تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲

نماینده چابهار: پس از اتفاقات زاهدان، تا مدت‌ها صورت سوال پاک می‌شد

نماینده چابهار در مجلس، گفت: پس از اتفاقات تلخ ۸ مهر سال ۱۴۰۱ از یک طرف شاهد عدم پاسخ‌دهی و ورود صحیح توسط دستگاه‌های اجرایی کشور بودیم به گونه‌ای که تا مدت‌ها سعی می‌شد صورت سوال پاک شود.

نماینده چابهار: پس از اتفاقات زاهدان، تا مدت‌ها صورت سوال پاک می‌شد

رویداد۲۴ نماینده چابهار در خصوص آن بخش از صحبت‌های امام جمعه زاهدان که پیگیری مطالبات بر انتخابات پیش‌رو تاثیر می‌گذارد به جماران گفت: بیان ایشان از سوی مردم بوده است که اگر مصوبات اجرایی نشود و مردم احساس کنند به ملاحظات جدی آنان توجه نمی‌شود، حتما در عرصه انتخابات اثر خود را خواهد گذاشت. ایشان دلسوزانه سخن گفتند؛ در همین فرصت باقی مانده ما محاکمه شفاف عامرین و عاملین آن اتفاق تلخ امکان ایجاد انتخابات زمینه پرشور داشته باشیم.

به گزارش جماران، معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در خصوص صحبت‌های اخیر آیت الله محامی امام جمعه زاهدان در انتقاد به روند رسیدگی پرونده ۸ مهر که در مقابل گلایه‌مندی مردم پاسخ شفافی داده نشده است، گفت: پس از اتفاقات تلخ ۸ مهر سال ۱۴۰۱ از یک طرف شاهد عدم پاسخ‌دهی و ورود صحیح توسط دستگاه‌های اجرایی کشور بودیم به گونه‌ای که تا مدت‌ها سعی می‌شد صورت سوال پاک شود، اما با سفر هیات اعزامی رهبری خیلی از وقایع مشخص و جهت دلجویی از مردم در نظر گرفتند و مواضعی را نیز نماینده، ولی فقیه در امور اهل سنت، محامی داشتند و بر ظلمی که اتفاق افتاده و مصوباتی که در سفر اجرایی شود، تاکید داشتند.

وی ادامه داد: بخشی از مصوبات سفر بعضا اجرا شد، اما موارد مهم دیگر است که اجرایی نشده و ما به عنوان نمایندگان مجمع سیستان و بلوچستان همان موقع این هشدار را به رئیس محترم جمهور دادیم که این اتفاق در تاریخ استان بی‌سابقه بوده و باعث ایجاد شکاف عظیم خواهد شد مگر اینکه ورود جدی داشته باشید و مانع از ایجاد این شکاف شوید. اگر دستگاه اجرائی این ورود را داشتند نیازی نبود هیات اعزامی مقام معظم رهبری ورود کند و امروز انتظار تمام دلسوزان استان این است که همه مواردی که جزو مصوبات اجرایی بوده، اجرا شود که مهم‌ترین آن محاکمه شفاف عامرین و عاملین این اتفاق تلخ است.

سعیدی در خصوص آن بخش از صحبت‌های امام جمعه زاهدان که پیگیری مطالبات بر انتخابات پیش‌رو تاثیر می‌گذارد گفت: بیان ایشان از سوی مردم بوده است که اگر مصوبات اجرایی نشود و مردم احساس کنند به ملاحظات جدی آنان توجه نمی‌شود، حتما در عرصه انتخابات اثر خود را خواهد گذاشت. ایشان دلسوزانه سخن گفتند؛ در همین فرصت باقی مانده ما محاکمه شفاف عامرین و عاملین آن اتفاق تلخ امکان ایجاد انتخابات زمینه پرشور داشته باشیم.

منبع: جماران
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان