تاریخ انتشار: ۰۶:۰۰ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

علیرضا طلیسچی کیست؟

علیرضا طلیسچی، خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز، تنظیم‌کننده، نوازنده و بازیگر ایرانی است. در حال حاضر او یکی از ستارگان موسیقی پاپ در ایران محسوب می‌شود.

بیوگرافی علیرضا طلیسچی

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: علیرضا طلیسچی در تاریخ ۷ مهر ۱۳۶۴ در تهران متولد شده است. او یک خواننده است و دارای فوق دیپلم عمران و لیسانس موسیقی با گرایش ساز‌های جهانی می‌باشد. لبخند او یک استایل زیبا و جذاب دارد. علیرضا دارای یک برادر به نام عرفان است که عکاسی را پیشه‌ی خود قرار داده است.

نحوی شروع فعالیت علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی کیست؟

«خوانندگی ام را در سن ۱۸ سالگی به صورت حرفه‌ای آغاز کردم.

در آن زمان با یکی از دوستانم به نام حمیدرضا فعالیت می‌کردم و با هم یک گروه دونفره با نام علیرضا و حمیدرضا ساخته بودیم. در آن زمان قطعاتی را منتشر می‌کردیم که مردم در آن دوره بسیار استقبال کردند.

پس از مدتی تصمیم گرفتم به صورت جدا فعالیت‌های موسیقی ام را دنبال کنم.

من در یک مقطع زمانی ویدیو کلیپ منتشر کردم و این ویدیو‌ها را برای پخش فقط در اختیار شبکه pmc قرار دادم و بقیه شبکه‌های ماهواره‌ای خودشان اقدام به پخش کردند.

بعد از انتشار چند ویدیو نظرم عوض شد و تصمیم گرفتم راه مجاز را پیش بگیرم و طبق موازین کشورم جلو بروم، اما دیگر مدت‌ها برای تایید و گرفتن مجوز از ارشاد پاسخی نگرفتم».

ساز تخصصی علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی کیست؟

ساز تخصصی علیرضا طلیسچی پیانو است. او در بهمن ۱۳۸۴ وارد دنیای موسیقی به صورت حرفه‌ای شد. همراه با یکی از دوستانش، گروه دونفره‌ای را تشکیل دادند و دو آلبوم به نام "نارفیق ۱" و "نارفیق ۲" را منتشر کردند.

در سال ۱۳۸۶، او از این گروه جدا شده و آلبوم "حلقه" را تولید کرد. با این حال، برای دریافت مجوز پخش این آلبوم با مشکلاتی مواجه شد.

حمایت خانواده طلیسچی از او

علیرضا طلیسچی کیست؟

«خانواده ام در دوره کودکی کارهایم را جدی نمی‌گرفتند، اما هیچ وقت جلوی علاقه ام را نگرفتند. پس از موفق شدن در موسیقی، خانواده ام بیشتر فعالیت هایم را جدی گرفتند.

هیچ کس مشوق من نبود در خانواده فقط من به موسیقی علاقه دارم».

شایعات و حواشی علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی کیست؟

از داغ‌ترین شایعات و حواشی درباره این خواننده پاپ، می‌توان به تیتری با عنوان "علیرضا طلیسچی و همسرش هانیه غلامی" اشاره کرد. همکاری بازیگران در موزیک ویدیو‌های خواننده‌ها همیشه محبوبیت خاص خود را داشته است. حضور هانیه غلامی در موزیک ویدیوی علیرضا طلیسچی نیز مورد استقبال قرار گرفت. در ادامه، شایعات و حواشی‌ای که به خاطر این موزیک ویدیو برای این دو شخص در فضای مجازی مطرح شد، طلیسچی را وادار کرد سکوت را بشکند و چنین بگوید:

«من در یک مقطع زمانی ویدیو کلیپ منتشر کردم و این ویدیو‌ها را برای پخش تنها در اختیار شبکه pmc قرار دادم و بقیه شبکه‌های ماهواره خودشان اقدام به پخش کردند. بعد از انتشار چند ویدیو نظرم عوض شد و تصمیم گرفتم راه مجاز را در پیش بگیرم و براساس موازین کشورم جلو بروم، امّا دیگر مدت‌ها برای تایید و گرفتن مجوز از ارشاد پاسخی نگرفتم».

از دیگر حواشی درباره این خواننده باید به کنایه عجیبش به تماشاگران ردیف جلو در کنسرت خود اشاره کرد. وی در حالی روی صحنه بود رو به تماشاچان پنج ردیف جلوی کنسرتش اذعان کرد که: بعضی‌ها جوری قیافه گرفته‌اند که انگار من به کنسرتشان آمده‌ام. به دنبال این اتفاق برخورد‌های تندی از سوی مخاطبان در فضای مجازی برای این خواننده ایجاد شد.

علیرضا طلیسچی کیست؟

درباره ماجرای عکس علیرضا طلیسچی با نفیسه روشن، این اتفاق واقعیت دارد. پس از انتشار این عکس در فضای مجازی، شایعاتی درباره احتمال ازدواج آن‌ها در رسانه‌های زرد منتشر شد. اما به سرعت مشخص شد که این خبر کذب است و هیچ اطلاعات رسمی درباره ازدواج آن‌ها وجود ندارد. بنابراین، این شایعه به عنوان یک اطلاعات نادرست تشخیص داده شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
0
0
ماشینش خوبه عالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
0
ایتحاط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان