تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۲۳ آذر ۱۴۰۲

بیانیه باشگاه استقلال: اگر وی‌ای‌آر داشتیم، الان پرسپولیس انتهای جدول بود/ به امتیاز مفت بدعادت شده‌اند

پس از مساوی دربی استقلال و پرسپولیس و استفاده از تکنولوژی وی‌ای‌آر، پرسپولیس با ورود این تکنولوژی مخالفت کرد و به همین دلیل باشگاه استقلال بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه باشگاه استقلال: اگر وی‌ای‌آر داشتیم، الان پرسپولیس انتهای جدول بود/ به امتیاز مفت بدعادت شده‌اند

رویداد۲۴ کانال رسمی باشگاه استقلال نوشت: در شرایطی که اغلب کارشناسان داوری معتقدند علاوه بر پنالتی آشکار دقایق پایانی، یک پنالتی دیگر هم در محوطه جریمه پرسپولیس رقم خورده است، باشگاه رقیب طبق معمول دست پیش را گرفته تا فضای فوتبال را به سود خود تغییر بدهد.

خوشبختانه امروز جامعه فوتبال ایران به وضوح دید اگر وی ای آر در لیگ برتر باشد و عدالت رعایت شود، امتیاز باد آورده به یک تیم خاص نمی رسد.

هرچند دوستان به حدی به گل های آفساید، گل های اشتباه، پنالتی های ناحق عادت کرده اند که وقتی یک بار با تکنولوژی حق به حقدار می رسد لب به اعتراض می گشایند.

کاش یک نفر به دوستان یادآوری کند اگر تکنولوژی سیستم کمک داور ویدیویی از ابتدای لیگ برتر در ایران بود، الان در نیمه پایینی جدول حضور داشتند چرا که عبور توپ از خط دروازه که در غیاب وی ای آر دیده نشد، گل صد درصد آفساید که به اشتباه قبول شد و چندین مورد دیگر با کمک تکنولوژی سرنوشت دیگری پیدا می کرد.

بازی های رقیب مقابل آلومینیوم، گل گهر، ذوب آهن، هوادار و ... را با وی ای آر تصور کنید تا به عمق فاجعه پی ببرید. در همین چند مورد، ۷ امتیاز به لطف نبود وی ای آر نصیب دوستان شده و طبیعی است بد عادت شده باشند.

نکند این بیانیه عجیب و عجولانه و اعتراض به برگزاری دربی با تکنولوژی کمک داور ویدیویی هم برای آن است که وی ای آر به فوتبال ایران نیاید و اشتباهات داوری به نفع یک تیم خاص که در ایران تبدیل به جزئی از فوتبال شده، ادامه پیدا کند.

همین که سرمربی تیم رقیب در کنفرانس مطبوعاتی خود به وضوح با ورود وی‌آی‌آر به فوتبال ایران مخالفت می‌کند گواه حقیقت این ماجرا است که متاسفانه این تیم به نبود تکنولوژی و تبعات آن که همیشه به نفع آنها بوده عادت کرده است.

باشگاه استقلال ضمن قدردانی از تمامی مسئولانی که زمینه برگزاری شهرآورد ۱۰۲ با وی ای آر را فراهم کردند، امیدوار است این تکنولوژی در تمامی بازی های لیگ برتر مورد استفاده قرار بگیرد تا جدول رده بندی شکل واقعی پیدا کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان