تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۲۶ آبان ۱۴۰۲

سهامداران این نماد‌ها هوشیار باشند!

بررسی گزارشات بورس تهران و فرابورس ایران نشان می‌دهد که هم اکنون ۷ نماد در خطر تعلیق قرار دارند و سهامداران آن‌ها باید با احتیاط بیشتری این نماد‌ها را دنبال کنند. این ۷ نماد کدامند؟

سهامداران این نماد‌ها هوشیار باشند!

رویداد۲۴ به گزارش نبض بورس، بررسی گزارشات بورس تهران و فرابورس ایران نشان می‌دهد که هم اکنون ۷ نماد در خطر تعلیق قرار دارند و سهامداران آن‌ها باید با احتیاط بیشتری این نماد‌ها را دنبال کنند. در این فهرست ۶ نماد بورسی و ۱ نماد فرابورسی در خطر تعلیق قرار دارند.

شایان ذکر است که در هفته‌های گذشته بار‌ها پیرامون دو سهم دی و وملل هشدار تعلیق داده شد که این دو نماد از اول آبان ماه امسال متاسفانه تعلیق شدند.

چکارن (کارتن ایران) و شاراک (پتروشیمی شازند) بنا به دو دلیل زیر از ابتدای آبان ماه مشمول فرآیند تعلیق شدند:

عدم ارائه صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه حسابرسی نشده

عدم ارائه گزارش تفسیری مدیریت میاندوره‌ای ۶ ماهه حسابرسی نشده

قند ثابت خراسان

نماد قثابت به دلایل زیر از ۲۰ آبان مشمول فرآیند تعلیق شده است:

صنایع آذرآب

صنایع آذرآب با نماد فاذر یکی دیگر از نماد‌های مشمول فرآیند تعلیق است. تاریخ تغییر وضعیت ۱۶ مرداد ماه سال جاری می‌باشد و دلیل مشمول فرآیند تعلیق شدن نیز زیان ده شدن عملکرد شرکت طی دو سال مالی متوالی اعلام شده است.

ایران خودرو

ایران خودرو با نماد خودرو یکی از غول‌های خودروسازی ایران است که از تاریخ ۳۱ تیرماه مشمول فرآیند تعلیق شده است. دلیل این موضوع نیز مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت شدن به مدت سه سال است.

سایپا

دیگر غول خودروسازی ایران خساپا نیز از تاریخ ۲۸ تیرماه سال جاری مشمول فرآیند تعلیق شده است و دلیل آن نیز مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت شدن به مدت سه سال است.

زنگان از تاریخ ۱ آبان ماه سال جاری مشمول فرآیند تعلیق شده است و دلیل این موضوع عدم رعایت الزامات دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان عنوان گردیده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بورس ، بازار سرمایه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان