تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۶ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

خودرو بخریم یا نخریم؟

فعالان بازار بر این عقیده‌اند که بازار خودرو همچنان جذابیت بالایی برای سرمایه‌گذارانی که قصد حفظ قدرت خرید پول خود را دارند، است و تا زمانی که تورم مهار نشود، این وضعیت پابرجا خواهد بود.

خودرو بخریم یا نخریم؟
رویداد۲۴ فعالان بازار نیز بر این عقیده‌اند که بازار خودرو همچنان جذابیت بالایی برای سرمایه‌گذارانی که قصد حفظ قدرت خرید پول خود را دارند، است و تا زمانی که تورم مهار نشود، این وضعیت پابرجا خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین، حالا بسیاری می‌پرسند آینده بازار خودرو چه خواهد شد؟ کارشناسان به استناد تورم ریالی معتقدند قیمت خورو همچنان روندی افزایشی را طی می‌کند خصوصا آنکه برنامه تولید خودرو نیز عقب‌تر از اهداف تعیین شده است.

طی ۷ ماهه امسال حدود ۵۶۶ هزار و ۳۱۱ دستگاه انواع محصول سواری و وانت تولید شده است این در حالی است که بر اساس هدف گذاری وزارت صمت قرار بود امسال در حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو تولید شود.

اگر قرار بود تا پایان سال ۱.۷ میلیون خودرو تولید شود باید ماهانه بالغ بر ۱۴۱ هزار دستگاه تولید می‌شد، اما طبق آمار ماهانه میانگین ۸۰ تا ۸۱ هزار دستگاه خودرو تولید شده است.

به این ترتیب فعالان بازار نیز بر این عقیده‌اند که بازار خودرو همچنان جذابیت بالایی برای سرمایه‌گذارانی دارد که قصد حفظ قدرت خرید پول خود را دارند و تا زمانی که تورم مهار نشود، این وضعیت پابرجا خواهد بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بازار خودرو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
0
0
ماشین یا اتولو بخرم یا نخرم؟
میخوای بخر میخوای نخر
در گاراژ دلو وا بکنم یا نکنم؟
میخوای بکن میخوای نکن
ماشین عشقمو توش جا بکنم یا نکنم؟
میخوای بکن میخوای نکن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان