تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۰۶ آبان ۱۴۰۲

فیلم دیدنی مبارزه تمساح با فیل

فیلم مستندی از حیات وحش را ببینید که جنگ تمساح و فیل چگونه است. این یا گرسنگی شدید و ناامیدی یا جاه‌طلبی بیش از حد بود که این تمساح را به حمله به یک فیل سوق داد.

فیلم راز بقا

رویداد۲۴ حسین فلاحی: یک تمساح با یک فیل مبارزه می‌کند تا متوجه شود بیش از آن چیزی که بتواند بجود گاز گرفته است. سپس توسط فیل در آب چرخانده می‌شود. «امانوئل ساوتی» راهنمای سافاری ۵۳ ساله توانست این منظره باورنکردنی را با دوربین خود ثبت کند. او مشاهده و داستان خود را به اشتراک گذاشت.

ساوتی گفت: «یکی از آن روز‌هایی بود که در روز‌های تعطیل از خانه به کمپ برمی‌گشتیم. ما نمی‌دانستیم که قرار است شاهد رویدادی باشیم که شاید یک بار در زندگی در مقابل چشمان ما قرار بگیرد. همانطور که در حال رانندگی در کنار رودخانه لوانگوا بودیم، متوجه غوغایی در زیر آب شدیم. فورا ما توانستیم علت آن را شناسایی کنیم. جدال یک فیل و یک کروکدیل! نمی‌توانستم احساساتم را حس کنم. از یک طرف، من کمی برای تمساح ترسیده بودم. شاید دیده باشید که فیل‌ها چقدر می‌توانند بزرگ باشند؟! از اینکه شاهد چیزی بسیار نادر بودم کاملاً هیجان‌زده بودم. پسر دیدنی بود! فیل مبارزه خوبی انجام داد و تمساح هم عقب‌نشینی نکرد.»

ساوتی افزود: «تمساح‌ها تمایل دارند تا بز‌های کوچکتر و ماهی‌ها را به عنوان منابع غذایی خود مورد هدف قرار دهند. تقریباً شنیده نشده است که یک کروکدیل تلاش کند یک فیل را بکشد. این یا گرسنگی شدید و ناامیدی یا جاه‌طلبی بیش از حد بود که این تمساح را به حمله به یک فیل سوق داده بود. در پایان، فیل موفق شد تمساح را تکان دهد و از رودخانه عبور کند. خدای من! چه آرامشی! باید بگویم که این یکی از هیجان انگیزترین لحظات زندگی من به عنوان راهنمای سافاری بود؛ و این واقعیت که اولین بار بود که مبارزه فیل‌ها با تمساح را می‌دیدم آن را خاص‌تر می‌کرد.»

ساوتی  در پایان گفت: «به عنوان یک راهنمای سافاری، این سهم من از دیدن حیات وحش باورنکردنی بوده است. شما هر روز نمی‌توانید شاهد چیزی شبیه مبارزه فیل با کروکدیل باشید. این مشاهدات نادر و با ارزش هستند و لحظاتی از این دست است که باعث می‌شود از شغلی که دارم سپاسگزار باشم.»

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فیلم دیدنی ، حیات وحش
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان