تاریخ انتشار: ۲۲:۲۵ - ۱۷ مهر ۱۴۰۲

تئاتر مازیار لرستانی متوقف شد

تئاتر «در انتظار گودو» به کارگردانی مازیار لرستانی متوقف شد.

تئاتر مازیار لرستانی متوقف شد

رویداد۲۴ نمایش «در انتظار گودو» به کارگردانی مازیار لرستانی که در تئاتر شهر به صحنه رفته بود، پس از ۱۲ اجرا به شکل ناگهانی متوقف شد.

به گزارش بانی فیلم، نمایش «در انتظار گودو» که روایتی ایرانی شده مازیار لرستانی از نمایشنامه ساموئل بکت است پس از ۱۲ اجرا در تئاتر شهر به دلایل نامعلوم توقف یافت.

این توقف اجرای تئاتر مازیار لرستانی در حالی اتفاق افتاد که استقبال خوبی از آن شده و نقد‌های مثبتی در باره آن منتشر شده بود.
مازیار لرستانی در صفحه اینستاگرام خود با اعلام خبر توقف اجرای تئاتر «در انتظار گودو» از دلایل دستور متوقف شدن آن اظهار بی‌اطلاعی کرد.
لرستانی در یادداشت‌اش نوشت:

«آن نخل ناخلف که تبر شد، زما نبود / زمانه چو ما را بشکند، ساز می‌شویم»

نمایش در انتظار گودو در تئاتر شهر پس از فقط، دوازده اجرا همراه با استقبال پرشور چهره‌های شاخص از ورزش تا هنر… از سینما تئاتر تا آواز و موسیقی… به ناگهان پایان یافت.

نمایشی که به تعبیر منتقدان برجسته، شاخصه‌هایی ارزشمند برای تئاتر امروز در ایران داشت.

یادی کنیم از عزیزانی که با تمام همت، در راه دلسرد کردن جامعه هنری ایران گام برمی دارند. آن‌ها بی‌شک، بهتر از همه می‌دانند فرهنگ و هنر و هنرمند، از سرمایه‌های معنوی ایران‌اند.

از آن روست که دست به تخریب شخصیت، عدم ایجاد فضای کار، بی‌حمایتی قشر عمده، و بی تفاوتی [نسبت]به معضلات و غرق نمودن این قشر فهیم، زیر بار رنج مادیات و دغدغه‌های روزمرگی و غم نان و دغدغه‌های کوچک زده‌اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بازیگر تئاتر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان