6
4
هیچم محبوب نیست الکی گندش نکنید.چرا اینا همش ازدواج وبعد طلاق
توزندکیشونه . از جنس خودشون که انتخاب میکنن. بابا یه کم وفاداری یه کم تعهد یه کم حجب وحیا کسی نیست به شما یاد بده اریایی ها
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
4
4
یه بی هویت مثل خیلی ها که شما رسانه ها
بهشون بهادادید
چه چیزی دارن که باید بهشون توجه کرد؟
اخلاق
ثبات
خانواده
تعهد
تفکر؟
هیچی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان