تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲

بهترین سریال‌های اکشن جهان

دیدن یک سریال اکشن جذاب برای طرفداران این ژانر بسیار هیجان‌انگیز است. اما پیدا کردن یک سریال اکشن و بزن بزن خوب نیز کار آسانی نیست. از این رو در ادامه این مقاله قصد به معرفی بهترین سریال‌های اکشن جهان بپردازیم تا کار را برای علاقمندان این ژانر آسان کنیم.

بهترین سریال‌های اکشن جهان

رویداد۲۴ در سریال های هیجانی و اکشن، معمولا قهرمان یا نقش اول داستان را که در شرایط دشواری گیر کرده است، دنبال می‌کنیم. ممکن است که جان او در خطر باشد، در حال مبارزه با یک آدم بد باشد یا به طور کلی به دنبال انجام کاری باشد که در صورت موفقیت، پیروزی بزرگی برای او محسوب می‌شود. همانطور که می‌دانید، در سال‌های اخیر پیشرفت تکنولوژی جلوه‌های ويژه، پروسه‌ی تولید یک سریال هیجان انگیز را متحول کرده است و روزبه‌روز شاهد انتشار سریال‌های بهتر و قوی‌تری هستیم.

سریال وان پیس – One Piece

بهترین سریال‌های اکشن جهان

وان پیس یکی از بهترین سریال های اکشن جدید و دیدنی است که بر اساس انیمه‌ای معروف به همین نام ساخته شده است. داستان این سریال درباره لوفی یک کاپیتان دزد دریایی جوان است که به همراه خدمه خود برای رسیدن به عنوان پادشاه دزدان دریایی و کشف گنج اسطوره‌ای معروف به “One Piece” به سمت یک ماجراجویی بزرگ به راه می‌افتد.

سریال ژن وی – Gen V

بهترین سریال‌های اکشن جهان

در داستان این سریال اکشن امریکایی ، در دانشکده مبارزه با جنایت دانشگاه گودولکین، که توسط توماس گودولکین تأسیس شده است، ابرقهرمانان جوان، توانایی هایشان را با رقابت برای کسب رتبه برتر دانشگاه و فرصتی برای پیوستن به The Seven، تیم ابرقهرمانی نخبه Vought International به چالش می‌کشند. وقتی اسرار تاریک دانشکده آشکار می‌شود، و تفاوت بین درست و نادرست به اندازه‌ای که قبلاً تصور می‌کردند واضح نیست. آن‌ها باید تصمیم بگیرند که می‌خواهند چه نوع قهرمانانی شوند.

سریال همه ما مرده ایم – All of us are Dead

بهترین سریال‌های اکشن جهان

سریال همه ما مرده ایم محصول اورجینال نتفلیکس و یکی از بهترین سریال های اکشن کره ای است. داستان این سریال با شیوع یک ویروس در دبیرستان هیوسان آغاز می‌شود. افراد آلوده، به سرعت به زامبی‌های انسان خوار تبدیل می‌شوند و دانش آموزان این دبیرستان درحالی که امیدی برای کمک از بیرون وجود ندارد، باید برای زندگی خود بجنگند، در حالی که به دنبال راهی برای خروج هستند.

سریال بازی تاج و تخت – Game of Thrones

بهترین سریال‌های اکشن جهان

سریال گیم آو ترونز به مدت 8 سال از شبکه HBO پخش می‌شد و در این مدت تبدیل به یکی از پرطرفدارترین سریال های اکشن آمریکایی شد. اسپین‌آف این سریال، یعنی سریال House of Dragon، نیز به‌زودی و در تاریخ 21 اوت 2022 (۳۰ مرداد ۱۴۰۱) منتشر می‌شود. داستان سریال بازی تاج و تخت در یک دنیای تخیلی روایت می‌شود و چندین ماجرا را دنبال می‌کند. ماجرای اول رسیدن به تخت آهنین و ادعای پادشاهی است. در این میان با موجودات آن سوی دیوار، که تهدیدی برای آدمیان به شمار می‌روند، نیز آشنا می‌شویم.

سریال مندلورین – The Mandalorian

بهترین سریال‌های اکشن جهان

قطعا مندلورین در لیست برترین سریال اکشن آمریکایی قرار می‌گیرد. این سریال وسترن فضایی، درواقع اولین سریال لایو اکشن فرنچایز جنگ ستارگان (Star Wars) است و پنج سال بعد از ماجراهای بازگشت جدای (Return of the Jedi 1983) روایت می‌شود. مندلورین درواقع یک شکارچی جایز‌بگیر تنها است که تلاش می‌کند از The Child محافظت کند. The Child یک موجود فضایی نوزاد از هم‌نوعان شخصیت یودا است که پیش از این در فیلم‌های استار وارز دیده‌ایم.

سریال نام من – My Name

بهترین سریال‌های اکشن جهان

لیست سریال های اکشن را با سریالی دیگر از کشور کره جنوبی ادامه می‌دهیم. پس از مرگ پدر یون جی وو درست در جلوی چشمانش، او برای پیدا کردن قاتل پدرش عضوی از یک باند مواد مخدر خطرناک به رهبری چوی مو جین (دوست صمیمی پدر مرحومش)، شد. جی وو پس از چندین سال آموزش، به عنوان یک نفوذی تبدیل به یک کاراگاه پلیس شد تا حین کمک به چوی مو جین بتواند دلیل مرگ پدرش را بفهمد اما متوجه شد که حقیقت شوکه کننده‌ای پشت قتل پدرش وجود دارد.

سریال نیروانا در آتش – Nirvana in Fire

بهترین سریال‌های اکشن جهان

معرفی بهترین سریال های اکشن را با یک سریال تاریخی چینی ادامه می‌دهیم. سریال نیروانا در آتش ازبهترین سریال های اکشن چینی است که در سال 2015 منتشر شد. این سریال یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال های اکشن رزمی بود و سری دوم آن در سال‌های 2017 و 2018 به روی آنتن رفت. داستان این سریال تاریخی و اکشن در قرن چهارم روایت می‌شود. جنگی سخت میان دو سسله قدرتمند شمال و جنوب درمی‌گیرد. پادشاه لیانگ، فرزند 17 ساله و خام خود، لین شو، را به جنگ می‌فرستد، اما لین شکست می‌خورد. این سریال از بهترین سریال های اکشن جنگی است که تماشای آن توصیه می‌شود.

سریال اکشن آخرین بازمانده ما – The Last of Us

بهترین سریال‌های اکشن جهان

آخرین بازمانده ما را می‌توانیم جدیدترین عنوان در  میان ۲۰ سریال برتر دنیا اکشن بدانیم. این سریال در اوایل سال 2023 منتشر شد و خیلی زود توانست پله‌های موفقیت را طی کند و با رضایت و امتیازهای بالای مخاطبان و منتقدان مواجه شود. ماجرای این عنوان از بهترین سریال‌های اکشن 2023 در دنیایی دیستوپیایی رخ می‌دهد؛ جایی‌که یک ویروس ناشناخته بسیاری از انسان‌ها را نابود کرده و شکل جدیدی به تمدن‌های انسانی داده است. در چنین شرایطی با یک قاچاقچی به نام جوئل همراه می‌شویم که باید دختر نوجوانی به نام الی را به آنسوی آمریکا ببرد.

سریال وایکینگ ها – Vikings

بهترین سریال‌های اکشن جهان

سریال تاریخی و اکشن وایکینگ ها یکی از بهترین سریال های اکشن خارجی است. پخش سریال وایکینگ ها حدود 7 سال به طول انجامید و دراین مدت توانست علاقمندان بسیاری را به خود جلب کند. این سریال با الهام از حماسه رگنار لاتبروک، یکی از مشهورترین وایکینگ‌های اسکاندیناوی ساخته شده است. این سریال یکی از سریال های اکشن روز دنیا است که اسپین‌آف آن، سریال Vikings: Valhalla نیز 25 فوریه 2022 (۶ اسفند ۱۴۰۰) از شبکه نتفلیکس منتشر شد.

سریال بویز – The Boys

بهترین سریال‌های اکشن جهان

سریال بویز، یک سریال هیجان انگیز ابرقهرمانی و محصول آمازون پرایم است. این سریال از کتاب کمیکی با همین نام و به قلم گرث انیس و داریک رابرتسون اقتباس شده. این سریال در دنیایی روایت می‌شود که ابرقهرمان‌ها به‌عنوان قهرمان شناخته می‌شوند و همه‌ی آن‌ها برای یک شرکت بین‌المللی به نام Vought کار می‌کنند. اما همه این ابرقهرمان‌ها در دنیای واقعی مغرور و فاسد هستند. سریال به‌طور کلی بر دو گروه تمرکز می‌کند:  Boys the  که گروهی هستند که می‌خواهند این ابرقهرمان‌های فاسد را تحت کنترل دربیاورند و the Seven که بهترین ابرقهرمان‌های شرکت بین‌المللی Vought هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای جهان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان