تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

عموپورنگ کیست؟

داریوش فرضیایی، مجری و برنامه‌نویس کودک است که در بخش کودکان و نوجوانان تلویزیون فعالیت می‌کند و بیشتر به خاطر برنامه "عمو پورنگ" شناخته می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با بیوگرافی عموپورنگ بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی داریوش فرضیایی

رویداد۲۴ داریوش فرضیایی، متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ در جوادیه تهران، یک مجری و برنامه‌ساز است. او دارای لیسانس در رشته گرافیک است و با نام هنری "عمو پورنگ" به شهرت رسید. در حال حاضر، علاوه بر مجری‌گری برنامه کودک، فعالیت در زمینه برنامه‌سازی نیز دارد.

علاقه عمو پورنگ به فیلم هندی

عموپورنگ کیست؟

«از بچگی عاشق تماشای فیلم هندی بودم، حسی که در فیلم‌های هندی قرار داشت از نظر من کم نظیر بود.
از آنجا که علاقه زیادی به بازیگری داشتم بعد از تماشای این فیلم‌ها آنرا برای خواهر و برادرهایم بازی می‌کردم و خوراکی مثل پفک بعنوان دستمزد می‌گرفتم».

ورود عمو پورنگ به رادیو

عموپورنگ کیست؟

در سال ۱۳۷۳، در سن ۲۱ سالگی، داریوش فرضیایی وارد صدا و سیما به عنوان گزارشگر رادیو شد. به تدریج، در کار‌هایی مانند برنامه "گل پسر" و "ننه بلقیتس" در رادیو به عنوان بازیگر نیز شرکت کرد.
سپس، او تجربه‌های متعددی در اجرا برای کودکان در مهدکودک‌ها کسب کرد.

شهرت عموپورنگ با تلویزیون

عموپورنگ کیست؟

در سال ۱۳۷۸، در سن ۲۶ سالگی، داریوش فرضیایی وارد قاب تلویزیون شد و در مجموعه کودکی به نام "تورنگ و پورنگ" حضور یافت که بسیار محبوب بود و توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

سپس، در ماه رمضان سال ۱۳۸۱، برنامه مستقل خود را با نام "عموپ ورنگ" راه اندازی کرد که بسیار پرطرفدار شد و به شهرتی بزرگ دست یافت.

کشف امیرمحمد توسط عموپورنگ

عموپورنگ کیست؟

در سال ۱۳۸۴، پس از حضور امیرمحمد متقیان به عنوان مهمان در یکی از برنامه‌ها، استعداد اجرای داریوش فرضیایی کشف شد و او وارد حوزه کاری کودکانه شد و در کنار امیرمحمد متقیان فعالیت کرد.
همچنین در برنامه "سه ستاره" با اجرای احسان علیخانی، عمو پورنگ با دریافت آرا و رای مردم، به عنوان سومین مجری برتر سال در کنار عادل فردوسی پور و رامبد جوان انتخاب شد.

ازدواج عموپورنگ

عموپورنگ کیست؟

داریوش فرضیایی در سن ۲۰ و ۲۱ سالگی، قبل از شهرت، سه بار به خواستگاری رفت، اما به دلیل اختلاف مرتبه اجتماعی در هر سه مورد، جواب منفی دریافت کرد.

دیدار عموپورنگ با شاهرخ خان

عموپورنگ کیست؟

در سال ۹۶، عموپورنگ از طریق دکتر ایرانی شاهرخ خان با او دیدار کرد. دکتر شاهرخ خان او را یک بازیگر هندی بسیار محبوب و یک آدم خیر و بزرگ توصیف کرد.

ماجرای ازدواج عموپورنگ با دختر هندی

عموپورنگ کیست؟

در طول حضور خود در هند، فرضیایی با یک خانم دکتر مامای هندی آشنا شد و حتی تمایل به ازدواج با او نیز داشت. اما به دلیل شرطی که خانم دکتر هندی برای زندگی در هند قائل بود، این رابطه به نتیجه‌ای مثبت نرسید.

ازدواج عموپورنگ با ملیکا شریفی نیا!

عموپورنگ کیست؟

مدتی عکسی از داریوش فرضیایی و ملیکا شریفی نیا، به عنوان همسر او، در فضای مجازی منتشر شد. این عکس مربوط به آغاز همکاری آن‌ها در مجموعه "گل و بلبل" بود.

عکس جنجالی عموپورنگ با پدر

عموپورنگ کیست؟

چهار روز قبل از درگذشت پدر، عکسی از عموپورنگ در کنار پدرش که در وضعیت نامناسب جسمانی قرار داشت، با عنوان "سلفی عموپورنگ با جنازه پدر" در فضای مجازی منتشر شد. این عکس در حالی که در زمان حیات پدر گرفته شده بود، در فضای مجازی گسترش یافت و برای مدتی عموپورنگ را درگیر حاشیه‌ها قرار داد.

ماجرای دعوای عمو پورنگ و ساسی مانکن

عموپورنگ کیست؟

ساسان حیدری، خواننده ایرانی خارجی معروف به ساسی مانکن، چند روز پیش موزیک ویدئوی جدیدی با عنوان "برادران لیلا" را منتشر کرده است. مانند آثار اخیر او، این اثر نیز به دلیل محتوا و مضامینی که در آن بیان شده، واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشته است.

در این بین، داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ، با انتشار قسمتی از موزیک ویدئوی جدید ساسی مانکن که تقلیدی از برنامه کودکانه معروف "عمو قناد" بود، به انتقاد از او پرداخت.

عموپورنگ کیست؟

ساسی مانکن که هدف انتقاد داریوش فرضیایی قرار گرفته بود خود نیز در بخش کامنت‌ها به پست او واکنش نشان داد.

او در پاسخی تند و بحث برانگیز برای فرضیایی نوشته:

« دقیقا اینجا مشکل از خودِ توئه داداش. از وقتی من بچه بودم صدا و سیما دستته، نتونستی جوری تربیتشون کنی با برنامه هات که از این آهنگ‌ها گوش ندن؟ پس سودِ تو چیه؟ پس چیکار میکنی؟
 بابا بس کنید، اول که من گفتم کار مثبت ۱۸ هستش، دوم، باز من اومدم؟ چقدر نامردین شما، ۲ ساله من اهنگ نخوندم، یک بار فکر نکردین مشکل از خودتونه؟ ببین من هستم هر سال یک بار، تو هستی هر روز یک بار، بازی رو به من که نباید ببازی.
 آقا من دیگه چه جوری بگم؟ آهنگ من مال بچه‌ها نیست! بچه‌ی شما گوش میده؟ مشکل تربیت توئه نه من …
 از تو بعید بود، من اگه اندازه تو با بچه‌ها سر و کار داشتم الان ارتش داشتم، می‌گفتم بنشینید کل بچه‌های دنیا مینشستن.
 تو بُرِشت کَره رو هم نمیبُره».

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
سحر بارانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
2
3
ترو خدا برنامه عموپورنگ را پخش کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
3
4
????????????کی اصلا عمو پورنگ رو نمشناسه اخه? عمو پورنگ جان??☺☺?? داریوش فرضیایی عزیز?????? کی تو رو دوست نداره اخه من تو رو دوست دارم تو ادم با انصاف و خوب و گلی هستی??????? خدا حافظ و نگهدارت باشه عزیز?? همیشه موفق باشی گل هستی تو❤??????????❤
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
1
1
پنیرکه می بره?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
2
4
سلام داریوش عزیز ما دلمون برات تنگ شده تو رو خدا بیا تلویزیون قبلا با برنامه هات روحیمون کلی عوض میشد از وقتی تو رفتی هیچ ذوقی نداریم
یاحق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
2
0
توخونواده ما بزرگترها هم همراه بابچه هاشون مینشستن پای برنامه قشنگت عموپورنگ جان دلمون واست تنگ شده تکرار نشدنی هسنی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان