تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۶ آبان ۱۴۰۲

۲۱ روش کاربردی در جهت افزایش لایک، کامنت و ویو در اینستاگرام

مهمترین عامل در افزایش لایک و کامنت اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و با کیفیت و در عین حال عامه پسند میباشد. باید این نکته را بدانیم که چه موضوعاتی سبب جلب علاقه کاربران و مشارکت آن‌ها در لایک کردن پست و درج کامنت در زیر پست می‌شود.

۲۱ روش کاربردی در جهت افزایش لایک، کامنت و ویو در اینستاگرام

رویداد۲۴ در حالت عادی استفاده از شبکه های اجتماعی، کار روزمره بسیاری از افراد است. یکی از این شبکه های اجتماعی محبوب، اینستاگرام است که به عنوان یک پلتفرم نمایش تصاویر و ویدیو جامعه ای فعال از کاربران را ایجاد کرده است.

یکی از مهمترین عناصر تعامل در اینستاگرام و افزایش فالوور، لایک و کامنت ها هستند و تقریبا آرزوی تمام چهره های فعال اینستاگرامی، افزایش تعداد کامنت های پست شان است. افزایش لایک و کامنت ها در اینستاگرام این امکان را می‌دهد تا نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک  گذاشته و با جامعه ای گسترده از کاربران در ارتباط باشید. بالا بودن این ارقام در واقع به منزله محبوبیت و مفید بودن محتوای آن پیج است و وقتی تعداد کامنت های یک پست زیاد باشد آن پست در اکسپلور به تعداد بیشتری نمایش داده میشود و همه این ها به معنای افزایش تعداد مخاطبان و افزایش میزان درآمد شما از صفحه ی اینستاگرام تان است.

مهمترین عامل در افزایش لایک و کامنت اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و با کیفیت و در عین حال عامه پسند میباشد. باید این نکته را بدانیم که چه موضوعاتی سبب جلب علاقه کاربران و مشارکت آنها در لایک کردن پست و درج کامنت در زیر پست می شود.

تولید محتوا:

تولید محتوای جذاب روش های مختلفی دارد که با توجه به حوزه ی فعالیت پیج می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

محتوای طنز: طبیعت مدیا اینگونه است که هرچقدر کاربر از محتوای پست، احساس شادی و خنده دریافت کند، با رضایت پست هایتان را لایک  و کامنت میکنند و همراه پیح تان خواهد بود.

محتوای آموزشی: با توجه به رده سنی، تجربه و تخصص صاحب پیج می‌توان محتوای آموزشی متناسب با شرایط فالوورهایتان  تهیه کرد. به همین منظور آموزش های مجازی مورد توجه قرار گرفته که منجر به افزایش لایک و کامنت می‌شود.

محتوای علمی و تخصصی: کاربران مجازی وقتی نیاز به دریافت اطلاعات تخصصی  داشته باشند (اعم از پزشکی، فنی، مهندسی و...)  با دقت و وسواس بیشتری پست موردنظر را رصد می‌کنند بنابراین هرچقدر سطح پست تان با کیفیت تر و براساس اصول علمی باشد باعث افزایش رضایت و لایک می‌شود.

پیش از آنکه به سراغ یادگیری روشهای افزایش کامنت اینستاگرام برویم لازم است این 4 نکته را در نظر داشته باشید:

1_ عمومی کردن (پابلیک کردن) پیج اینستاگرام

2_ فعال کردن  نوتیفیکیشن (اعلان) کامنت ها

3_ ارزیابی روند تولید محتوا، بدین صورت که بررسی کنید کدام نوع پست و استوری برای مخاطبان پیج جذاب تر است

4_ داشتن تقویم محتوایی و زمانی و همچنین برنامه ریزی برای انتشار پست ها و استوری ها

در ادامه به معرفی برخی از روش های مفید در افزایش لایک و کامنت کاربران در اینستاگرام می‌پردازیم.

۲۱ روش کاربردی در جهت افزایش لایک، کامنت و ویو در اینستاگرام

راه های افزایش لایک و کامنت :

  1. ساختن پست جذاب و کاربردی: اگر محتوای پست شما برای کاربر مفید باشد، حداقل برای تشکر هم که شده برای پست شما کامنت میگذارد.

  2. آخر ویدیو پست خود از مخاطب یک سوال بپرسید و از او یک درخواست داشته باشید تا به سوال یا درخواست شما در کامنت پاسخ دهد.

  3. در قسمت کپشن با یک نکته یا درخواست و یا یک سوال از مخاطب بخواهید که نظر یا کلمات انرژی بخشی برای فعالیت های تان در اینستاگرام برای شما بنویسد.

  4. در بهترین زمان و ساعت پست خود را ارسال کنید تا مخاطب های بیشتری پست شما را ببینند.

  5. مسابقه بگذارید، شرایط شرکت در مسابقه و نحوه دریافت جایزه را، کامنت گذاشته و اعلام کنید.

  6. از فالوورها و مخاطب ها بخواهید که حتی اگر سوالی غیر از پست مربوطه دارند، در کامنت از شما بپرسند و حتما سوالات ایشان را پاسخ دهید.

  7. در سریعترین زمان ممکن جواب کامنت ها را بدهید تا مخاطب از نوشتن کامنت دلگرم شده و در پست های بعدی نیز به این کار ادامه دهد.

  8. تولید محتواهای چالشی متناسب با موضوع پیجتان و با استفاده از اخبار جدید و خلاقیت باعث جذب مخاطب و افزایش کامنت می‌شود.

  9. پست جدید خود را بعد از انتشار، استوری کنید تا کاربران فعال پیجتان از پست جدید با خبر شده و نرخ تعاملتان بالاتر برود.

  10. حتما جواب کامنت ها را در ساعات اولیه انتشار پست تان بدهید و تا جایی که امکان دارد به صورت سوالی باشد یعنی وقتی از شما تشکر می کند، شما هم از او تشکر کرده و بپرسید از کدام قسمت این پست خوششان آمده است.

  11. گاهی اوقات در بعضی از پست ها و در قسمت کپشن، کلمه ای را از عمد اشتباه بنویسید طوری که مخاطب می‌داند شما با سواد هستید اما دچار اشتباه شده اید و این نکته را در کامنت ها به شما تذکر میدهد، در نتیجه، افزایش کامنت ها را مشاهده خواهید کرد.

  12. از عکس افراد مشهور در کاور پست خود استفاده کنید .

  13. با استفاده از هشتگ های مرتبط در پست خود، براحتی میتوانید کاربران مرتبط و بیشترین مخاطبان را به پست خود جذب کنید.

  14. تولید محتوای ویدیویی روش دیگری برای افزایش کامنت است. اینستاگرام نشان داده است که پست های ویدیویی باعث تعامل بهتر با کاربران شده و بطور معمول کاربران زمان بیشتری را برای دیدن آن پست میگذارند.

  15. پست هایی در ارتباط با افراد مشهور تولید و منتشر کنید. عکس های سلفی با افراد مشهور و پرطرفدار و حتی افرادی که فالوورهای بسیاری دارند برای مخاطبین اینستاگرام جذاب و سرگرم کننده است.

  16. تگ کردن افراد در کامنت ها. بدین صورت که از فالوورهای خود بخواهید افراد دلخواهشان را در کامنت ها تگ کنند تا نرخ تعامل و تعداد کامنت ها افزایش پیدا کند.

  17. استفاده از ایموجی های مرتبط باعث می‌شود کاربران به پست و کپشن توجه بیشتری کنند.

  18. پست های بیشتری منتشر کنید. انتشار پست های بیشتر باعث می‌شود حساب کاربری شما فعال و به روز به نظر برسد.

  19. تبلیغ : یکی از سریعترین راه ها برای ارتقا پیج ها، انجام تبلیغات می باشد. انجام تبلیغات توسط پیچ هایی که فالوور بالایی دارند باعث افزایش بازدید و لایک می‌شود.

۲۱ روش کاربردی در جهت افزایش لایک، کامنت و ویو در اینستاگرام

خرید کامنت و لایک سریعترین روش برای رشد در شبکه های اجتماعی

در آخر ذکر این نکته ضروری است که داشتن تعداد بالای کامنت و لایک در هر پست به معنی اعتبار آن پست بوده و نشان دهنده این است که پست مورد نظر نسبت به سایر پست ها بیشتر مورد تایید کاربران بوده که همین  امر باعث  افزایش اعتبار و اعتماد کاربران به آن پیج می‌شود. سریعترین  راه دستیابی به این موفقیت خرید لایک ایرانی و خرید کامنت اینستاگرام است که شما می‌توانید با صرف کمترین زمان ممکن  و بدون نیاز به انجام کار خاصی، هر مقدار لایک  و کامنت (با متن دلخواه خودتان) که می‌خواهید بدست اورید.

در زمینه خرید لایک ، کامنت و سایر خدمات مجازی (اعم از خرید فالوور، کامنت و...) پیج ها و سایت های گوناگونی فعالیت می‌کنند.

سایت محبوب شو با ارائه پنل مجازی با کیفیت ایرانی و قیمت مناسب، داشتن کادر خدماتی مجرب و پاسخگو و همچنین داشتن مجوزهای لازم از نمادهای اعتماد مربوطه، از معدود سایت های معتبر در این زمینه می‌باشد که افزایش خدمات مجازی را برای تمامی شبکه های آن هم با اکانت های کاملا ایرانی به صورت تضمینی انجام میدهد.

https://mahbobsho.com/

برچسب ها: فضای مجازی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان