تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۲

بهترین ایرپاد اپل

اپل هدفون‌ها و ایرپاد‌های بسیار خوبی را برای کاربران آیفون تولید می‌کند. در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین ایرپاد‌های اپل ۲۰۲۳ پرداخته ایم.

بهترین ایرپاد‌های اپل ۲۰۲۳

رویداد۲۴ حسین فلاحی: ایرپادز هدفون‌های بی‌سیم بلوتوثی هستند که توسط شرکت اپل طراحی شده‌اند.آنها اولین بار در ۷ سپتامبر ۲۰۱۶ در کنار آیفون ۷ معرفی شدند. در عرض دو سال، آنها به محبوب‌ترین لوازم جانبی اپل تبدیل شدند.

به طور کلی بهترین ایرپادهای اپل کدامند؟

در حالی که می توان استدلال کرد که هدفون های ایرپاد مکس با اندازه کامل بهترین ایرپادهای کلی هستند، اما هدفون های مقرون به صرفه تر ایرپاد پرو 2 نیز ارزش خرید دارند. این ایرپادها مجهز به تراشه جدید H2 اپل، آخرین ایرپادهای عرضه شده هستند و در پاییز امسال با انتشار iOS 17، iPadOS 17 و TVOS 17 ویژگی های جدیدی دریافت خواهند کرد. این ویژگی ها شامل حالت صوتی تطبیقی ​​است که حذف نویز را با شفافیت ترکیب می کند و حالت "آگاهی مکالمه" که به محض شروع به صحبت کردن، به طور خودکار صدای چیزی را که گوش می دهید کاهش می دهد.

گزینه‌های ایرپادهای زیادی به همراه هدفون‌ها و هدفون‌های برند متعلق به اپل Beats وجود دارد. ما نه تنها تمام هدفون‌ها و هدفون‌های اپل را آزمایش و به‌طور کامل بررسی کرده‌ایم، بلکه قیمت‌های آن‌ها را به دقت زیر نظر داریم تا بتوانیم بهترین ها را در هر مدل ایرپاد به شما معرفی کنیم.

ایرپاد Apple AirPods Pro 2

Apple AirPods Pro 2

عمر باتری: دارای امتیاز تا 6 ساعت
حذف نویز: بله (ANC)
چند نقطه ای: خیر
نوع هدفون: هدفون های بی سیم
ضد آب: بله (IPX4 - ضد پاشش)
قیمت: 199 دلار


بیشتر بخوانید: چگونه از هندزفری استفاده کنیم که گوشمان آسیب نبیند؟


به گفته اپل، AirPods Pro (نسل دوم) از تراشه جدید H2 اپل بهره می‌برد که قدرت پردازش بیشتری را ارائه می‌کند و در عین حال کارآمدتر است. تراشه جدید، همراه با درایورهای جدید امکان بهبود صدایی را فراهم می کند که با وضوح و عمق بهتری ارائه می شود. در این ایرپاد حذف نویز نیز بهبود یافته است. اپل می‌گوید ایرپادهای جدید نسبت به AirPods Pro اصلی "دوبرابر" حذف نویز دارند. علاوه بر این، ایرپادهای جدید یک ساعت به عمر باتری اضافه می‌کنند که از پنج تا شش ساعت با حذف نویز روشن می‌شود.

نقاط قوت

به طور قابل توجهی بهبود صدا و حذف نویز
مجهز به تراشه جدید اپل H2
عمر باتری بهتر و میکروفون های ارتقا یافته

نقاط منفی

در اصل همان طراحی مدل قبلی است
صدایی با وضوح بالا وجود ندارد

ایرپاد Beats Fit PrO

Beats Fit PrO

عمر باتری: دارای امتیاز تا 6 ساعت
حذف نویز: بله
چند نقطه ای:خیر
ضد آب: بله (IPX4-- ضد پاشش)
قیمت: 160 دلار

به گزارش رویداد۲۴ در حالی که Beats Fit Pro از نظر فنی AirPods نیستند، اما بر روی همان پلتفرم فناوری AirPods Pro ساخته شده‌اند (بله، اپل مالک Beats است). برخلاف استودیو بادز قبلی و ارزان‌تر Beats و Studio Buds Plus جدید برای سال 2023، Beats Fit Pro شامل تراشه H1 اپل است و اکثر ویژگی‌های AirPods Pro از جمله حذف نویز فعال، صدای مکانی و EQ تطبیقی ​​را دارد. من جرأت می کنم آنها را ایرپادهای ورزشی بنامم که همیشه می خواستید.

نقاط قوت

طراحی سبک وزن با نوک بال یکپارچه که به طور ایمن جا می گیرد
صدا و حذف نویز بسیار خوب
مجهز به تراشه H1 اپل

نقاط منفی

بدون شارژ بی سیم
بدون My Find پیشرفته با نمای مجاورت (فقط Find My استاندارد)

ایرپاد AirPods Max

AirPods Max

عمر باتری: دارای امتیاز تا 20 ساعت
حذف نویز: بله (ANC)
چند نقطه ای:خیر
نوع هدفون: هدفون بی سیم روی گوش
ضد آب: بدون رتبه IP
قیمت: 549 دلار

AirPods Max اولین هدفون سایز کامل اپل مملو از ویژگی های سطح بالا مانند حذف نویز، صدای فضایی و ادغام آسان با دستگاه های اپل است. بله، پرداخت تقریباً همان هزینه‌ای که برای PS5 می‌پردازید ممکن است احمقانه‌تر به نظر برسد، اما چیز احمقانه‌تر اینجاست: آن‌ها واقعاً ارزشش را دارند، تا زمانی که از عدم پشتیبانی آن‌ها از صدای کامل بدون افت و فقدان احساس ناراحتی نکنید. کابل همراه برای گوش دادن سیمی که باید جداگانه خریداری شود.

ایرپاد Apple AirPods 2021 (نسل سوم)

Apple AirPods 2021

عمر باتری: دارای امتیاز تا 6 ساعت
حذف نویز: خیر
چند نقطه ای: خیر
نوع هدفون: هدفون های بی سیم
ضد آب: بله (IPX4 -- ضد پاشش)
قیمت: 196 دلار

یک نگاهی به طراحی جدید ایرپادهای نسل سوم (179 دلار) بیندازید. اولین چیزی که احتمالاً به آن فکر می کنید این است: «اینها شبیه ایرپاد پرو بدون نوک گوش هستند.» شما اشتباه نمی کنید. در حالی که ایرپاد 3 بیشتر از دوقلوهای همسان برادر هستند، شکل ایرپاد 3 شبیه ایرپاد پرو است و ساقه‌های کوتاه‌تر و کنترل‌های مشابه پرو را دارد. جدای از تغییر طراحی، که باید بیشتر از ایرپادهای نسل دوم (اگرچه گوش‌های خیلی کوچکی نیست) متناسب با اکثر گوش‌ها باشد، بزرگترین تغییر در کیفیت صدا است که بسیار بهبود یافته است. همچنین در این ایرپاد عمر باتری بهتر شده است و AirPods 3 رسما در برابر آب مقاوم هستند.

ایرپاد AirPods 2019 (نسل دوم)

AirPods 2019

عمر باتری: دارای امتیاز تا 5 ساعت
حذف نویز: خیر
چند نقطه ای: خیر
نوع هدفون: هدفون های بی سیم
ضد آب: بله (IPX4 -- ضد پاشش)
قیمت: 99 دلار

نسل دوم ایرپادهای اپل همچنان در خط تولید هستند اما دیگر گزینه شارژ بی سیم را در بر نمی گیرند. اپل قیمت رسمی AirPods 2 را به 129 دلار کاهش داده است، اگرچه معمولاً می توانید آنها را با قیمت 100 دلار یا کمتر پیدا کنید.

آنها به اندازه سایر ایرپادهای موجود در این لیست دارای ویژگی نیستند، اما برای افرادی که بودجه کمتری دارند یا کسانی که جفت اصلی خود را فرسوده کرده اند اما به تناسب آنها علاقه دارند و به سادگی می خواهند آنها را جایگزین کنند، گزینه جذابی هستند.

ایرپاد Beats Studio Buds Plus

Beats Studio Buds Plus

عمر باتری: دارای امتیاز تا 6 ساعت
حذف نویز: آره
چند نقطه ای: خیر
ضد آب: بله (IPX4-- ضد پاشش)
قیمت: 130 دلار

افسوس، برای کسانی از شما که Beats Studio Buds اصلی را خریداری کرده‌اید، که فعلاً در بازار باقی مانده است، متأسفم که گزارش می‌دهم که پلاس جدید با صدای بهتر، حذف نویز و عمر باتری بهتر به طور قابل توجهی بهبود یافته‌اند،. علاوه بر این، آنها اکنون عملکرد عالی تماس صوتی را ارائه می دهند.

نسخه شفاف بسیار مورد توجه قرار گرفته است (چه کسی الکترونیک شفاف را دوست ندارد؟)، اما تغییرات بزرگ در داخل است. Beats می‌گوید 95 درصد از اجزا جدید و بهبود یافته‌اند و در «معماری آکوستیک» آن بازنگری شده است. درایورهای اسپیکر یکسان باقی می مانند، اما Studio Buds Plus از یک چیپست سفارشی جدید و قدرتمندتر استفاده می کند و دارای سه میکروفون جدید در هر گوش است که سه برابر بزرگتر و حساس تر از میکروفون های موجود در Beats Studio Buds هستند.

نقاط قوت

سبک و مجزا
تناسب راحت با عملکرد ارتقا یافته در همه جا
سازگار با اندروید (کاربران iOS هندزفری Siri دریافت می‌کنند)

نقاط منفی

بدون شارژ بی سیم یا سنسور تشخیص گوش
بدون صدای فضایی با ردیابی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
پیشخوان