تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۲۲ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

سرو مشروب در رستوران‌های تهران!

فیلم منتشر شده از سرو مشروب در رستوران های شمال شهر تهران بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

سرو مشروب در رستوران‌های تهران!

رویداد۲۴ رسانه تبیان نوشت: «به همین راحتی! در یکی از کافه‌رستوران‌های تهران و بدون اینکه به اطراف چشم بیندازیم که کسی نبیند و نگران باشیم مشکلی پیش بیاد، مشروب سفارش دادیم!

پیدا کردن مشروب در کافه‌رستوران‌های تهران برخلاق تصورمان چندان سخت نبود. با اینکه چندباری این موضوع را شنیده بودیم، اما همه‌چیز در حد شنیده‌ها بود و تصمیم گرفتیم خودمان آستین بالا بزنیم.

خبرنگار تبیان با تعدادی پیگیری ساده به نام چند رستوران رسید. اولین رستوران را در خیابان بلوار نلسون ماندلا (جردن) سر زدیم که وقتی چنین درخواستی داشتیم، به ما گفت دیر شده، اگر یک ساعت زودتر آمده بودید، برایتان سرو میکردم، الان نداریم! و آدرس رستوران دیگری را به ما داد.

به کافه‌رستوران بعدی در خیابان اندرزگو رفتیم و خیلی راحت و بی‌دردسر و بدون نگرانی سفارش «درینک» را از ما گرفت و کمی بعد دو موکتل با ترکیب مشروبات الکلی سر میزمان آماده بود که بوی محتویاتش تا ته بینی‌مان رفت! در آخر برای‌مان ۲۵۰ هزار تومان فاکتور کردند و سرانجام دو لیوان روی میز هم به گلدان کنار دستمان ختم شد!»

برچسب ها: فیلم روز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
0
9
خب که چی؟! از چای دبش که بدتر و خانمان برانداز تر و کثیف تر و خبیث تر نیست. اگر ضرر داره ، ضررش به شخص خودشه ، اگه گناه هم داره باز به خودش مربوطه. غارت بیت المال مسلمین در حکومت اسلامی که نیست که سه هزار و ششصد و.... میلیارد دلاررررررررر پول مردم نگون بخت رو هاپولی کردند و چای برای مصارف صنعتی و حیوانی رو به خورد خلائق دادن و به ریش مردم هم خندیدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
0
7
الکل ریخته توش
مشروب چیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
1
9
بیخود کردین الکل رو ریختین تو گلدان ها که خشک بشن حق الناس گردنتونه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان