تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۲۰ آبان ۱۴۰۲

فیلم دیدنی زرافه‌سواری شیر!

فیلم مستندی از حیات وحش ببینید که یه شکلی جالب شیر زرافه‌سوارزی می‌کند. تصویر بردار فیلم نوشته همانطور که سعی کردیم با این شیرها را تعقیب کنیم مشاهده کردیم که یک شیر ماده پشت زرافه پرید.

شکار زرافه

رویداد۲۴ حسین فلاحی: شیرها علاقه زیادی به شکار زرافه دارند زیرا اگر بتوانند این کار را انجام دهند، غذای بسیار زیادی نصیب آنها می شود؛ غذایی که گاهی تا یک هفته خوردن وتمام کردن آن طول می کشد! اما در این مورد این شکار چندان خوب پیش نرفت و فقط زرافه سواری در جاده عائد شیرها شد! نسخه آفریقایی اوبر…

«فرانسوا پینار» راهنمای سافاری، هفته گذشته این صحنه را در منطقه حفاظت شده گیم کلاسری ثبت کرد. او ضمن اشتراک این داستان گفت: «در ابتدای سافاری صبحگاهی‌مان، مانند معمول شیرهای یک پراید (گله) را در حالی که خوابیده بودند پیدا کردیم. من و مهمانانم خواب آنها را تماشا می‌کردیم و هرگز انتظار نداشتم که دقایقی بعد بهترین صحنه را در حرفه راهنمایی‌ام ببینم! ما فقط چند دقیقه ای را با آنها گذراندیم تا اینکه بعد از چرت صبحگاهی شروع به حرکت کردند. در حالی که در راه ما به دنبال شیرها بودیم، آنها یک زرافه بسیار پیر را دیدند. شیرها به زرافه چشم دوخته بودند. ما در وسیله مشغول تماشای شیرها بودیم که در تعقیب این زرافه  پیربودند.»

پینار افزود: « پس از حدود 20 دقیقه تعقیب و گریز آغاز شد! ما پشت شیرها دویدیم تا شاهد این صحنه باشیم. امیدوار بودیم که شیرها این حیوان بزرگ را بگیرند و پایین بیاورند. همانطور که سعی کردیم با این شیرها را تعقیب کنیم مشاهده کردیم که یک شیر ماده پشت زرافه پرید. پس از یک مبارزه شیرها زرافه را متوقف کردند و سعی کردند آن را روی زمین ییندازند. زرافه پیر که برای زنده ماندن می جنگید، موفق شد شیر را از پشت خود پرت کند. سرانجام بعد از حدود 5 ساعت شیرها تسلیم شدند و زرافه پیر زنده ماند تا یک روز دیگر را تجربه کند.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فیلم دیدنی ، حیات وحش
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان