تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۲

معرفی سریال زخم کاری ۲

زخم کاری یکی از پرطرفدارترین و تماشایی‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی بود که داستان پرکششی داشت و اکنون خبر ساخت فصل دوم آن رسیده است. در این مقاله با معرفی فصل دوم سریال زخم کاری ۲ همراه شما هستیم.

سریال زخم کاری 2

رویداد۲۴ زخم کاری سریالی پرطرفدار بود که در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ از سرویس فیلیمو شروع به پخش شد و در ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ پس از ۱۵ قسمت به پایان رسید. این سریال موفق شد نظرات مثبتی از اکثر منتقدان دریافت کند و با میانگین ۲۰ میلیون بازدید تبدیل به پرتماشاگرترین سریال شبکه نمایش خانگی شد. این مجموعه مجموعا نامزد هفت جایزه در جشن حافظ شد و توانست ۴ عنوان را برنده شود. از این‌رو سازندگان با توجه به پایان باز فصل اول، تصمیم به ادامه سریال زخم کاری گرفتند.

زخم کاری: بازگشت دنباله فصل اول، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان ساخته شده است. نویسندگان این اثر میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی و خود محمدحسین مهدویان هستند. 

لازم است خاطرنشان کنیم که ژانر سریال زخم کاری ۲ درام و خانوادگی است. همچنین اگر درباره تعداد قسمت‌های سریال زخم کاری ۲ کنجکاو هستید، باید به شما بگوییم که هنوز سازندگان خبری درباره آن اعلام نکرده‌اند.

زمان پخش زخم کاری ۲

معرفی سریال زخم کاری بازگشت

حتما با شنیدن خبر ساخت فصل دوم این سریال هیجان‌زده شده‌اید و دوست دارید بدانید که زخم کاری ۲ کی میاد؟ در پاسخ این سوال باید بگوییم که پخش این سریال از ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ در پلتفرم فیلیمو آغاز خواهد شد و از آن پس هر جمعه ساعت ۸ صبح می‌توانیم به تماشای سریال زخم کاری بازگشت بنشینیم.

لازم است خاطرنشان کنیم که ژانر سریال زخم کاری ۲ درام و خانوادگی است. همچنین اگر درباره تعداد قسمت‌های سریال زخم کاری ۲ کنجکاو هستید، باید به شما بگوییم که هنوز سازندگان خبری درباره آن اعلام نکرده‌اند.

داستان سریال زخم کاری ۲

توجه: اگر فصل اول را تماشا نکرده‌اید، این قسمت بخشی از داستان را برای شما اسپویل خواهد کرد.

این قسمت را به خلاصه سریال زخم کاری ۲ بازگشت اختصاص می‌دهیم. البته برای حفظ جذابیت سریال، هنوز جزئیات کاملی از داستان آن ارائه نشده است.

داستان فصل اول از آنجایی تمام شد که مالک با ضربات متعدد چاقو توسط خاندان ریزآبادی زخمی شد. حال در فصل دوم دوباره مالک را خواهیم داشت. مردی که تقریبا فاتحه‌اش را در پایان فصل اول خوانده بودیم، باز خواهد گشت. درحالی که از مافیای فرزندان عمو خبر دارد، از خاندان ریزآبادی زخم خورده و از نارویی که خورده حسابی شوکه است. مالک باید از خاکستر خود برخیزد و اینبار با شعله‌های انتقام، تمام کسانی که به او زخمی کاری زدند را به آتش بکشد.

معرفی بازیگران سریال زخم کاری ۲

این بخش را به معرفی بازیگران این اثر اختصاص می‌دهیم. در فصل دوم سریال زخم کاری: بازگشت، شاهد بازگشت نقش‌های اصلی سریال یعنی جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی هستیم. اما چند بازیگر جدید نیز در لیست فصل دوم از جمله: کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک (در نقش سیما) در این سریال حضور دارند و همچنین تعدادی چهره تازه را نیز قرار است ببینیم.

خبر شوکه کننده، اما برای طرفداران شخصیت منصوره با بازی هانیه توسلی است. این بازیگر پیش از این اعلام کرد در گروه بازیگران سریال زخم کاری بازگشت حضور نخواهد داشت و دلیل آن را خستگی و بی‌انگیزگی عنوان کرد.

جواد عزتی در نقش مالک مالکی

معرفی سریال زخم کاری بازگشت

جواد عزتی بازیگر ایرانی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ است که بازیگری را از تئاتر و سپس قصه‌های شبانه در سال ۱۳۸۱ شروع کرد. او عمدتا پیش از زخم کاری در نقش‌های طنز حضوری پر رنگ داشت، اما پس از این سریال به خوبی پتانسیل خود را برای نقش‌های جدی نشان داد. این بازیگر یکی از پول‌سازترین هنرپیشه‌های ایرانی است و در سریال زخم کاری ۲ نقش اصلی و شخصیتی قدرت‌طلب را بازی می‌کند و از مدیران شرکتی موفقی است که نعمت ریزآبادی صاحب آن است.

رعنا آزادی ور در نقش سمیرا

معرفی سریال زخم کاری بازگشت

رعنا آزادی‌ور بازیگر ایرانی متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ است و فعالیت بازیگری خود را از فیلم مارمولک کمال تبریزی آغاز کرد. او برای زخم کاری برنده جایزه حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شد. خانم آزادی‌ور ایفاگر نقش سمیرا و همسر مالک در زخم کاری است که شخصیتی جاه طلب، سنگدل، عصبی، هیستریک و البته منفعت‌طلب دارد.

مرتضی امینی تبار در نقش میثم مالکی

معرفی سریال زخم کاری بازگشت

مرتضی امینی تبار بازیگر جوان ایرانی متول ۱۶ مرداد سال ۱۳۷۸ است. او ابتدا از تئاتر شروع کرد و با زخم کاری جلوی دوربین رفت. آقای امینی تبار در نقش میثم پسر مالک حضور داشت که از پدرش سادگی و حس ارزنده بودن را به ارث برده بود.

کامبیز دیرباز

معرفی سریال زخم کاری بازگشت

کامبیز دیرباز یکی از بازیگران جدید سریال زخم کاری ۲ است که به این مجموعه پیوسته. دیرباز متولد ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ است. اگرچه بازیگری را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد، اما سکوی پرتابش سریال نابرده رنج بود. دیرباز در سال‌های اخیر در شبکه نمایش خانگی فعالیت زیادی داشته و در چندین رئالیتی شو همچون شام ایرانی، ۱۳ شمالی، شب‌های مافیا و پدرخوانده ۱ و ۲ حضور پیدا کرده است. او همچنین در سریال‌هایی، چون آقازاده نیز به ایفای نقش پرداخته.

مهران غفوریان

معرفی سریال زخم کاری بازگشت

یکی دیگر از بازیگران جدیدی که در زخم کاری فصل دوم خواهیم دید، کمدین محبوب ایرانی یعنی مهران غفوریان است. او بازیگری را با سریال لبخند سوم آغاز کرد و به مرور با حضور در آثار طنز مختلف، مسیر تبدیل به یکی از ستاره‌های سینما و تلویزیون را طی کرد. سریال زیر آسمان شهر محصول سال ۱۳۸۰ را شاید بتوانیم سکوی پرتابی برای غفوریان بدانیم که شهرت زیادی را برایش به ارمغان آورد.

مهران غفوریان اخیرا فعالیت زیادی در شبکه نمایش خانگی داشته. او در سال ۱۳۹۹ در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی به ایفای نقش پرداخت و سپس در آثار دیگری، چون شب‌های مافیا، خاتون، نیسان آبی، جوکر، نوبت لیلی، پدر گواردیولا و ناتو حضور پیدا کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان