تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

هدیه بازوند کیست؟

هدیه بازوند از بازیگران جوان و خوش قریحه سینما و تلویزیون محسوب می‌شود که تا کنون در آثار زیادی نقش آفرینی داشته است. در این مقاله شما مخاطبان را با بیوگرافی هدیه بازوند؛ زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی این بازیگر بیشتر آشنا خواهیم کرد.

بیوگرافی هدیه بازوند

رویداد۲۴ هدیه بازوند نخستین بار با سریال هشتگ خاله سوسکه کاری از محمد مسلمی، در نقش موش آهنگ خوان دنیای بازیگری را تجربه کرد. او بعد‌ها به واسطه نقش روژان خانزاده در چند فصل از سریال پرمخاطب نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت زیادی رسید. او در سال ۱۴۰۱ در مجموعه نمایش خانگی راز بقا کاری دیگر از آقاخانی با نقش بیتا جلوی دوربین ظاهر شد که در شهرتش نقش بسزایی داشت.

زندگی خصوصی هدیه بازوند

هدیه بازوند کیست؟

هدیه در بیست و هفتمین روز از ماه مرداد سال ۱۳۶۶ در بندر عباس مرکز استان هرمزگان به دنیا آمد. اصالت وی به کرمانشاه می‌رسد و یک برادر بزرگتر به نام حسن و برادری کوچکتر از خودش به اسم احمد دارد. با توجه به اصالت کردی، هدیه به زبان فارسی کرمانشاهی بسیار تسلط دارد، ولی زبان کردی را تنها متوجه می‌شود و قادر به گویش درست آن نیست. او دوست داشت تا تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته بازیگری بگذراند که با مخالفت خانواده روبرو شد. پس در ادامه در مقطع کارشناسی رشته معماری فارغ تحصیل گردید.

زندگی شغلی هدیه بازوند

هدیه بازوند کیست؟

هدیه بازوند برای وارد شدن به حرفه مورد علاقه‌اش دوره بازیگری را در کلاس‌های آزاد زنده یاد امین تارخ گذراند و پس از آن در ورکشاپ‌های موسسه نقش اصلی بازی کرد. در ادامه در کلاس‌های بازیگری سیروس الوند و بهرنگ توفیقی حضور یافت و سپس دوره‌های پادمآرت را زیر نظر کیومرث مرادی پشت سر گذاشت.

هدیه سال ۱۳۹۷ با بازی در نقش موش آهنگ خوان برای سریال هشتگ خاله سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی وارد حرفه بازیگری شد. از دیگر بازیگران این سریال فانتزی و موزیکال برای کودکان می‌توان به بهاره کیان افشار، امیرحسین رستمی، ارژنگ امیرفضلی، لیلا بلوکات، امیر کربلایی زاده، نیلوفر رجایی فر، الناز حبیبی، الهام حمیدی، شهین تسلیمی، لاله صبوری و محمد مسلمی اشاره کرد.

هدیه در همان سال در نقشی فرعی برای فیلم سینمایی آنجا همان ساعت کاری از سیروس الوند جلوی دوربین حاضر شد. امّا بازی در نقش روژان خانزاده برای چهار فصل در سریال نون خ به کارگردانی سعید اقاخانی در قاب تلویزیون برایش شهرت زیادی را به ارمغان آورد. این سریال یکی از آثار تلویزیونی پر مخاطب بود که در آن علاوه بر هدیه بازیگرانی، چون حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، مجید یاسر، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، سیدعلی صالحی، یدالله شادمانی، هومن حاجی عبداللهی، میرطاهر مظلومی، نعیمه نظام دوست و حمید لولایی به نقش آفرینی پرداختند.

در مورد تئاتر‌های هدیه بازوند باید چنین اذعان نماییم که وی تا کنون به عنوان بازیگر فعالیت جدی در حوزه نمایش نداشته است. در ادامه با عکسی از هدیه بازوند در نقش روژان خانزاده برای سریال نون خ به معرفی سریال‌های این بازیگر می‌پردازیم.

سریال‌های هدیه بازوند

هدیه بازوند کیست؟

همان‌طور که عنوان شد هدیه برای نخستین بار در سال ۱۳۹۸ با سریال نون خ بازی در قاب تلویزیون را تجربه نمود، که در پی آن برای فصل‌های دیگر این مجموعه تلویزیونی هم نقش‌آفرینی داشت.

سال نام سریال کارگردان نقش شبکه
1398 نون خ سعید آقاخانی روژان خانزاده شبکه یک
1399 نون خ 2 سعید آقاخانی روژان خانزاده شبکه یک
1400 نون خ 3 سعید آقاخانی روژان خانزاده شبکه یک
1402 نون خ 4 سعید آقاخانی روژان خانزاده شبکه یک

فیلم‌های هدیه بازوند

هدیه بازوند کیست؟

هدیه بازوند در حوزه سینما هم به عنوان بازیگر کارش را با فیلم آنجا همان ساعت به کارگردانی سیروس الوند آغاز نمود. وی سال ۱۳۹۸ با نقشی در فیلم سم‌پاشی کاری از علی یاور بازیگری در سینما را ادامه داد. در این اثر سینمایی علاوه بر هدیه بازیگرانی نظیر امیر آقایی، لیلا اوتادی، رضا یزدانی، مهدی ماهانی، بهرام بهرامیان، مهتاج نجومی، نازلی رجب پور و امیر جعفری حضور داشتند.

سال نام فیلم کارگردان
1397 آنجا همان ساعت سیروس الوند
1398 سم پاشی علی یاور
1401 مستند ابوطاها سید ابوالفضل سنگ سفیدی

جوایز و افتخارات هدیه بازوند

هدیه بازوند با توجه به اینکه در حرفه بازیگری هنوز تازه وارد است تا کنون موفق به دریافت جایزه‌ای در این حوزه نشده، که چیزی از ارزش‌های وی کم نمی‌کند. او در سال ۱۴۰۰ کاندید جایزه بهترین بازیگر زن کمدی سریال‌های تلویزیونی برای نون خ ۲ و ۳ در جشن حافظ شد که در نهایت جایزه به ژاله صامتی برای بازی در سریال زیرخاکی ۱ و ۲ رسید.

شایعات و حواشی هدیه بازوند

هدیه بازوند کیست؟

در کل امروزه در سینمای ایران و جهان همواره چهره‌های مشهور و بازیگران با حواشی و شایعاتی زیادی در رسانه‌های زرد و فضای مجازی مواجه هستند؛ که بازیگر جوان و خوش چهره‌ای، چون هدیه بازوند نیز از این قاعده مستثنی نیست. از داغ‌ترین حواشی درباره این بازیگر می‌توان به تیتر زرد هدیه بازوند قبل عمل اشاره کرد، که چند وقتی در فضای مجازی به بحثی داغ مبدل شده بود.

از دیگر شایعات درباره این بازیگر تیتر هدیه بازوند و همسرش است که در برخی از رسانه‌ ها، عکس وی با برادرش را تحت این عنوان به اشتباه معرفی کرده‌اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
1
0
فیلم نون خ
نورالدین
اسم نیست
رسم است
حرف حق
نگاه جهل
اسارت گلها
دختران دانا
دست پنجه ها
پنجه هنر
تخمه شکستن نبود
زیر سوال بردن خانزاده بود
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
0
0
5 مرداد ماه
سال 1402
میثم معصومی
سن 37 ساله
معلولیت ذهنی
18 سال ...
مرگ ...؟
نظرات شما
پیشخوان