تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

شبنم مقدمی کیست؟

شبنم مقدمی هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. تحصیل کرده‌ی ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی و فارغ التحصیل مدرسه‌ی فیلمنامه نویسی سوره و مدرسه‌ی بازیگری سینما، امین تارخ است است.

بیوگرافی شبنم مقدمی

رویداد۲۴ شبنم مقدمی متولد ۳ فروردین ۱۳۵۱ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل رشته ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی می‌باشد که چند ترمی پرستاری خوانده و حالا عاشق شعر و رمان بوده و همسرش هم بازیگر است.

خانواده و اصالت شبنم مقدمی

شبنم مقدمی در بیمارستان «عیوض زاده» در خیابان شیخ هادی تهران به دنیا آمد و از ۵ تا ۲۰ سالگی در عظیمیه کرج بزرگ شد.

شبنم مقدمی درباره پدر و مادر خود می‌گوید: «پدر و مادرم آدم‌های روشنفکر زمانه خودشان و تحصیل کرده بودند، مادرم در دانشگاه کشاورزی کار می‌کرد و پدر مرحومم مهندس برق بود یک برادر هم بنام بهنام دارم».

شیطنت‌های کودکی شبنم مقدمی

شبنم مقدمی کیست؟

او درباره کودکی خود می‌گوید: «من بچه شیطان و بدی بودم به خاطر همین پدر و مادرم تصمیم گرفتند برای خسته کردنم من را در کلاس بازیگری و داستان نویسی ثبت نام کنند.

در آن کلاس‌ها داستان‌هایی را که می‌خواندیم، خلاصه می‌کردیم و باید در آن خلاصه سر و ته اتفاقات را می‌گنجاندیم و بعد هم شروع به تمرین بازیگری کردیم.

شاید در دوران راهنمایی بودم که گفتم تصمیم گرفته ام بازیگر شوم».

شروع شبنم مقدمی با رادیو

شبنم مقدمی درباره ورود خود به رادیو می‌گوید: «هنوز دیپلم نگرفته بودم که با گروه کودک رادیو آشنا شدم و توانستم هر از چندگاهی در برنامه‌های رادیو حضور داشته باشم و هم در تئاتر بازی کنم و بنویسم.

بصورت حرفه‌ای از سال ۱۳۷۷ با برنامه رادیویی «خانه کاغذی» کارم را ادامه دادم و اجرای برنامه‌های «هفت شنبه»، «خط خطیم» و «هفت ترانه» را نیز برعهده داشتم».

نحوه بازیگر شدن شبنم مقدمی

شبنم مقدم کنار رادیو از دوران دانشجویی تئاتر را ادامه داد، سپس وارد کلاس‌های مرحوم امین تارخ شد و اولین بار سال ۷۶ نقش کوتاهی در سریال «گل‌های آفتابگردان» ایفا کرد.

سال ۷۷ در فیلم «زخمی» اولین تجربه سینمایی را بدست آورد و سال ۱۳۸۴ با فیلم «به نام پدر» ابراهیم حاتمی کیا توجهات را به سمت خود جلب کرد.

شهرت شبنم مقدمی

بازی در سریال بیست قسمتی «زیر تیغ» در سال ۱۳۸۵ کنار بازیگرانی، چون فاطمه معتمدآریا، آتیلا پسیانی و پرویز پرستویی خیلی زود او را به شهرت رساند.

بازی در سریال «سقوط یک فرشته» سال ۱۳۹۰ و نقش روحی در سریال «مدینه» سال ۱۳۹۳ از جمله کار‌های بیادماندنی ایشان می‌باشد.

ازدواج شبنم مقدمی

شبنم مقدمی کیست؟

شبنم مقدمی در سال ۱۳۸۴ وقتی ۳۳ ساله بود با علیرضا آرا بازیگر ۳۰ ساله ازدواج کرد، با این حال این زوج هنوز صاحب فرزندی نیستند.

علیرضا محمدی مقلب به علیرضا آرا متولد ۱۳۵۴ در تهران و فارغ التحصیل لیسانس مهندسی عمران می‌باشد، که تجربه کارگردانی را نیز دارد.

تفریحات شبنم مقدمی

«کتاب خواندن و فیلم دیدن جزو وظایف بازیگران و من محسوب می‌شود، سفر کردن خیلی برایم جذاب و معاشرت با دوستان برایم مهم است.

دوستان زیادی ندارم؛ ولی معاشرت با آن‌ها را دوست دارم، بازدید از ابنیه‌های تاریخی یکی از تفریحاتم محسوب می‌شود».

دردسر‌های برنامه هم‌رفیق برای شبنم مقدمی

در سال ۱۳۹۹ در برنامه هم‌رفیق به مجری‌گری شهاب حسینی، پیشنهاد بداهه شبنم مقدمی برای همخوانی با گروه موسیقی بمرانی جنجال برانگیز شد و باعث شد که ناگهان این قسمت از برنامه هم‌رفیق بدون هیچ توضیحی از آرشیو پلتفرم نماوا حذف شود.

بهترین فیلم‌های شبنم مقدمی

فیلم زهرمار

شبنم مقدمی کیست؟

فیلم زهرمار به کارگردانی سیدجواد رضویان در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم شبنم مقدمی، سیامک انصاری، شقایق فراهانی، سیامک صفری، برزو ارجمند، سیامک ادیب، آزیتا ترکاشوند، نسیم ادبی، حسین محب اهری، رضا رویگری و علیرضا استادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

حاج حشمت تهرانی یک مداح شناخته شده است که قرار است در شورای شهر تهران عضو شود. او در یکی از شب‌ها یکی از دوستان قدیمی خود، رهی را پس از سال‌ها می‌بیند، اما رهی از او دل خوشی ندارد و…

فیلم شبی که ماه کامل شد

شبنم مقدمی کیست؟

فیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدر عرفایی، پدرام شریفی، امین میری، فرید سجادی حسینی، شبنم مقدمی و آرمین رحیمیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شبی که ماه کامل شد روایت دختری از منطقه جنوب تهران است، که عاشق جوانی شهرستانی شده و در نهایت مجبور به مهاجرت از ایران می‌شود. در این مسیر برادرش با او هم قدم می‌شود و اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد که...

فیلم ابد و یک روز

شبنم مقدمی کیست؟

فیلم ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، شبنم مقدمی، ریما رامین فر، مهدی قربانی، معصومه رحمانی و شیرین یزدان بخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ابد و یک روز داستان خانواده‌ای است که درگیر مشکلات همچون اعتیاد، تهی دستی، بیکاری هستند و روابط عاطفی میان اعضای خانواده شکننده است. سمیه دختر خانواده به دنبال رهایی از این مشکلات است. داستان‌هایی که حول محور خواستگاری از سمیه شکل می‌گیرد اتفاقاتی در خانواده رقم می‌زند که.

فیلم خجالت نکش

شبنم مقدمی کیست؟

فیلم خجالت نکش به کارگردانی رضا مقصودی در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی و کاوه آهنگر به هنرمندی پرداخته‌اند.

«صنم» حق داره خجالت بکشه، چند تا بچه بزرگ و عروس داره. سنی ازش گذشته، اما «قنبر» که به فکر پیشرفت مملکته اصلا خجالت سرش نمیشه، معتقده «حلال کن هزار کن» خجالت نکش...

فیلم آباجان

شبنم مقدمی کیست؟

فیلم آباجان به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شبنم مقدمی، محمود نظرعلیان، محمدرضا غفاری و ملیسا ذاکری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آباجان با بازی فاطمه معتمد آریا روایت‌هایی از زندگی اجتماعی مردم ایران در دوران جنگ است این فیلم زندگی خانواده‌ای در دهه ۶۰ در شهر زنجان را روایت میکند که فضای جنگ تاثیر زیادی بر آن‌ها داشته و خانواده را تا مرز فروپاشی میبرد...

فیلم اکسیدان

شبنم مقدمی کیست؟

فیلم اکسیدان به کارگردانی حامد محمدی در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، رضا بهبودی و لیندا کیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

نگار نامزد اصلان دوست دارد به خارج برود و بصورت ناگهانی و قاچاقی از ایران میرود و حالا اصلان میخواهد به دنبالش به اروپا برود و او را برگرداند برای همین برای گرفتن ویزا دست به کار‌های عجیبی میزند ...

فیلم سایه

شبنم مقدمی کیست؟

فیلم سایه به کارگردانی مسعود نوابی در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، فاطمه گودرزی، شبنم مقدمی، ثریا قاسمی، محمود مقامی، امیررضا زرین بخش و مهدی موسی خانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان پسر و دختری است که قصد دارند با یکدیگر ازدواج کنند، اما با مخالفت پدر روبرو می‌شوند…

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
1
3
ایران سینما هنر
خسرو شکیبایی لیلا حاتمی
فیلم سالاد فصل
نگاه بد
دشمن گلهاست
نگاه جهل
اسارت گلها
برج عقربه
سال زهر مار
اسیر دشمن
گل غمبار
مهتاب نفس
انسانیت زن
آدمیت مرد
کوهستان سرد
آوا نفس
برگرد
یاد
یک یک
آواز مهتاب
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
1
0
سینما هنر
پانته آ پناهی نیکی کریمی فرشته نویدی
فیلم دسته دختران
دفاع مقدس
ایرانیان ستمدیده بود
عدالت حق ایران بود
حرف خدا درست بود
غیرتمندی و شرف
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
1
0
ایران سینما هنر
فیلم کلاف گل
کلاغ دزد
ماله کش مترسک
دشمن انسانیت
دشمن زن
دشمن مرد
دشمن آدمیت
قار قار دزد
ساعت شمار
برج آسمان
رخ رخساره
ستمدیده
ستمدیدگان
مونو رنگ کروم
انسانیت زن
استواری آرام
ضرب آهنگ
تند و سریع
کوهستان استوار
آفرینش زن و مرد
والجبال اوتادا و خلقناکم ازواجا
حرف درست حرف خداست
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان